AMINO B2B 4SALE Men noget dansk var måske bedst |
Hjælp mig lige med et navn
Jeg stemmer stadigvæk på 'Amino Match' som det bedste forslag, men Massens 'Amino Bambino' er den der har genereret den største griner indtil nu... ;-) /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Så er det oprindelige vel også en mulighed Amino-syre ![]() ![]() Henning |
Amino Asset :D Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Først tænkte jeg på Amino For Sale, men men men.. Det vil nok give en del uhensigtsmæssige henvendelser til Martin. hehe Så hvad med Amino E-trade Eller Amino BFS (Business For Sale) Eller Amino B4S (som er det samme, men på engelsk lyder det ret godt a lá "BEFORCE") Eller Amino BAS (Business Acquisitions and Sale) |
Kære venner Så kom jeg igennem alle jeres forslag og mange af dem var super gode. Jeg har besluttet at sitet kommer til at hedde "Amino Virksomhedsbørs" da det er dansk og er let forståeligt. Der var flere der var glade for "Amino Match" men det mener jeg ligger alt for tæt på Match Online. Så vinderen blev Tommy, tillykke med det. Tommy hiv lige fat i mig når bogen udkommer senere i marts, der er jeg nok lidt småforvirret ;-)) Jeg forventer at sitet går i rigtig beta i denne uge og man vil kunne bruge samme brugernavn og kodeord, som man har på Amino. Hold jer endelig ikke tilbage med kritik af sitet som lidt endnu ligger her: www.agera.dk Dbh Martin |