Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan det være nok. Nu vil jeg i gang!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Jeg har nu fuldt godt og grundigt med fra sidelinjen, og føler nu det er tid til at jeg selv kommer på banen. I længere tid, har jeg gået med tanken om at tjene penge på internettet - Det kan jeg jo se og høre mange allerede gør, så hvorfor skulle jeg ikke kunne? 

Tidligere i dag faldt jeg over denne side: http://www.antphilosophy.com/ - Og tak for det. Det gav mig lige det sidste skub ud over kanten! Men Nichlas, hvad er det du vil? Jo ser du - som vores kære Mikael så fint belyser på sin side, så kan man komme til at tjene lidt ekstra penge med en hjemmeside. Det passer jo meget godt til det jeg ønsker. Derfor satte jeg mig for at få læst alle artiklerne, som han har fået skrevet indtil videre omkring emnet. Jeg fuldte hans råd, og hvis du ikke allerede selv har læst hans artikler, så kan jeg da anbefale det. 
Som sagt så har jeg læst og læst og kommet frem til at emne, som jeg mener kunne give mig lidt ekstra end udelukkende den dyrebare S.U. 

Emnet jeg har tænkt mig at gå i gang med hedder: Kamera, fotografi, billeder osv.

Nu kommer grunden så til at jeg skriver her - Hvad kunne jeg lige skrive på en side omhandlende kamera? Jeg ved godt det er et meget firkantet spørgsmål og undskyld for det. 

Min baggrund for at vælge emnet; kamera, er min interesse for kamera og alt det der følger med - så motivationen for at skrive om emnet er der. Jeg føler mig bare lidt låst fast nu, og kunne virkelig godt bruge lidt inspiration fra alle Jer.

Nu har jeg slidt mit tynde hud af fingrespidserne, men hvis mit projekt her får ben at gå på, kan jeg lige så godt vende mig til det.

Glæder mig til at høre fra Jer.

PS: Hvis der er noget jeg har glemt at fortælle Jer, så råber I lige højt, ikke?

De bedste hilsner
Nichlas 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:25

Hvis du vil tjene penge 'penge' på din hjemmeside, så bør din motivation også være overvejende økonomisk (i valg af emne). Mig bekendt afregnes kamera (& elektronik) salg med ca. 5%... 0,05 * 5000 = 250 kr i provision. Du kan hente 2 - 3 gange så meget på mobiler.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:33

Casper Schneidereit:
Du kan hente 2 - 3 gange så meget på mobiler.

Men måske er konkurrencen på det område også 2 - 3 gange hårdere?

Ikke at jeg har undersøgt det, men jeg kan af erfaring sige at det godt kan svare sig at finde et område hvor de øvrige websites man konkurrer imod ikke ved hvad de laver online markedsføringsmæssigt og seomæssigt (typisk hvis det er hobby-hjemmesider uden økonomisk interesse):)

Så er det lidt nemmere at skaffe trafik og besøgende til sitet.. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:29

kunne skrive om f.eks.

hvor fås billigste kameraer

hvad er forskel på kameraer

hvad er bedste til kolde steder

hvad kan holde til varme steder

hvad kan holde til fugt eller vand dykker kameraer

rejse kameraer hvad kan bedste køb fås til penge

hvor meget kan de forskellige typer zom ind og ud

sådan kunne man blive ved

jeg kunne se mange sider om kameraer på google  , med ikke mange der videre formidler med en vild god tekst dette kunne måske bliver vis har ekstrem vild motivation

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Skrevet kl. 09:39

Casper Schneidereit: Min motivation er skam også overvejende økonomisk. Og grunden til jeg har tænkt mig at bruge emnet kamera osv, er simpelthen at det er der jeg føler jeg har bedst viden, og kan hjælpe andre.

