Nu har jeg erfaret at annoncehajer stadig, efter mange år, blot er et telefonopkald fra at kunne sende en faktura på flere tusinde til diverse nye iværksættere. For mig ligner det røveri for åben telefon. Jeg har kun været aktiv herinde de sidste 2 uger så jeg ved ikke om det har været taget op før. Der er mange mennesker med masser af viden herinde så I må kunne hjælpe mig med at få afklaret dette... Er det ikke lige præcist sådan noget der burde blive gjort noget ved rent lovgivningsmæssigt? Det er ikke lovligt at stjæle, begå røveri eller svindle i Danmark - så det burde da være ulovligt. Eller hvad?! Eller en lovgivingsændring noget, der kan ødelægge noget grundlæggende i andre forretningsgange så det bliver mere besværligt at være iværksætter/forretningsdrivende? Mit forslag er en underskriftsindsamling for en lovændring, så de ikke får frit spil igen fremover. Er jeg helt på afveje? Måske kan vi samle viden fra jer her til at få noget til at ske. (Bemærk at jeg kan godt forstå der er nogen herinde der er blevet rigtigt godt trådt på og måske vil have trang til at nævne navne. Det vil jeg bede om at lade være med i den her tråd, så der er chancer for at fokusere på en eventuel løsning. |
http://www.annoncehajer.dk/index.htm