Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 4 ud af 14 (138 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Savner måske, at folk virkelig prøver at forstå, hvad det faktisk er Thorborg siger.

Regeringen har indført endnu en afgift, som er målrettet erhvervsdrivende i Danmark. Det er en ganske forfærdelig ting i sig selv.

Det Thorborg raser over er, at ingen medier forholder sig kritisk til afgiften, da en 3-årig tilfældigvis er blevet væk - og vinderen af X-Factor er fundet. Ingen forholder sig til de konsekvenser, som den her afgift - og de mange andre tiltag, som spænder ben for iværksættere - vil få for det danske samfund på lang sigt.

For det er, uanset om regeringen vil anerkende det eller ej, iværksætterne der skal skabe nye arbejdspladser og være med til at holde sammen på det nødlidende danske velfærdssamfund. 

Og jeg er faktisk tilbøjelig til at give Thorborg ret. De færreste gider den seriøse og kritiske journalistik. De fleste hungrer efter livsbekræftende sensationer, som den vi så, da Holger forsvandt og senere blev fundet. Det ser vi også tydeligt her i tråden, hvor nogle folk går mere op i sensationen end tørre, kedelige og usexede konsekvenser for samfundet. 

Det er grænseløst frustrerende for en mand som Thorborg, der gør så meget for iværksættere i Danmark, at regeringen konstant modarbejder ham (og os) - uden nogen siger noget til det eller råber op.

Derfor synes jeg det er helt fint og på sin plads, at Thorborg, i sin vanlige provokerende stil, forsøger at skabe opmærksomhed omkring en debat, der simpelthen skal tages.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Så nej, jeg er ikke ligeglad med stakkels små drenge der bliver væk fra deres mor og jeg kan også klemme en tårre når de bliver funder, men ikke 4 dage efter og slet ikke mens Danmark står i flammer.

Helt sikkert godt han blev fundet, men ude af alle proportioner...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Smith:
Når jeg ser en unge, så ser jeg ikke andet end et ligegyldig afkom.
Jeg er i bund og grund bedøvende ligeglad med børn.
Kommer de til skade er jeg ligeglad og har heller ikke planlagt at få nogen børn.

 

Ha ha ha for filan! Du er i det mindste bund ærlig Stick out tongue

Så ville du korse dig over mig, som lå vågen det meste af den nat Holger var væk og nærmest brød ud i hulkegråd med snot og det hele da jeg så klippet hvor han er fundet!

Iøvrigt synes jeg det er rigtig rart, at de følger op på hvordan han har det, især for sådan en som mig hvor det har fyldt rigtig meget.

Charlotte

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

CharlotteR:

Lasse Smith:
Når jeg ser en unge, så ser jeg ikke andet end et ligegyldig afkom.
Jeg er i bund og grund bedøvende ligeglad med børn.
Kommer de til skade er jeg ligeglad og har heller ikke planlagt at få nogen børn.

 

Ha ha ha for filan! Du er i det mindste bund ærlig Stick out tongue

Så ville du korse dig over mig, som lå vågen det meste af den nat Holger var væk og nærmest brød ud i hulkegråd med snot og det hele da jeg så klippet hvor han er fundet!

Iøvrigt synes jeg det er rigtig rart, at de følger op på hvordan han har det, især for sådan en som mig hvor det har fyldt rigtig meget.

Charlotte

Jeg vil hellere være ærlig end at lyve og jeg kender godt din type, jeg har 2 søskende som er samme type.
Det har bare aldrig vækkede nogen følelser, tilgengæld kan jeg blive noget så rasende, hvis jeg ser mishandlet dyr.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

læste artiklen på BT og et eller andet sted bliver man jo glad for at læse den.

Jeg mener, med den totalt gennemførte mangel for forståelse for de udfordringer danmark står over for, kombineret med en let hånlig tone over for en mand der har været så flabet at skabe en virksomhed der bidrager positivt til landets bundlinie står een ting helt fast:

Journalist hos BT kan man altid blive...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:
tilgengæld kan jeg blive noget så rasende, hvis jeg ser mishandlet dyr.

 

Hahahahahahah :-) Glimrende! :D

 

Jeg er 16 så har ikke rigtig taget stilling til alt det med skat og udgifter osv., som en god Amino bruger støtter man vel Thorborg! :P

 

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Provokation virker ofte bedst, og det gør det også her..

At du blæser den her sag op, om at det koster 700 kr at starte et firma, er jo noget af det mest ligegyldige i hele verden jeg vil næsten mene. Det er idiotisk, at det har været gratis, for er du gal, hvor er der mange cvr nummer i Danmark, som folk og fæ bare har oprettet, om ikke andet fordi så kan de handle i Metro, og langt fra alle sammen bliver brugt til noget seriøst. Det pålægger jo stadig nogen administrations omkostninger til staten, hver gang nogen gør det. Jeg syntes, at det er helt fint, det koster 700 kr nu.

Har man ikke 700 kr., så skal man ikke starte firma.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ps:

Forslag til næste virale video ..

Lidt harme over alle de amerikanske virksomheder, senest General Electric, som betalte 0 % i skat sidste år, men alligevel fik 60 milliarder tilbage i skat pga fradrag. Og som også har outsourcet stort hele deres arbejdsstyrke ud af USA får at malke koen endnu mere.

På den liste kan du skrive en lang , lang liste af andre store koncerner der gør det samme.

Jeg ved godt at små og mellemstore iværksættere ikke har den magt til at sno politikere om deres lillefingre, og at de derfor må samle regningen op.

Og det er er netop pointen med mit indlæg her. Skulle vi ikke se om vi kunne få de store giganter til at lade være med at være så dybt grådige, så vi som små iværksættere skal betale regningen ?

I det lys er en regning på 750,- kr, og lille Holger ret ligegyldigt.

Men det nok FOR kontroversielt ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse,

Dette her mener du ikke - det lyder som brøl uden indhold, men fyldt helt op af selvoptagethed !

Gud fri mig vel en tråd - det er noget der trækker de værste af Amino "iværksætterne" på banen må jeg sige - hvilket sprogbrug  !Broken Heart

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror egentligt at Hr. og fru Jensen er ret ligeglade med om der er en eller anden afgift på 700 kr. for iværksættere , - og jeg har faktisk også selv ret svært ved at hidse mig op over det.

Så aviserne bruger jo egentligt bare Thorborgs måde at få læsere på, - og sådan er vilkårene jo i dagens medieverden.

At politikere siger ét og gør noget andet, er næppe ugens kioskbasker og slet ikke på linie med hvor bredt historien om Holger kan fange publikums interesse. Jeg havde redigeret min avis efter præcis samme kriterier.

At vi som iværksættere vil bruge masser af krudt på noget så åndsvagt som en afgift der er mindre end et AminoPlus abb. viser vel egentligt mere om iværksætternes navlebeskuelse, end deres visioner for vores kære Dannevang.

Sådan ser vi jo så forskelligt på tingene....

Side 4 ud af 14 (138 indlæg)