Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster en hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det kan laves for gratis - Men hvis du tænker på at få en proff til at lave det, så skal du måske specificere det lidt mere. Hvilke søgefunktioner skal den have?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

top-tunet-klar:

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Ubrugelig tråd.

Hvad er det vi skal svare på? Du kan få et svar her:

Mellem 0 & 10.000.000+ kroner kan siden koste. Skal den have en del søgefunktioner - ligesom Google eksempelvis? Så skal du nok smide en del milliarder.

Hvordan forventer du vil skal kunne svare seriøst på spørgsmålet, når vi ikke aner hvad det er du vil have? Du kunne starte med at lave en 100 rækkes specifikation - og så kan vi snakke om hvad det det KAN komme til at koste.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten88:

top-tunet-klar:

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Ubrugelig tråd.

Hvad er det vi skal svare på? Du kan få et svar her:

Mellem 0 & 10.000.000+ kroner kan siden koste. Skal den have en del søgefunktioner - ligesom Google eksempelvis? Så skal du nok smide en del milliarder.

Hvordan forventer du vil skal kunne svare seriøst på spørgsmålet, når vi ikke aner hvad det er du vil have? Du kunne starte med at lave en 100 rækkes specifikation - og så kan vi snakke om hvad det det KAN komme til at koste.

Hej Morten,

Hvis du ikke kan svare seriøst på spørgsmålet, så lad være. Det er ikke din pligt at svare på et spørgsmål og bare fordi du har muligheden, er det ikke ensbetydende med at du skal...

/Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

top-tunet-klar:

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Hej Sara,

Som de andre mere eller mindre elegant skriver, så er det ganske rigtigt umuligt at give et svar på det spørgsmål, da det er alt for bredt.

Hvis det er fordi du ikke er inde i termerne hvad hjemmesider angår, så prøv at beskrive med egne ord og mere dybdegående hvad du godt kunne tænke dig. Så skal der nok være nogen der kan give dig en cirkapris.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger, kan det variere meget. Men hvis du har en pris på omkring 5000 kr i hovedet vil jeg mene du ikke går helt galt i byen. Til det vil du også få tilknyttet et CMS system de fleste steder, dvs. du selv kan redigere din hjemmeside nemt, UDEN at skulle have forstand på at programmere.

Du kan også få en hjemmeside "gratis". Da mange webhoteller tilbyder en template til at lave sider på, sådan lidt drag 'n drop(meget intuativt). Men det kommer jo selvfølgelig an på hvor specifiseret dit søge system skal være.

Og så til sidst skal du huske at et webhotel koster omkring 10 kr om måneden, og domæne registering koster 45 kr om året for .dk domæne.

 

Mvh, Andreas

www.mobilfund.dk

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Morten88:

top-tunet-klar:

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Ubrugelig tråd.

Hvad er det vi skal svare på? Du kan få et svar her:

Mellem 0 & 10.000.000+ kroner kan siden koste. Skal den have en del søgefunktioner - ligesom Google eksempelvis? Så skal du nok smide en del milliarder.

Hvordan forventer du vil skal kunne svare seriøst på spørgsmålet, når vi ikke aner hvad det er du vil have? Du kunne starte med at lave en 100 rækkes specifikation - og så kan vi snakke om hvad det det KAN komme til at koste.

En smiley gør underværker!  :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Obuni - House of Creativity:

Morten88:

top-tunet-klar:

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Ubrugelig tråd.

Hvad er det vi skal svare på? Du kan få et svar her:

Mellem 0 & 10.000.000+ kroner kan siden koste. Skal den have en del søgefunktioner - ligesom Google eksempelvis? Så skal du nok smide en del milliarder.

Hvordan forventer du vil skal kunne svare seriøst på spørgsmålet, når vi ikke aner hvad det er du vil have? Du kunne starte med at lave en 100 rækkes specifikation - og så kan vi snakke om hvad det det KAN komme til at koste.

Hej Morten,

Hvis du ikke kan svare seriøst på spørgsmålet, så lad være. Det er ikke din pligt at svare på et spørgsmål og bare fordi du har muligheden, er det ikke ensbetydende med at du skal...

/Tommy

Det er heller ikke din pligt at blande dig i hvad jeg skriver, når det jeg siger 100% korrekt. Det er logik for burhøns at man ikke kan spørge om "hvad en side med en del søgefunktioner" koster, og derefter forvente et seriøst svar.

Du er intet i forhold til mig - bevares du er betalende bruger, men det er ikke ensbetydende med at du ås har mere ret i det du skriver, eller siger end mig. Og fordi du KAN give stjerner, det ikke ensbetydende med du skal, og fordi du KAN finde ud af at besvare mit indlæg er det ikke ensbetydende med du skal.

Kan du se hvor det bærer hen, hvis vi alle gjorde sådan?

Jeg besvarede tråden lige så seriøst, som tråden er, og det er ikke op til dig at bedømme hvorvidt det jeg siger er korrekt eller ukorrekt.

Du må ha' en go' aften, trods alt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Morten88:

top-tunet-klar:

Hej

Jeg vil gerne høre, hvor billigt en hjemmeside med en del søgefunktioner kan laves til?

mvh Sara

Ubrugelig tråd.

Hvad er det vi skal svare på? Du kan få et svar her:

Mellem 0 & 10.000.000+ kroner kan siden koste. Skal den have en del søgefunktioner - ligesom Google eksempelvis? Så skal du nok smide en del milliarder.

Hvordan forventer du vil skal kunne svare seriøst på spørgsmålet, når vi ikke aner hvad det er du vil have? Du kunne starte med at lave en 100 rækkes specifikation - og så kan vi snakke om hvad det det KAN komme til at koste.

En smiley gør underværker!  :)

Jeg er skam dybt seriøs, spørgsmålet er komplet ubrugelig, og det siger jeg som fuldtids html, css, javascript & php-programmør, jeg forstår ikke hvorfor folk ikke kan regne ud ud, at de skal angive nøjagtigt hvad de vil have, for at få en nogenlunde sandfærdig pris.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen du har fuldstændig ret. Men jeg kan se at Sara er helt ny herinde, og derefter skal hun behandles :)

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)