Hejsa Jeg er ny her inde men har fulgt med i en del forskellige debatter og indlæg og i må lige bære over med mig hvis jeg starter min tråd i den forkerte kattegori ![]() I min uendelige søgen på Internettet efter den perfekte indtjeningsmulighed må jeg erkende at det er meget nemt at bruge rigtig mange af sine surt tjente penge på programmer, koncepter og indtjeningsmuligheder. Jeg syntes efterhånden jeg har været igennem det meste og brugt rigtig rigtig mange penge uhh jeg gyser helt ved tanken... Noget som jeg dog har fundet interessant er affiliate indtjening, og mit spørgsmål går på om der er nogen herinde der har gode erfaringer med affiliate indtjening? Danske eller udenlandske? Der var en herinde jeg tror han hed Lars P?? men er lidt i tvivl. Han syntes der manglede en portal hvor man samlede disse affiliate indtjeningsmuligheder og jeg syntes det lød som en interessant tanke... Jeg er lidt spændt på at høre jeres kommentarer... Venlig hilsen Dumbo |
Hej Dumbo, og velkommen til 

Nej, det er helt fint at skrive i denne kategori.
Jeg har prøvet nogle af de bedste engelsksprogede affiliate programmer til nogle af mine .com domæner.
Jeg har læst en masse om de faldgruber, der ligger i konceptet (ca. 100 A4 sider, alt i alt).
Min væsentligste konklusion er:
Affiliate er et koncept, som kan FORSTÆRKE en i forvejen positiv forretning. Det bliver ALDRIG en erstatning for eksisterende markedsføring, hverken fra købers eller sælgers side.
Affiliate er et koncept, som kan FORSTÆRKE en i forvejen positiv forretning. Det bliver ALDRIG en erstatning for eksisterende markedsføring, hverken fra købers eller sælgers side.
Du kan altså ikke sige: For mig duer AdWords og søgemaskineoptimering ikke; så vil jeg prøve Affiliate i stedet.
Hvis du er i denne situation, så skal du arbejde på dit website.... eller kikke seriøst på, om du overhovedet er i den rigtige branche. Først når basen fungerer perfekt skal du begynde at tænke på Affiliate.
Grunden er den simple, at tjener DU ikke nok på dit koncept, så vil dine Affiliates naturligvis heller ikke gøre de.
Det vil de hurtigt opdage med en masse bøvl til følge. Når/hvis det så lykkes for dig efterfølgende at få justeret dit koncept, så vil de ikke have noget at gøre med dig mere, da de blev snydt/skuffet sidste gang.
Mvh, Christian
Mvh, Christian