Hej Nichlas,
Jeg giver Casper her i tråden ret i, at det ofte er strategisk bedst at satse på de emner, der er penge i.
Men man kan tjene penge på alt, hvis blot der er trafik nok - hvilket slet ikke udelukker fotografering.
Faktisk ville jeg - i dit tilfælde - hellere satse på fotograferingen end en masse andet; for når du en dag sidder og kører sur i indtjeningen eller i udviklingen af dine besøgende, så er det meget nemmere at motivere dig selv til at skrive de 5 ekstra artikler eller bygge de 20 links ekstra, end hvis du skal gøre det indenfor et emne som i grunden ikke interesserer dig.
Balancegangen mellem at arbejde med de ting der virkelig interesserer dig og de ting du gør af nød er svær, og der vil altid være fortalere for det ene og det andet; fordi begge virker.
Jeg stødte i øvrigt på denne side i en af de andre aminoers signatur http://ifotograf.dk/ (blot til eventuel inspiration som måske også kan vise, at der er andre der tror på, at der er penge i fotografering).
Jeg lever i øvrigt selv af affiliateindtægter fra emner der ikke "er mange penge i".
/JG