|
Kvalitets kaffe.
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Lasse. Det er da dejligt at se et indlæg hvor man ikke spørger efter prisen, og jo selvfølgelig er prisen vigtig og det er næsten uanset hvad man snakker om. Jeg har selv smagt Senseo og brød mig ikke om den, og det vil andre sikkert sige om Zinzino, igen er det jo smag og behag. Senseo sælges i butikkerne, og hvem tjener pengene på det? Zinzino sælges igennem partnere som gerne vil tjene en ekstra skilling i deres fritid, og nogle vil gerne leve af Zinzino, andre vil kun købe kvalitets kaffen til egen forbrug. Det er op til folk selv, da vi hverken kan eller vil presse folk, og vi bor jo i et frit land. Hvorfor ikke have sin egen hjemme cafe, og lave en spresso eller en kop kvalitets kaffe når man har lyst til at slappe af derhjemme. Der er nogle som har været irriteret over at jeg ikke har nævnt prisen på vores kaffe og maskine, og jeg har svaret tilbage hvorfor, og spørger så "hvad kan der ske ved at man skriver til personen eller ringer og får en snak" Det er trods alt uforpligtende,med mindre man vil købe en. Der er også økologisk kaffe og te iblandt vores " Max Havelaar ". Hvad kan der ske ved at kontakte mig ????? Se mere på www.zinzino.com eller skriv til mig på hhsommer@stofanet.dk PS: Zinzino er ved at komme mere op mere frem og heldigvis, da det smager rigtig godt. Mvh. Hans Henrik |
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej - Har selv fået demonstreret maskinen, smagt kaffen - været tilbudt forhandlerskab. Systemet er MLM-salg - og maskinerne (på demo-tidspunkt / 3mdr. siden) - er ulovligt importerede, da baglandet ikke er medlem af dansk EL-retur - eller dansk weee-ordningen til bortskaffelse af el-skrot - det er ikke godt nok, at man evt. er medlem i Sverige. - Er de problemer blevet løst??? Kaffen var for så vidt go´nok - bare alt for dyr pr kop. Man kan komme længere med gode kaffer / espresso-bønner i en af de der husmands espresso-maskiner - de fås både billigere / til samme pris / og meget dyrere - afh. af ønsker og behov. |
|
Senseo är en utmärkt kaffe maskin! Men inte en Espresso maskin! En Espresso maskin ska kunna pressa kaffet ur bönorna med 16 bars tryck vilket nästan bara en Espresso maskin till dom 40.000 kr kan klara. Men den lilla maskin från Zinzino kan klara 16 bars tryck vilket är imponerande för en så liten och mobil maskin. Jag har testat maskinen och kaffet på experterna i Espresso. Nämligen Italienare som dricker detta kaffe till dagligt och dom är mycket imponerande av både resultatet och den lilla maskin. Nu ska det sägas att detta kaffe är lyx kaffe och är dyrare än standard - men vill man ha hög kvalitet så än priset mindre viktigt. Jag personligen är vild med detta kaffe och är kund. Servicen från min förhandlare är i topp och när jag kontaktar Zinzino direkt så är dom mycket hjälpsamma. Att det tjänas pengar i ett nätverk... Vad spelar det för roll. Om jag köper kaffe i Dansk supermarket så är det ju också ett nätverk av personer som tjänar pengar. Om jag inte vill att någon ska tjäna pengar på att jag dricker kaffe så får jag väl börja odla kaffe själv... :o) Kör hårt alla ni som jobbar med Zinzino. Ni gör ett kanon jobb!
