Jeg er igang med et projekt kaldet Soloweb, som snart skal tilbyde webhoteller til både private som virksomheder. Ideen bag soloweb, er at skabe et nyt fokus på god kvalitet, større behov for små penge. Listen over produktet: Plads: 2000 mb MysqlDatabaser: ubegrænset. Mail adresser: ubegrænset. Ftp brugere: ubegrænset. Subdomæner: ubegrænset. Statisik: ubegrænset til domæner trafik: ubegrænset. Domæner: ubegrænset. Mulighed for SSL forbindelse SMS-Gateway medfølger ( Shoutbox, sms sending, konkurrence, scripts ) Kontrolpanel Telefon support ( mulighed for automatisk installering af eksempel Oscommerce eller blogs ) --- Jeg har tænkt lidt over prisen, og indtil nu lyder det således: 250 kr. i oprettelse, intet første års betaling udover oprettelse hvorefter det årlige betaling er på 9 kr./månedligt -- Hvad synes i om prisen? Med venlig hilsen Søren Høvring |
Hvad vil du give for webhotel
-- Man kan hvad man vil!
Jeg kan ikke se hvordan man skal kunne få det til at løbe rundt, eller fremstå seriøst. - Der skal rigtig mange kunder til for at betale for et par opkald, men det formoder jeg du har en plan for? Derudover bør du nok også overveje redundans og backup hvis du vil sælge til erhvervsdrivende. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Ja jeg har en plan, og det vil sagtens kunne løbe rundt, jeg har regnet med ca. 100-250 kunder pr. server. Selvfølgelig er der backup på webhotellerne, der bliver mulighed for i kontrolpanelet og tage backup af forskellige mapper m.m |
-- Man kan hvad man vil!
Den pris ville jeg i hvert fald gerne give.. Ville flytte alle mine domæner hen til jer :D Men det er ofte set at udbydere giver en masse for få penge, de første 3-6 måneder, så er der masser af ros og flere og flere flytter hen til udbyderen. Pludeslig kommer der så meget support, fordi alle der ikke har haft hjemmeside før vælger de billige.. Og så går det ned af bakke... Jeg ville gerne hoppe på den pris, men hvis det skal til for at stabilitet og support forbliver god, så ville jeg også gerne betale mere. |
Skriv lige når dit projekt er oppe og køre!!! Jens |
Priserne er nok så gode, at du meget hurtigt skal ud at købe hjælp til at svare supporttelefonen. Den slags koster hurtigt 40-60 kroner pr opkald uanset om du ansætter folk eller outsourcer til et contact centre. Sagt med andre ord, så bliver det meget dyrt supportmæssigt i forhold til din omsætning. Ikke at der er noget galt i det, hvis din forretningsmodel er at tage en masse kunder ind med underskud i starten for så senere at ændre prisstruktur eller supportstruktur og begynde at tjene penge. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Ja, det er billigt men også fleksibelt, priserne er ikke overvurderet og du får alligevel en del ting. Jeg tror i bund og grund ikke, at der kommer til at være så meget support på telefonen, mest fordi at det bliver så overskueligt så alle kan følge med, uden at blive i tvivl. Igen vil der altid være nogen som stiller spørgsmålstegn. Men systemet køre af sig selv. Jeg vil med den pågældende hoster lave en kontrakt som gør at jeg stadig om 1 år kan få de samme priser. Der er mange nybegyndere som virkelig prøver at sætte sig ind i det, men stirre sig blind på mange funktioner, ved at gøre det mere overskueligt, og "pege" på tingene kan du hjælpe kunden. Men private vil ikke betale mere for telefon support, har dog tænkt over "Live support" på tekst til private, og telefon support til erhverv. - Til Jens. Det skal jeg gøre og mange tak for din interesse. - Til AndersSaugstrup Som skrevet ovenover tror jeg ikke at telefon supporten vil blive til meget, jeg havde en masse kunder da jeg havde spillehosting og der var telefon opkald ikke særlig tit, men nu må man jo se ad. Og se om hvor meget folk bruger den. Min forretningsplan er også at jeg vil holde den pris, jeg vil ikke love kunderne, de kan få det til den pris, hvorefter jeg ændre kvaliteten på deres produkt. |
-- Man kan hvad man vil!
Hvis du virkelig mener at man får en masse trafik, så skriv trafik mængde istedet for ubegrænset,, for det er aldrig ubegrænset, jeg vil personlige hellere vælge et webhotel som skriver 100 GB trafik end en der skriver ubegrænset. selvfølgelig bare min mening ![]() |
Så meget erfaring har jeg dog, de fleste og jeg understreger de fleste vil helst have ubegrænset, fordi de er bange for at "bruge" for meget trafik, i forhold til det de har. Jeg kender mange som helst vil have ubegrænset i forhold til begrænset forhold. Jeg er næsten sikker på jeg vil have flere kunder ved at skrive ubegrænset end ved at skrive 50 gb eksempel. Med venlig hilsen Søren Høvring |
-- Man kan hvad man vil!
Hvis ikke så skriv dog hvor meget man har, der er ikke noget værre end billig hoteller der praler løs med at alt er ubegrænset, men rent faktisk ikke er det. |