Amino Transfer Mvh. Joachim |
Hjælp mig lige med et navn
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Amino Portalen og Amino Børsen fx. |
Amino Buyout jvf.: A buyout is an investment transaction by which an entire company or a controlling part of the stock of a company is sold. A firm buys out a stake of a company to strengthen its influence on the company''s decision-making body. A buyout can take the form of a leveraged buyout, a venture buyout or a management buyout. |
Kan ikke huske alle forslag men gentager jeg et par eller 3 undskylder jeg! Og så har jeg inkluderet forslag hvor amino figurerer til sidst... sorry ;-) aminomax aminobiz aminosale aminotrade aminofreetrade aminowire aminozone aminosalez aminonet aminoplan aminowire aminobiz2biz aminoarea aminobee aminolist aminoinsider aminoscoop aminoboom aminobizsale aminobiztrade miniamino myamino bizamino :) |
Eller DimitriMino - (jeg påtager mig gerne æren) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
aminotwo aminotoo duemino moreamino 2mino aminotwo (...2... for anden gang for lissom, ja du ved;-) eller: www.DerSkalToTilAmino.dk René |
Amino North - lissom First North Amino Exchange Amino level 2 - man starter på level 2, ved at købe sig til en virksomhed...bla bla bla.. Amino online - køb din virksomhed online hmm... thats it for nu... |
Tusind tak alle de super fede forslag, i er nogle perler :-)) Jeg er lige på ferie, så jeg kigger rigtig godt på dem i starten af næste uge. Igen tak! Dbh Martin |