Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster en hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Jamen du har fuldstændig ret. Men jeg kan se at Sara er helt ny herinde, og derefter skal hun behandles :)

 

Det vil jeg ikke mene.

Hendes logiske færdigheder kan vel ikke gøres op i om hun er ny eller ej? Det er det samme som at gå ned i banken (fysisk), og spørge sin bankrådgiver. Hvor mange penge skal jeg betale hver måned, hvis jeg skal låne nogle penge.

Bankrådgiveren ville nok kigge lidt, og spørge: Hvor meget regner du med at skulle låne, hvor meget har du råd til at betale tilbage, hvordan ser din økonomi ud, hvad skal du bruge pengene til, hvilket slags lån er du interesseret i, etc. etc.

Men det er nu bare min mening.

Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forestiller mig en hjemmeside ala boligportal.dk eller noget i den retning. Altså med de samme egenskaber som en hjemmeside som den har. Lidt svært at forklare, men jeg ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det, for jeg aner INTET om alle de der programmeringsprogrammer

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig mig engang kære venner - skal i absolut svare!!

Det er et simpelt spørgsmål, som kan besvares simpelt. Det er fandeme ikke raketvidenskab. Det overstiger måske jeres små hjerner, - men så hold da for fanden kæft!!

Det tager to sekunder at hive en rejseside ud af portfolioen, - og bingo!

Narhoveder!!!!!! 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Sig mig engang kære venner - skal i absolut svare!!

Det er et simpelt spørgsmål, som kan besvares simpelt. Det er fandeme ikke raketvidenskab. Det overstiger måske jeres små hjerner, - men så hold da for fanden kæft!!

Det tager to sekunder at hive en rejseside ud af portfolioen, - og bingo!

Narhoveder!!!!!! 

Arh, det er den tid på måneden? Min kæreste som sidder ved siden af mig bærer over med dig. Good luck.

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det tænkes at vi ikke alle er computereksperter? Surprise

Jeg kunne da sagtens finde på at spørge om præcis det samme. Aner ikke noget om hjemmesider. Hvis man vil hjælpe er det måske en ide, at spørge ind til hvad der søges.

Jeg er da nogle gange blevet ringet op af en mulig kunde: Hvad koster det at få gjort rent i et hus?". Øh - skulle jeg så smække røret på pga. useriøs og ubrugelig samtale?

Ej altså, der er mennesker herinde der skulle lade computeren få et hvil og så tage sig noget frisk luft!

Nå, men velkommen til! Håber du får svar på dit spørgsmål Smile

Charlotte

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Michael, hvis man mener det er for useriøst et indlæg så lad være med at bruge jeres "kostbare" tid på at svare.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CharlotteR:

Kunne det tænkes at vi ikke alle er computereksperter? Surprise

Jeg kunne da sagtens finde på at spørge om præcis det samme. Aner ikke noget om hjemmesider. Hvis man vil hjælpe er det måske en ide, at spørge ind til hvad der søges.

Jeg er da nogle gange blevet ringet op af en mulig kunde: Hvad koster det at få gjort rent i et hus?". Øh - skulle jeg så smække røret på pga. useriøs og ubrugelig samtale?

Ej altså, der er mennesker herinde der skulle lade computeren få et hvil og så tage sig noget frisk luft!

Nå, men velkommen til! Håber du får svar på dit spørgsmål Smile

Charlotte

Nu er jeg ikke på computeren 24/7, selvom du vel sagtens tror at de fleste "supernørder" er det. Du kan ikke sammenligne det med rengøring, som du giver udtryk for - det er en for mild sammenligning, men du kan sammenligne det lidt med at bygge et hus - eller andet der skal bygges.

En hjemmeside skal bygges op med fundament og hele svineriet, og du går vel ikke ned til arkitekten og siger: Jeg vil egentlig gerne have et hus med vinduer, er det ikk' lige noget du kan komme med et overslag på.

Arkitekten kender hverken prisniveau, beliggenhed, hvor mange vinduer, hvilket gulv, hvilke mursten, hvilket tag, hvilken garage etc. etc.

Det er muligt der er nogen der bliver lidt pigefornærmede over at få sandheden smadret lige i fjæset, men det nytter sgu ikke noget at blive ved med IKKE at specificere det man vil have. Nu har jeg heldigvis fritid nok lige nu til at argumentere en smule i denne tråd, og hvis blot én lytter på hvad jeg siger er jeg tilfreds - hvis ikke er det ærgeligt.

Måske burde jeg ikke have svaret på den måde, men det er for sent nu, og jeg kan ikke rigtig fortryde det, når det er det jeg mener.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koger da over det her. 

@Michael, 11 udråbstegn og 4 bandeord på 5 linjer, det altså ikke fordi du gør diskussion mere saglig. 

@Morten, Er sådan set enig med dig, men det kunne godt forklares på en pænere/mere nobel måde end du gjorde i første indlæg

@CharlotteR, Selvom man ikke er computerekspert bør man måske skrive mere end 1½ linje uden nogle reelle krav udover "søgefunktioner", hvis man slet ikke kan forklare hvad man mangler, så kom med eksempler på noget tilsvarende - såvidt muligt. 

@Sara, nu er du ny, så du er "lovligt" undskyldt, men det ville måske være fornuftigt at søge lidt herinde, eller bruge mere end 14 sekunder på indlægget - hvis du søger på amino på "side som boligportalen" finder du denne tråd: 

http://www.amino.dk/search/Search.aspx?s=side+som+boligportalen&l=Amino

Det nøjagtigt det du efterspørger. 

 

.. Alt ovenstående er sagt med et glimt i øjet :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man intet aner om hjemmesider er man jo nødt til at starte et sted med at spørge. Hvis dem der så har forstand på det stiller de rigtige spørgsmål, så er det vel til at finde ud af hvad der ønskes?

Jeg er skam ikke pigefornærmet, bare forundret Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteR:

Hvis man intet aner om hjemmesider er man jo nødt til at starte et sted med at spørge. Hvis dem der så har forstand på det stiller de rigtige spørgsmål, så er det vel til at finde ud af hvad der ønskes?

Jeg er skam ikke pigefornærmet, bare forundret Smile

Pigefornærmet var nu heller ikke møntet på dig. Men Michael er måske en go' kandidat, men det er mere pga. hans pms-udbrud.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)