Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smiley Ordning

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-02-2007 18:51:35
Forfatter: Mikkel deMib
I stedet for at se så meget på de der Smileys, bruger jeg som regel et godt tip som jeg fik af en top-kok fra New York i bogen ''Kitchen Confidential'' (en virkelig underholdende bog!) - tjek toiletterne! Det er MEGET lettere at gøre toiletter rent end et køkken, så hvis de ikke engang kan holde toiletterne rene, så forestil dig hvordan køkkenet ser ud :)
Har desværre ikke fået den læst - endnu...

Men bortset fra det ved jeg nu ikke hvor meget jeg vil give for det tip, det vil ofte være forskelligt personale der rengør hhv. køkken og toiletter, hvor der typisk er ansat decideret rengøringspersonale til at tage sig af bl.a. toiletter er det - i hvert fald ofte - køkkenpersonalet selv der står for renholdelse af køkkenregionerne.. Altså kan du sagtens opleve skinnende rene toiletter pga. en pligtopfyldende rengøringsdame, men et uhumsk køkken pga. en uhygieinisk kok - og vise verca...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:10
Derudover går smileyordningen jo heller ikke kun ud på rengørring :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:25
Det er den samme ledelse der har ansvaret for rengøring i såvel køkken som toiletter, og dermed vil en dårlig standard det ene sted vise hvilke prioritering rengøring generelt set har. Prøv selv at tjekke det - det hænger faktisk meget godt sammen når man ser på det ude i virkeligheden
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:01
 Martin, nej det er ikke kun rengøring Også egenkontrol af fødevarer, rengøring, temperaturer, alt skal måles og "tælles"

Jeg ved ikke noget om X antal uger. Men det var da en god løsning på det!

Har ikke fundet andet end noget for Engro virksomheder de kan ikke bestille før der er gået 2 mdr.

Og selvfølgelig skal man have rettet op på fejlen, ellers giver det jo samme resultat på rapporten.

Michael: Dokunemtationen er der bare led!!

Om det bliver brugt i praksis!! Du kan jo ringe til dem også og se om de vil oplyse dig om hvor mange restauranter der har bestil / gen bestil kontrol besøg!! 

Dog kan man jo ringe annonymt og "anmelde" sig selv. Dette gør jo at der kommer et "uanmeldt" kontolbesøg!!

Det handler jo om at finde smuthullerne i loven og DÆKKE DEM TIL?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:36
Dato: 26-02-2007 03:01:17
Forfatter: Jens Lykke Nielsen

Michael: Dokunemtationen er der bare led!!

Ja det var jo en nem måde at slippe om ved den på...

Mikkel: Jeg er ikke ubetinget enig, køkkenet kan godt være nogle sviner selv om toilettet er rent og pænt... Igen har en pligtopfyldende rengøringskone jo f.eks. ikke indvirkning på om man i køkkenet vasker sit spækbræt ved skift fra kød til grønsager, om der ligger ugegammelt sovs på hylderne i kølerummet osv. osv...

-Men naturligvis, skulle jeg vælge mellem en restaurant hvor toilettet altid var rent, og en hvor det altid lignede l*rt valgte jeg da nok også den med det pæne toilet...

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)