Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 3 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Her skilles mine veje godt nok fra den typiske Amino gæst kan jeg se. Hvordan dælen kan man drage paralleller mellem Holger eller Sarah og en udgift for iværksæettere. Det svarer sgu lidt til at man siger at der ikke skal gives tilskud til høreapparat, når bygningsreglementet siger at man max må bebygge 30 % af sin grund.

Hvis det endelig kommer til stykket, så ser jeg da eftersøgningen af Holger som mere spændende og givende for Danmark som helhed, end en skide udgift for iværksættere på 700 kr.

Journalistik handler vel ikke altid om at findes mindste fællesnævner, største katastrofe etc. så skulle bladene jo fyldes med hungersnød hver dag.

Kort sagt, ude af proportioner.

Jimmy

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lækkert, svedigt og brændende indlæg - jeg er med hele vejen - lige indtil Holger skal blandes ind i det. Netop fordi verden er af lave, har folk brug for succeshistorier og nyheder som er positive. Selvom jeg også synes det har været lidt for meget i medierne - så må jeg være den første som erkender at jeg var lige ved at græde af glæde da jeg hørte han var fundet. Vi jublede på arbejdet. Og lige netop der - var iværksætteri mig fuldstændig helt og aldeles ligegyldigt!!!

Det ene behøver ikke at udelukke det andet ;·)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:15

Det er godt nok en lidt ringe artikel som er på bt.dk

Jeg citere:

BT:
Hvad dette helt præcist har med lille Holger eller kællingen fra X Factor at gøre er en smule forvirrende, men ifølge Thorborg er det samfundets skyld.

Giver et tydeligt indtryk, at "journalisten" ikke rigtig har forstået, hvad Martin prøver at sætte fokus på.

BT:
... herunder iværksætter-portalen Amino, som sjovt nok er en portal for iværksættere.

Journalistik i verdens klasse! Som det beskriver og virkelig sætter tingene i perspektiv!

Men superfedt at Thorborgs video er kommet så langt rundt! Den bliver helt sikkert hans mest vidste video! Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 11 person

CharlotteR:

"Og nej jeg har ikke empati for andres børn, jeg finder dem bare irriterende." Mener du det helt alvorligt Lasse? Det er da ret skræmmende. Man kan vel godt synes andres børn er irriterende men stadig have empati for dem?

Hvor ville verden være forfærdelig hvis alle havde det sådan!

Charlotte

Når jeg ser en unge, så ser jeg ikke andet end et ligegyldig afkom.
Jeg er i bund og grund bedøvende ligeglad med børn.
Kommer de til skade er jeg ligeglad og har heller ikke planlagt at få nogen børn.

Da valget mellem 18 års begrænset frihed eller udleve sine drømme, så tager jeg og udlever mine drømme.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Præcis Helle :-)

Der findes andet end penge. Jeg er med hele vejen på det Hr Thorborg bliver sur over, men at pisse på andre folks glæder ( som jeg synes det er ), der står jeg af.

Jeg græd også da de fandt Holger. Jeg ser også X Factor. Jeg kan lide Nik og Jay. Men jeg kan sgu også godt lide iværksætteri.. er det ikke vildt at man kan så mange ting på èn gang ?

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fint, at Martin sætter fokus på området. Den siddende regering får nok svært ved at forsvare deres udsagn om at ville støtte selvstændige initiativer. Det virker paradoksalt at erklære støtte til de, de etablerer arbejdspladser for dererefter at skyde dem i skoene med en afgift. Kan godt forstå, at Martin ryster på hovedet.

Mht. Fuc.... Holger vil en anbefaling til Martin nok være at skyde på de rigtige.

Det er ikke familien Danmark, der er skyldig. Skyd på medierne, thi de er synderne i deres begær efter historier, som sælger. Ønsker man familien Danmarks støtte i Projekt Viral, så læg is i maven, træk vejret og giv tid til at sigte på de rigtige.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:23

Selvfølgelig har Martin ret!

Den regering vi har nu har om muligt været endnu mere ineffektiv, iværksætter- og folke fjendsk og skabt MASSER af netop det de selv gik til valg på at fjerne, smagsdommere, kommissioner og bureaukrati.

Det er én stor selvforherligelse, hvor der kun er indført straf, kontrol og en niveauløs ide om at man kan spare sig rig - enhver bondemand ved, at man skal putte noget i jorden før man kan høste... sorry der er intet kommet i jorden de sidste 8-10år. Sjovt nok brokkede netop landmændene sig ikke under forrige regering... sjovt ik?

Det hele har drejet sig om at få ham den tidligere statsminister kørt i stilling som Nato general, lige meget hvad omkostningerne måtte være... og så står man og smykker sig med fjer man får hos Obama med 20% vedvarende energi, for noget der er skabt i den forrige regering...det samme kan umuligt ske for næste regering, der er nemlig intet sket, folk er blevet fattigere, børn blevet dummere, vækst i bund, iværksætteri i bund og et kontrol og mistillids apparat større end i Sovjetunionen til tider...

Når lort kommer til overfladen, bliver det borgerligt og glemmer hvor det kommer fra - Det er et gammel ordsprog og det kommer til at ske igen... når vi er kommet igennem det her søle af bureaukrati har folk glemt og laver samme fejl igen...

Nå lad os få linket den her klasse video ud til det danske folk...

Who the fuck is Holger! ;-)

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner

Jeg er selv lidt overvældet her må jeg sige.
Små 300 kommentarer på YouTube er vildt ;-)

Jeg var også ked af at høre at Holger var blevet væk. Jeg har selv en dreng på 4 år, så jeg kan fint sætte mig ind i forældrenes sorg. Og jeg var også glad da jeg hørte han blev fundet igen og det syntes også at det er hyggeligt at høre om hvordan han blev fundet m.m.

Men når jeg 4 dage senere åbner avisen og stadigvæk ser at han besætter 8 ud af 10 pladser på mest læste artikler, samtidig med at Erhverv og Selskabsstyrelsen i de eneste der gider skrive om at iværksætterne nu bliver ekstra beskattet igen, så springer jeg en sikring...

Og ja, overskriften er hård, men jeg syntes sgu ærligt talt det var et meget sjov spil på "Find Holger" :-)

Og uanset hvad man må mene, så har min vinkel skabt opmærksomhed på problemet og det var mit sigte, samtidig med at få luft... Og begge dele må jeg sige er lykkedes ;-)

Så nej, jeg er ikke ligeglad med stakkels små drenge der bliver væk fra deres mor og jeg kan også klemme en tårre når de bliver funder, men ikke 4 dage efter og slet ikke mens Danmark står i flammer.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Smith:

Kommer de til skade er jeg ligeglad og har heller ikke planlagt at få nogen børn.

Det er nok ikke "Hvor er Holger?" eller andre børnebøger, der udgives på Infossa Ebogsforlag...

Undskyld! Ku' ik' dy mig...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Poul Madsen:

Lasse Smith:

Det er nok ikke "Hvor er Holger?" eller andre børnebøger, der udgives på Infossa Ebogsforlag...

Undskyld! Ku' ik' dy mig...

Ikke endnuStick out tongue

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 3 ud af 14 (138 indlæg)