Kunne det tænkes at vi ikke alle er computereksperter? 
Jeg kunne da sagtens finde på at spørge om præcis det samme. Aner ikke noget om hjemmesider. Hvis man vil hjælpe er det måske en ide, at spørge ind til hvad der søges.
Jeg er da nogle gange blevet ringet op af en mulig kunde: Hvad koster det at få gjort rent i et hus?". Øh - skulle jeg så smække røret på pga. useriøs og ubrugelig samtale?
Ej altså, der er mennesker herinde der skulle lade computeren få et hvil og så tage sig noget frisk luft!
Nå, men velkommen til! Håber du får svar på dit spørgsmål 
Charlotte
Nu er jeg ikke på computeren 24/7, selvom du vel sagtens tror at de fleste "supernørder" er det. Du kan ikke sammenligne det med rengøring, som du giver udtryk for - det er en for mild sammenligning, men du kan sammenligne det lidt med at bygge et hus - eller andet der skal bygges.
En hjemmeside skal bygges op med fundament og hele svineriet, og du går vel ikke ned til arkitekten og siger: Jeg vil egentlig gerne have et hus med vinduer, er det ikk' lige noget du kan komme med et overslag på.
Arkitekten kender hverken prisniveau, beliggenhed, hvor mange vinduer, hvilket gulv, hvilke mursten, hvilket tag, hvilken garage etc. etc.
Det er muligt der er nogen der bliver lidt pigefornærmede over at få sandheden smadret lige i fjæset, men det nytter sgu ikke noget at blive ved med IKKE at specificere det man vil have. Nu har jeg heldigvis fritid nok lige nu til at argumentere en smule i denne tråd, og hvis blot én lytter på hvad jeg siger er jeg tilfreds - hvis ikke er det ærgeligt.
Måske burde jeg ikke have svaret på den måde, men det er for sent nu, og jeg kan ikke rigtig fortryde det, når det er det jeg mener.