|
Til orientering så er Zinzino medlem af Dansk El-Retur Ha en god dag
Vh Ib |
Det var god information - Både fair trade och medlem av Dansk El-retur! Jag visste att jag kunde lita på firman Zinzino. God weekend |
Ja, jeg er desværre nødt til at blande mig her! Som mangeårig sælger af espressomaskiner, så kender jeg forskellen på skidt og kanel. Der er flere ting i denne tråd, som jeg hæfter mig ved. 1. Hvorfor nævnes Senseo, som på ingen som helst måde er en espressomaskine? Den brygger ikke under tryk - i så fald var den eksploderet i hovedet på samtlige kunder, da der kun sidder en lille gummimembran mellem toppen og bryg-delen. Senseo tjener hverken butikker eller producenten særlige penge på, men de tjener penge på kaffen. Nok om det. 2. Producenter af espressomaskiner reklamerer alle med, at de har 15 bars tryk. Det har de også, MEN de producerer ikke med 15 bars tryk! Dette skal man lige hæfte sig ved. Hvad gør de 15 bars tryk så? Det er forskellen fra at få kaffe med den specielle crema (der giver dig en slags mælkeskæg) og samtidigt den ypperste smag. Mig bekendt er der kun een lille maskine, der producerer med 15 bars tryk og det er Saeco's. Den nøjagtige typebetegnelse husker jeg ikke længere. Euroman siger 16 bar - sorry, men det er altså 15 bar, der er korrekt. Endvidere får man fuldautomatiske maskiner idag helt ned til 2.999,- (per min afrejsedato i april 07), som både maler bønnerne (optimal friskhed - glem alt om dyre pods) og som PRODUCERER ved 15 bars tryk. 3. www.zinzino.com er da en flot hjemmeside og her er gengivet en flot beskrivelse af maskinen: Zinzinos let anvendte maskine laver en espresso i tre enkle trin, og har et kraftfuldt steamrør, som gør det let at føle sig som en uddannet barista hjemme i sit eget køkken. Det er simpelthen ikke godt nok. Det er ikke en tilfredsstillende beskrivelse af en maskine. Nu vil netværkerne fortælle mig, jamen du skal da have en introduktion og besøg i hjemmet og hvad ved jeg. Gu skal jeg ej. Jeg ved nok om espressomaskiner til at kunne træffe en købsbeslutning uden hjemmebesøg, så selvfølgelig vil jeg have alle oplysninger (udover kraftfuldt steamrør - en totalt intetsigende faktor) og jeg vil have en pris på varen! Ærligt talt, Zinzino. Nu må I sgu tage jer sammen og få styr på disse ting. I - Zinzino - kunne sagtens have solgt et hav af maskiner herinde til amino-brugere, men jeg ved og kan se af svarene, at de er stået af allerede pga det dersens misforståede hemmelighedskræmmeri. Det er dybt godnat at sige, at vi har 3 pakker og så simpelthen nægte at sige mere i et offentligt rum. Hvis jeg mødtes med jer til en større forsamling, så ville I altså hviske prisen til mig, så andre i rummet ikke kan høre det? Skammer du dig over dit produkt eller holder det ikke? En sælger, der står inde for sit produkt, han råber sit svar ud med et glimt i øjet og et smil på læben. Han besvarer også spørgsmål istedet for at undgå dem! Hallo, det er en skidegod ide - folk drikker kaffe i metervis og spandevis og du kan sælge masser af de her maskiner - så lyt lige til hvad jeg siger her og lyv naturligvis aldrig overfor dine kunder. Ydermere, snak aldrig om maskiner, der ikke kan sammenlignes. Hvis kunden nævner Senseo, så oplys ham om, at Senseo er en kaffebrygger, ikke en espressomaskine og så er den lukket. Jeg ønsker dig god vind med salget af maskiner og kaffe - husk bare lige at lægge stilen om, ellers bliver det et eventyr, hvor du efterfølgende siger, at produktet og priserne og alt andet er noget lort - men jeg tror som sagt på det....du er bare nødt til også selv at gøre det og kaste dig ind i kampen med oprejst pande! Med venlig hilsen Flemming |
Prøn at se denne hjemmeside, 40000,- er vist lige i overkanten for en expresso til hjemmebrug :-) http://www.rombouts-espresso.be/ENG/123-eng.html |