Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Katastrofe i Japan

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Især på amino syntes jeg det er ekstremt (ok jeg burde måske deltage hos "de frivillige" og ikke på et iværksætterforum så), men når nogen starter en blog, handler det ikke om "hvordan kan jeg hjælpe andre mennesker", men hvordan kan jeg tjene penge på det?

Det ultimative løsning en god blanding Wink

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:
Ja, og de kan også få 10 % af en million omsætning når der sælges kaffe i nødens navn. Det gør det ikke bedre... bare mere dumt.

Så hvis du kunne bestemme hvordan det skulle fungere, så ville din definition af etik og moral, blive prioriteret over at der kom så mange penge som muligt til folk der lider? Hvis det er tilfældet, så synes jeg du skal overveje hvad, hvad et sultende barn i Afrika har mest brug for: penge indsamlet gennem et affiliate-program, eller at folk ikke skal have lov til at tjene penge på deres situation?

Når det kommer til at hjælpe folk, kan det være nødvendigt at genoverveje hvad man egentlig mener er etisk korrekt. Selv nødhjælpsorganisationer har brug for en top-notch direktør, gode marketing-folk, og talentfulde affiliate-marketeres - ingen af disse er ligefrem gratis, men hvis de i sidste ende er med til at øge den mængde penge der kan sendes derhen hvor folk virkelig har brug for det, så kan jeg ikke se hvordan der skulle være noget etisk eller moralsk galt med at betale disse folk hvad de koster!

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:44

Man kan starte sin egen indsamling til Japan hos Dansk Røde Kors på http://www.egenindsamling.drk.dk/start-min-egen-indsamling/stoet-japan.aspx

Det ville være cool hvis AMINO oprettede sin indsamling og alle brugerne havde mulighed for at støtte. Jeg tror hurtigt vi kunne ligge os blandt de 3 bedste indsamlere, hvis der er opbakning blandt Amino brugerne!?

Men skal sikkert kommunikeres ud via Martin Thorborg hvis han synes om idéen!?

Hvad siger I?

Erik

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)