Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor flytter jeg til Thailand

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jammen dog, jammen dog kære Danny, Good for you er faktisk ret positivt, det betyder at man er glad på andres vejne. Jeg kender ikke Dennis, men jeg er glad på hans vejen. Jeg lurede bare på hvorfor han venter 9 måneder med at rejse, og det gør jeg stadigvæk tiltrods for dit ellers udemærkede svar.

Anyway, det er nok blot en misforståelse en sen Lørdag aften :-) ha en super duper dag... og til Dennis go for it, held og lykke osv!

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 03:53
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Peter Skouhus:

jammen dog, jammen dog kære Danny, Good for you er faktisk ret positivt, det betyder at man er glad på andres vejne. Jeg kender ikke Dennis, men jeg er glad på hans vejen. Jeg lurede bare på hvorfor han venter 9 måneder med at rejse, og det gør jeg stadigvæk tiltrods for dit ellers udemærkede svar.

Anyway, det er nok blot en misforståelse en sen Lørdag aften :-) ha en super duper dag... og til Dennis go for it, held og lykke osv!

Ja, man kan forsøge at "redde den" på mange måder. Aminoer, sørg nu for at give mig rigtig mange forudsigelige minus-stjerner :-)

Forresten: "Jamen" staves med ét "m"!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:11

Danny Poulsen:

ups... my bad  (min fejl jeg er forkert på den) skal vi lade bolde ligge her :-)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 04:13
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Peter Skouhus:

Danny Poulsen:

ups... my bad  (min fejl jeg er forkert på den) skal vi lade bolde ligge her :-)

"Bolde"? Mener du "Bolden"? Whatever!" Hyg dig! :-)

Jaah, es ist sehr swehrt zum staven! :-)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 9 person

@Mikkel Hvis du citerede hele min sætning færdig, så ville du kunne se, at jeg også har del i en webshop. Jeg respektere din online viden, men for mig virker det mere som om, at du har travlt med at fortælle andre om hvor meget du ved, og hvor meget du har tjent. Det er ret urelevant for mig, ligesom jeg sjældent er enige i dine meninger. Jeg er bare én af dem, som tør at sige det. Det kan godt være at du kun gør det for at hjælpe (i såfald undskyld), men det er bare ikke det indtryk jeg har opbygget om dig. Jeg er bestemt heller ikke enig i at man sagtens kan tjene 30.000 med en beskeden indsats. Det kan lade sig gøre for nogle, men for langt de fleste, tager det lang tid og rigtig meget arbejde, at nå så høj en indtægt.

@Mikael Enten misforstår du mit indlæg, eller så misforstår jeg dine. Det du skriver er i hvert fald helt hen i vejret. Bla. skrev du at regnskoven i Thailand og skoven i Danmark er det samme....du skriver også noget med at man kan få mad til 30 kr. på thairestauranter med vennerne.....du skriver også noget med at du syntes det er sjovt at snakke svensk og norsk, og at du har været i Grønland og Canada, hvor man også kan leve et simpelt liv.....Personligt synes jeg altså at dine indlæg er langt ude, men min kæreste og jeg fik en god griner på din bekostning (og nej det har ikke noget at gøre med at du er ordblind, det er indholdet i dine indlæg)

@Lagersalg og Jimi Det er dejligt at få bekræftet, at det ikke kun er mig, som stod uforstående overfor Mikael´s indlæg

@Boysen Tak Kenneth! Jeg fik jo ikke mødt din bror sidste gang jeg var der, men du må meget gerne sende hans mail. Jeg har nogle har en del ubesvarede spørgsmål, som han sikkert vil kunne hjælpe mig med. 1000 tak for støtten og hjælpen, du må endelig sige til, hvis jeg kan gøre noget til gengæld

@Peter I indlægget står der hvorfor vi først flytter om 9 måneder, og det er fordi, at det først kan lade sig gøre der. Tak for ønske om held og lykke, og jeg vil helt sikkert go for it

@Danny Tak skal du have, hvor vil du selv gerne flytte hen?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Det var sgu da en sær måde at svare på. Sure skid. Jeg forsøger blot at give dig nogle gode råd og så fyrer du sådan noget lort af. Idiot!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:44

Må sige at jeg synes det er mere og mere udtænkt jo mere jeg læser på din blog, og har helt sikkert lært en del, det altid fedt at få andre forklaringer/eksempler på hvordan tingene kan gøres, så Yes igen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Det var sgu da en sær måde at svare på. Sure skid. Jeg forsøger blot at give dig nogle gode råd og så fyrer du sådan noget lort af. Idiot!

Hvor er du primitiv når du kalder mig idiot!

Inden du fyrer sådan en hurtig kommentar afsted, så læs indlæggende ordenligt, og læs hvad jeg skriver:

Dennis Kjærgaard:
Det kan godt være at du kun gør det for at hjælpe (i såfald undskyld)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01

Dennis Kjærgaard:

@Mikael Enten misforstår du mit indlæg, eller så misforstår jeg dine. Det du skriver er i hvert fald helt hen i vejret. Bla. skrev du at regnskoven i Thailand og skoven i Danmark er det samme....du skriver også noget med at man kan få mad til 30 kr. på thairestauranter med vennerne.....du skriver også noget med at du syntes det er sjovt at snakke svensk og norsk, og at du har været i Grønland og Canada, hvor man også kan leve et simpelt liv.....Personligt synes jeg altså at dine indlæg er langt ude, men min kæreste og jeg fik en god griner på din bekostning (og nej det har ikke noget at gøre med at du er ordblind, det er indholdet i dine indlæg)

Forstod første dit indlæg på siden 2 efter skrevet  , hvor det var  , eller havde jeg ikke læst dit blog indlæg grundigt nok igennem , , derfor skrev jeg dette  , men undskyld vis forstyrre i tråden men håber da du får det godt i Thailand , med alt det du elsker varme mv

selvfølgelige bedste vis jeg første havde skrevet efter du havde skrevet , hvilken område i Thailand , så havde jeg ikke skrevet indlægget sådan, for så havde jeg forstået indlægget og det kunne jeg godt have tænkt mig nu at jeg havde gjort , men jeg kan ikke lave det om at jeg postet indlægget før jeg forstod dig , så jeg håber du klare det godt i Thailand

Jeg er i hvert fald lidt misundelig vis haves en så sund økonomien, til at flytte til sådan et område i Thailand, jeg kender dig ikke fuldt ud og ved ikke alt hvad der er tænkt over

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:58

Hej Dennis

Vi kommer til at savne dig i erfa gruppen, men hvor er det cool du gør det Yes

Jeg har været på jungletur i Tanzania og på "skovtur" i Brasilien med en lokal i Pantanal, og vil gerne ind i Amazonas næste gang. 

Den thailandske regnskov lyder fristende, det skal bare ikke være sådan noget turistpjat, så det kan godt være du får et ring om et år eller 2, hvis du skulle begynde at arrangere skovture for småfede danskere i Thailand :)

Jeg håber I får det rigtig godt derude!

Billigt Hundeudstyr Online

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)