Kære alle. Jeg har nu fuldt godt og grundigt med fra sidelinjen, og føler nu det er tid til at jeg selv kommer på banen. I længere tid, har jeg gået med tanken om at tjene penge på internettet - Det kan jeg jo se og høre mange allerede gør, så hvorfor skulle jeg ikke kunne? Tidligere i dag faldt jeg over denne side: http://www.antphilosophy.com/ - Og tak for det. Det gav mig lige det sidste skub ud over kanten! Men Nichlas, hvad er det du vil? Jo ser du - som vores kære Mikael så fint belyser på sin side, så kan man komme til at tjene lidt ekstra penge med en hjemmeside. Det passer jo meget godt til det jeg ønsker. Derfor satte jeg mig for at få læst alle artiklerne, som han har fået skrevet indtil videre omkring emnet. Jeg fuldte hans råd, og hvis du ikke allerede selv har læst hans artikler, så kan jeg da anbefale det. Emnet jeg har tænkt mig at gå i gang med hedder: Kamera, fotografi, billeder osv. Nu kommer grunden så til at jeg skriver her - Hvad kunne jeg lige skrive på en side omhandlende kamera? Jeg ved godt det er et meget firkantet spørgsmål og undskyld for det. Min baggrund for at vælge emnet; kamera, er min interesse for kamera og alt det der følger med - så motivationen for at skrive om emnet er der. Jeg føler mig bare lidt låst fast nu, og kunne virkelig godt bruge lidt inspiration fra alle Jer. Nu har jeg slidt mit tynde hud af fingrespidserne, men hvis mit projekt her får ben at gå på, kan jeg lige så godt vende mig til det. Glæder mig til at høre fra Jer. PS: Hvis der er noget jeg har glemt at fortælle Jer, så råber I lige højt, ikke? De bedste hilsner |
Hvis du vil tjene penge 'penge' på din hjemmeside, så bør din motivation også være overvejende økonomisk (i valg af emne). Mig bekendt afregnes kamera (& elektronik) salg med ca. 5%... 0,05 * 5000 = 250 kr i provision. Du kan hente 2 - 3 gange så meget på mobiler.