Her skilles mine veje godt nok fra den typiske Amino gæst kan jeg se. Hvordan dælen kan man drage paralleller mellem Holger eller Sarah og en udgift for iværksæettere. Det svarer sgu lidt til at man siger at der ikke skal gives tilskud til høreapparat, når bygningsreglementet siger at man max må bebygge 30 % af sin grund. Hvis det endelig kommer til stykket, så ser jeg da eftersøgningen af Holger som mere spændende og givende for Danmark som helhed, end en skide udgift for iværksættere på 700 kr. Journalistik handler vel ikke altid om at findes mindste fællesnævner, største katastrofe etc. så skulle bladene jo fyldes med hungersnød hver dag. Kort sagt, ude af proportioner.
Jimmy |
Lækkert, svedigt og brændende indlæg - jeg er med hele vejen - lige indtil Holger skal blandes ind i det. Netop fordi verden er af lave, har folk brug for succeshistorier og nyheder som er positive. Selvom jeg også synes det har været lidt for meget i medierne - så må jeg være den første som erkender at jeg var lige ved at græde af glæde da jeg hørte han var fundet. Vi jublede på arbejdet. Og lige netop der - var iværksætteri mig fuldstændig helt og aldeles ligegyldigt!!!
Det ene behøver ikke at udelukke det andet ;·)