amino mio amino monde amino port |
Hjælp mig lige med et navn
mvh Bent
Amino trading Amino do a deal Amino broker Amino broking Amino estate Amino market Amino dealing Amino mount Amino initiate Amino assume Værsgo' Martin - et mix med alt godt fra havet. Håber du kan bruge noget af det ;-) |
// Jesper Skov
Amino er et fint er da et fint brand som sagtens kan bære flere services. Jeg tænker at Amino kunne udvikle sig til noget der mere er en portal. |
Som jeg læser formålet med den nye service Du vil tilbyde, så drejer det sig om at skabe kontakt imellem virksomheder der er til salg og de potentielle iværksættere som kunne tænke sig at erhverve sådan en virksomhed fremfor selv at starte noget lign. op fra bunden af. Af de bud der er kommet indtil nu, synes jeg at Inloco Anettes bud på Amino Match er klart den bedste: http://match.amino.dk Mit eget bud vil være: http://connect.amino.dk Men jeg synes stadigvæk af Anettes bud er bedst ;-) /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Ikke for at være en flueknepper, men jeg foreslog det nu først ;) |
Hej Sune Ja Du har ret, jeg kunne ikke se skoven for bare træer ;-) og flueknepperi er i den grad berettiget ;-) OK - Du får min stemme ;-) Men signalet er vel, at der nu er 3 Aminoer der synes godt om Amino Match eller fx http://match.amino.dk Men det er jo "Pedellen" der har den endelige afgørelse /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Allerførst: Kanongodt initiativ og min søn på 15 år, som går meget op i design, har også lige givet sin uforbeholdne ros til designet. Dernæst en god idé: Der findes mange virksomheder, som skal sælges de næste år pga. at ejeren er ved at nå pensionsalderen (det skriver du jo også selv). Tit og ofte venter ejeren med at sælge, til han kan få pension, og i dette tidsrum drosler han måske virksomheden ned, fordi han måske ikke skylder så meget væk mere osv.. Omvendt går der så et ungt menneske rundt med en masse gode idéer, og han eller hun har lysten til at drive virksomhed, men mangler erfaringen og måske også lige at få tjent de sidste penge for at kunne købe helt. For begge parter her kunne en glidende overgang være en rigtig god idé, og til dette kunne du måske godt bruge et par faneblade mere til: Partner søges/Partnerskab tilbydes. Og så til navnet: (Du har allerede fået mange gode forslag, og dine egne er da bestemt ikke at foragte, da det jo klart fremgår, hvad det er). Hvis du vil holde fast i gratisprincippet: Amino gratis børs eller Amino gratis virksomhedsbørs Ellers brug ordet billig - det skulle jo også være godt rent søgemaskinemæssigt. Eller måske: Amino firmadøds fighter eller Amino lediggangs figther |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Amino Grande Amino Incubato ... ellers ligger de dersens Amino Veno godt i munden - mit kip herfra til Hr Vinum Ærgerligt at du ikke beholder Agera - minder mig om Agora, hin BBS fra de kronede (!) dage på Vesterbro ![]() |
Amino SelskabsHandel Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.