Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncehajer - er der en løsning på problemet?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej sælger ska ikke straffes,  ska nogen straffes så er det virksomheden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43

En god ide at tilmelde sig robinson listen når man starter som iværksættere, derved undgår man en del reklame opkald 

vis ringer siger man nej , for de har ikke engang gidet tjekke at man har tilmeldt sig robinson listen og de ringer ikke op og tilbyder en noget gratis , uden der en ulempe at det koster penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 23:48

Mikael christiansen:

En god ide at tilmelde sig robinson listen når man starter som iværksættere, derved undgår man en del reklame opkald 

vis ringer siger man nej , for de har ikke engang gidet tjekke at man har tilmeldt sig robinson listen og de ringer ikke op og tilbyder en noget gratis , uden der en ulempe at det koster penge

Er den ikke kun for private?

Ellers er der reklamebeskyttelse i CVR, men det stopper også de seriøse virksomheder, dem man gerne vil kontaktes af.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:56

Michael_N1973:

Den holdning deler jeg ikke.

De ved udmærket godt hvad det er de sælger: ingenting. De kender også til metoderne der drives penge ind på, og de ved at det er fup og svindel.

Hvorfor synes du ikke de skal straffes?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58

Michael_N1973:

Mikael christiansen:

Er den ikke kun for private?

Ellers er der reklamebeskyttelse i CVR, men det stopper også de seriøse virksomheder, dem man gerne vil kontaktes af.

Første 2 år uden at være tilmeldt denne liste var der ingen seriøse der kontakte mig og jo userisøe forsætter nogle gange at kontakt en selv om tilmeldt denne list .

om det er kun ved privat det ved jeg ikke ? , men den virker for mig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 00:02

igang:

Michael_N1973:

Den holdning deler jeg ikke.

De ved udmærket godt hvad det er de sælger: ingenting. De kender også til metoderne der drives penge ind på, og de ved at det er fup og svindel.

Hvorfor synes du ikke de skal straffes?

Er det en murer der sjusker så er det mester der må tage ansvaret.

Og mange sælgere bliver snydt af deres arbejdsgivere.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:03

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N1973:

Er det en murer der sjusker så er det mester der må tage ansvaret.

Og mange sælgere bliver snydt af deres arbejdsgivere.

Nu synes jeg ikke man kan sammenligne kriminalitet, med en håndværker der sjusker.

I alle andre former for kriminalitet slipper du ikke for straf, bare fordi der er en højere i hierarkiet der tjener mere på det du laver, end dig selv.

Når der en gang i mellem er programmer om disse firmaer, er det ikke svært for tvstationerne at finde medarbejdere der kan fortælle hvad der er foregået. Dermed må man formode at de fleste er ganske klar over hvad der sker, og det synes jeg også bliver bekræftet når man hører de forskellige skjulte optagelser.

For et par år siden var der en jobannonce, hvor jobbet gik ud på at man skulle tage imod pengeoverførsler, og sende dem videre. Lønnen var 10% af det overførte.

Den gang var politiet hurtigt ude og sige, at tog man det job ville man blive straffet. Jeg ser ingen grund til at man ikke også skulle kunne straffes for at sælge fupannoncer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:06

Når du opretter dig med cvr, så har du muligheden for, at sige, at du ikke vil kontaktes telefonisk eller pr. mail mhp salg/tilbud. Når annoncehajen så ringer skælder du ham ud og siger, at de er meget tæt på at blive anmeldt for uretmæssig henvendelse.

Den virker på de fleste Smile Selvom den nok ikke holder i byretten.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 09:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske kunne man ændre reglerne for telefonsalg. I dag skal man have tonsvis af tilladelser for at sælge en pølse, så man kunne måske indføre en certificeringsordning for virksomheder, der ønsker at sælge via telefonen. På den måde kan man sortere de sorte får fra, og det ville gøre det lidt nemmere for dem, der har et seriøst produkt, at trænge igennem.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)