CMS: Ud fra de "undersøgelser" jeg lavede i mens jeg læste Mikael's råd (http://www.antphilosophy.com/), viser også mig, at jeg har en større chance med kamera frem for mobil. Og jeg skal lige sige, at det er ud fra mine nybegynder-evner jeg er kommet frem til det resultat! Ret mig hvis jeg tager fejl.

Mikael Christiansen: Tusinde tak! Virkelig lækkert. Jeg mener selv jeg har motivationen til at kunne gøre det bedre end de andre. Ellers havde jeg eller ikke skrevet disse indlæg. Jeg takker igen.

De bedste hilsner
Nichlas 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:05

Hej Nichlas

Som Mikael er inde på, så brainstorm på livet løs for emner du kan skrive om.

F.eks er én ting kameraer, en anden ting er linser til kameraerne og andet udstyr, du sikkert meget bedre kan komme i tanker om end jeg kan.

En anden ting du kunne gøre som plejer at virke godt, er reviews/anmeldelser af forskellige kameraer og andet relateret udstyr, hvor du skriver din ærlige mening.

Du kunne også, hvis du har viden indenfor dette felt og har lyst til at skrive om det, skrive om hvordan man tager bedre billeder med f.eks digitale kameraer, eller hvordan man redigerer billeder i Photoshop o.s.v.

En mere konkret og detaljeret plan, kunne være at tage et emne af gangen og derefter dele det op i under-emner, og under-emner af under-emner o.s.v. Til sidst vil du have en masse små del-emner som du faktisk hver især kan skrive en artikel/blog-indlæg ud fra.

Du kan også prøve at gå til Google.com og søge på: camera blog, camera reviews, camera articles m.f. her vil du helt sikkert kunne finde inspiration til emner og måder at gøre det på, ved at se på hvordan andre har gjort det.

Det var min 25 øre. Smile

Mvh
Jean

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:14

Jeg har ikke undersøgt det i detaljer, men jeg tror stadigvæk konkurrence/indtjenings forholdet er bedre på en lang række andre ting end kamera. Hvis du kan skrive, har mod på det o.s.v. så synes jeg også du skal gå efter det. Men jeg kender det fra mig selv, og det er ikke altid ens først indskydelse er bedste, rent økonomisk :-).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:39

Jeg giver Casper ret.

Men igen, det er den altid aktuelle diskussion om man skal gå efter der hvor de fleste penge er, eller om man skal bygge sin side på noget som interesserer én.

Tror også det kommer an på hvilken slags person du er. Selv er min største motivations faktor pengene, men andre har det sådan at de ikke får skrevet en sætning, hvis ikke det interesserer dem.

Som det også bliver nævnt er konkurrencen formentlig en del hårdere på mobiler end den er på kameraer. Det skal du også have med i dine betragtninger, hvis du ikke selv er seo ekspert.

mvh
Jean

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 18:12

Hej Nichlas,

Jeg har en blog hvor jeg skriver om netop fotografi. Du er velkommen til at kigge forbi og hente inspiration til hvordan du kan optimere din egen forretning. Godt nok sælger jeg ikke noget udstyr på min blog, men mon ikke du kan kombinere de to ting ganske fint. :)

Held og lykke med det i hvert fald. :)

Min blog finder du her: http://www.michaelbang.com/blog

Bedste hilsner,

//Michael

Fra Tønder
Tilmeldt 2. Apr 11
Skrevet kl. 20:33

Jeg takker endnu engang!

Personligt har jeg det bare sådan, nu når jeg er ny i faget affiliate, at jeg så tager et emne der interesserer mig, og et emne jeg føler jeg kan give noget videre fra.

Derfor holder jeg stadig fast i kamera osv. 

Jeg vil helt sikkert følge dit råd, Misel! Altså søge lidt inspiration på andre sider.

Og tak til dig også, Michael Bang - Vil lige holde øje med din side også.

Vil også super gerne høre fra andre som er inde i affiliate! :)

De bedste hilsner
Nichlas 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)