Mit var ret sarkastisk ment. :P Man kan blive ved med at peje fingre af folk der tjener penge på katastrofer. Og jeg syntes ikke der er noget galt i at tjene penge på katastrofen, sålænge der kommer penge dertil så de kan få deres liv nogenlunde normalt igen. |
Hvor er det bare pisse ærgeligt at der næsten ingen mennesker er, til at gøre noget .... for ingenting.
Ville det gøre så ondt at opsætte en affilliate side og rent faktisk sende alle pengene til de nødstedte?
Sorry, men jeg savner sgu folk der gør tingene med hjerte. Mennesker der gør noget af godhed og ikke forventer at modtage noget igen...
Især på amino syntes jeg det er ekstremt (ok jeg burde måske deltage hos "de frivillige" og ikke på et iværksætterforum så), men når nogen starter en blog, handler det ikke om "hvordan kan jeg hjælpe andre mennesker", men hvordan kan jeg tjene penge på det?
Hvor ville det være fedt at se folk der blogger uden reklamer og uden at forvente noget igen.... nej det giver sgu ikke brød på bordet, og det er svært at leve af god karma :). Men der er mange måder at tjene penge på, og mange af de blogs der er overklistrede tror jeg ville få mere ud af fjerne det, også skal det nok komme retur.
Nå i stedet for at tale vil jeg holde min kæft og selv gøre det....
Men jeg er også den type ildsjæl der giver sig 100 % og mon ikke det så kommer ind igen. Det brænder jeg fingrene på engang imellem...
Pointen er ikke at jeg er en helgen, jeg har sider jeg tjener penge på, men jeg har bestemt også sider som ingen reklame indeholder eller hvor der er bagtanker bag.
Bliv gratis medlem