Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets kaffe.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

moneymoney:

Prøn at se denne hjemmeside, 40000,- er vist lige i overkanten for en expresso til hjemmebrug :-) http://www.rombouts-espresso.be/ENG/123-eng.html

När jag skriver 40.000 kr så är det för jag tänker på dom maskiner jag har jobbat med dom senaste 20 år. Prof maskiner till Barer och Restauranger. Till hemma bruk är det nog lite overkill att ha en sådan maskin... Smile Rombouts har dom små maskiner till hemma bruk som fungerar perfekt. Det är en sådan maskin jag har hemma. Och den gör samma perfekta espresso som dom maskiner jag arbeter med. Dom stora prof maskiner.

Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:31

Jag glömde helt att den maskin jag har från Zinzino har en steamer också - så att man kan steama mjölk till en Cappuccino! Den har dom inte på Rombouts webshop till hemma bruk men annars ser min maskin ut som den 123spresso du kan se på deras shop. Den kommer ju därifrån... Smile

God weekend till alla.... Smile

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:16

Vældig interessant debat om Zinzino Smile

Jeg stiftede for halvanden år siden bekendtskab med Zinzino, faktisk via Amino.
Til dem, så vil have et dybere indblik i priserne, så vil jeg prøve at fortælle det her, men det er med forbehold for at jeg misser en enkelt eller to detaljer Stick out tongue:

Det er 100% mlm - du køber en maskine og skal så selv ud og skaffe forhandlere.
Selve maskine koster ca. 2995,- hvilket er ret dyrt, når man kigger på de øvrige espressomaskiner på markedet. Derudover kan du, via nettet, købe den til lidt under 1000,- kr. i frankrig (og her koster kaffen også kun en tredjedel)

Man kan så vælge at købe maskinen på abonnement, hvor man så betaler hhv. 900,- og 600,- kr. om måneden, vist nok i et havlt års tid. Så får man tilsendt en større eller mindre portion kaffe-pods (de poser, der bruges til at brygge kaffen).

Alt i alt giver man ca. 3,50 kr. for en kop espresso (bemærk - ikke én kop kaffe, da espresso kun svarer til 25% af en "kop kaffe").
Selve kaffen er der intet galt med, men der er heller ingen synderlig forskel fra den man ellers kan lave i andre espressomaskiner eller købe på en god café.

Jeg droppede det, da jeg dels fik andet arbejde og dels ikke kunne se den store gevinst med den (mindre) indsats jeg lagde i det.
Jeg håber at I kan bruge det - og så kan det godt være at de nuværende Zinzino-folk vil rette mig... men så får vi da endelig de rigtige priser på bordet Big Smile

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:39

Tak for dit indlæg :-)

Dine oplysninger omkring priser må betragtes som rigtige, nu der ikke har været nogen reaktion fra  Zinzino folk....

Det du oplyser kan få mig til at tænke på hvor hæderligheden hos disse forhandlere befinder sig. For mig bekendt (jeg har fået demonstreret en sådan maskine) giver de indtryk af at den skulle være en "go investering" - hvad jeg af dine tal da vil betvilvle. Jeg har også set hjemmesider med både maskine og kaffe til langt lavere priser. Forhandling efter MLM princippet burde jo være en fordel for køberen (også den der ikke selv vil være forhandler) når der er sprunget et mellemled over, men her er det vist bare Zinzino der scorer kassen sammen med sælgerne. Jeg kan vel spørge dig der har været forhandler, hvad der driver folk til at besnære folk til at købe en så dyr løsning? Jeg undrer mig....

Er det sådan at det i virkeligheden ikke handler om at sælge maskinen/kaffen - men om at videreformidle salgskonceptet, og om at kunne tjene mange penge?

Er det tilfældet vil jeg bare sige: "så få jer dog et liv" som vi siger i Jylland Wink

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:50

moneymoney:

Er det sådan at det i virkeligheden ikke handler om at sælge maskinen/kaffen - men om at videreformidle salgskonceptet, og om at kunne tjene mange penge?

JA! - i hvert fald som jeg så det den gang. Der var masser af møder og muligheder for at komme på skirejser, krydstogter osv. men for at "kvalificere" sig, skulle man skaffe flere sælgere/partnere. Det skal dog siges, at nogle af aktiviteterne også galdt om at skaffe kunder, men de store ture galdt bl.a. om at skaffe ca. 80 nye partnere!

Men kan man det, så er der også gode penge i det. Dét som tændte mig, var nok dét, at få solgt maskinen ud til nogle café'er og virksomheder. Jeg tror sagtens at man kan få succes med det, hvis det er med dét for øje - men det med at blive ved med at skaffe partnere som så skal skaffe partnere osv. kørte jeg meget hurtigt surt i.

Mine indlæg her på debatten er bestemt ikke ment som en skræmme-kampagne, men jeg synes bare, at man skal være realistisk og er træt af at se MLM-folk, som holder produkter, priser og fortjeneste skjult. Hvis folk ikke gider oplyse hvilket produkt man taler om, så er man fandme langt ude.
"Hej, jeg hedder Martin. Jeg har et produkt, som er skidegodt. Det er virkelig noget, der løfter dit selvværd og er godt for dit helbred. Der er masser af penge i det og du kan tjene kassen.... Hvad det er? Jamen, det kan jeg ikke sige dig!" Stick out tongue

Det er noget "fis i en hornlygte", som vi siger på Djævleøen! Wink

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 21:55

moneymoney:
Forhandling efter MLM princippet burde jo være en fordel for køberen (også den der ikke selv vil være forhandler) når der er sprunget et mellemled over
...(Jeg ved du blor refererer en agumantation, Moneymaker)

Agumentationen om at der springes et led over, har jeg meget svært ved at se Confused

Produkt købt i butik:
Producent >> Distributør >> Forhandler >> Slutbruger

Produkt købt via mlm:
Producent >>  Forhandler1 >> Forhandler2 >> Forhandler3 >> Forhandler4 ..... Forhandler1525234353 >> Slutbruger

Produktet skifter selvfølgelig ikke hænder 1525234353 gange, men alle de 1525234353 led skal have deres bid af kagen.

Derfor tilbydes jeg med mellemrum diverse ting og sager til overpris. Æv!

Vh Brian 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)