jammen dog, jammen dog kære Danny, Good for you er faktisk ret positivt, det betyder at man er glad på andres vejne. Jeg kender ikke Dennis, men jeg er glad på hans vejen. Jeg lurede bare på hvorfor han venter 9 måneder med at rejse, og det gør jeg stadigvæk tiltrods for dit ellers udemærkede svar. Anyway, det er nok blot en misforståelse en sen Lørdag aften :-) ha en super duper dag... og til Dennis go for it, held og lykke osv! |
Peter Skouhus:jammen dog, jammen dog kære Danny, Good for you er faktisk ret positivt, det betyder at man er glad på andres vejne. Jeg kender ikke Dennis, men jeg er glad på hans vejen. Jeg lurede bare på hvorfor han venter 9 måneder med at rejse, og det gør jeg stadigvæk tiltrods for dit ellers udemærkede svar.
Anyway, det er nok blot en misforståelse en sen Lørdag aften :-) ha en super duper dag... og til Dennis go for it, held og lykke osv!
Ja, man kan forsøge at "redde den" på mange måder. Aminoer, sørg nu for at give mig rigtig mange forudsigelige minus-stjerner :-)
Forresten: "Jamen" staves med ét "m"!