Kære venner Som i kunne læse for lidt tid siden, så er Joachim og jeg snart klar med www.agera.dk Det er som nævnt en base hvor man kan sætte sin virksomhed til salg og søge efter en virksomhed man vil købe. Jeg har dog besluttet at droppe navnet Agera, da jeg hverken har tid eller råd til at vedligeholde endnu et navn. Derfor har jeg besluttet at servicen skal hedde "Amino XXX" hvor XXX skal være noget kort og mundret. Det kunne være Amino Virksomhedsbørs, Amino firmakøb/salg eller hvad ved jeg. Der er en signeret udgave af min kommende bog på højkant til det bedste forslag og alt det hæder og ære du kan tygge i dig :-))) Dbh Martin |
Hjælp mig lige med et navn
Amino Brooker Amino Exchanger Amino Marked Amino Markedet Amino Meetup Amino First |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
(Virksomhedsbørsen lyder ganske godt, mere fancy synes jeg ikke det skal være) Kort kommentar til systemet: Når man sender en besked kan man ikke se navnet på modtageren. Hvis man går ind under ens udbakke kan navnet på modtageren godt ses. Hvis det er ideen at man skal være anonym, må det vel være en fejl. |
Amino-auktion Amino-butik Amino-KogS Amino-børsen Amino-opslag Amino-tavlen Amino-amino Amino-onimA Amino-Busi Amino-Biz Amino-e Amino-portal Amino-salgssted Amino-Ebuy Amino-Build Sjovt......he he........har lavet en ultra hurtig brainstorming.........vil jo rigtig gerne have bogen ![]() |
Forslag: Amino BizzTrade Tommy: Det er noteret og tilføjet todo-listen, tak :) Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Amino Trader Amino Mægler Amino Mægling Amino Matcher Amino Matchmaker Amino Børsen / Amino Børs |
Amino Veno Amino Venu Amino Venum (bemærk den korte distance til mit efternavn =) ) Alt sammen "salg" eller "til salg" |
søger ligesindede i Sønderjylland
Amino Børsen / Aminobørsen Amino Startup Amino BizTrader Amino Launch Amino Lounge Amino Handel |
Amino Agency, Amino Agenten, Amino Mix, Amino Mixer, Amino Contact, Amino Kontakten, Amino Match |