Host din pokerguide i udlandet evt køb det i Indien ???? |
Er der penge i Affiliate indtjening
Derudover er det lige meget hvor siden er hostet, så længe den der hoster den er dansk / et dansk selskab. Hvis du vil gøre det lovligt skal du oprette et engelsk / andet udenlandsk selskab som ejer siderne. |
|
Hej alle, Jeg er uvidende i affiliate gamet, men skal have sat mig ind i det, da jeg har en række sites, som begynder at trække gode mængder besøgende. >Hvis nu jeg lavede en sådan portal, hvor virksomheder kunne tilmelde sig Jeg spekulerer lidt på om ikke der er en vis portion holden kortene tæt ind til kroppen indenfor affiliate anmeldelser og - anbefalinger? Jeg mener, hvis jeg havde fundet en niche og ejede markedet med en hjemmeside om potteplanter, som lå nummer 1 i søgemaskinerne og havde en super affiliateaftale med en potteplantenetbutik, hvad skulle min interesse så være i at anmelde den butik positivt på en portal? Det ville bare afsløre og ødelægge min niche hvis andre fik øje på den og fik at vide hvor mange penge der var i den? Derimod ville en portal, hvor affiliate udbydere kunne skrive sig på og eventuelt liste deres vilkår osv sikkert sagtens kunne virke. Er som sagt grøn i det, så ret mig hvis jeg tager fejl med hensyn til at holde kortene tæt til kroppen! Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders Du skriver: >Derimod ville en portal, hvor affiliate udbydere kunne skrive sig på og eventuelt liste deres vilkår osv sikkert sagtens kunne virke. Det er jo lige netop det jeg har i tanke...du fangede min idé. Prøv lige og hold fast i den tanke... tror i andre at det ville blive opad bakke? Dumbo |
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders Tak for linket Hmm.....den dybe tallerken er opfundet kan jeg se....Jeg tror nu jeg går igang alligevel...jeg har jo en idé om noget lign. bare på et lidt andet plan...jeg går i tænkeboks. Dumbo |
Synes der er kommet en del svar i denne tråd som ikke helt er korrekte, så nu vil jeg lige skrive min holdning. Jeg har været med på internettet siden 1994 og arbejdet kommercielt med det siden 1996. Àffiliate marketing, er i opadgående retning og der er MANGE penge i det. Flere websites i DK og udlandet lever alene af dette koncept. Jeg har selv websites/nyhedsbreve i dk og norden som laver MANGE penge på affiliate marketing så det er generalt en god forretning hvis man forstår hvordan det skal benyttes. Affiliate er idag en måde hvorpå mange store firmaer får størstedelen af deres kunder så det er vejen frem, og inden for få år vil vi se flere og flere køre affilate. |
Hej Ronnie Tak for den positive kommentar... ![]() Vil du mon delagtigøre mig i dine websites? er meget int. Dumbo |
Har du nogle gode fifs til hvilken software der er værd at kigge på, når vi taler affiliate marketing? Dbh. JC |