Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Katastrofe i Japan

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må ærlig talt indrømme jeg synes det er lidt trist at debatten døde lidt hen. Et stille bumb.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:34

Nødhjælps organsationerne laver jo selv bannerne og det er netop for at nogle personer laver sider, så folk kan komme ind og donere penge.

Så jo flere der laver disse sider og har held (dygtighed) til hurtigt at komme op på google osv. tjerner og skaffer penge til disse ofre, der har hårdt brug for hjælp.

De ansatte i nødhjælps organsationerne arbejder jo heller ikke gratis! For at skaffe den rigtig mængde nødhjælp er det nødvendigt at nogle arbejder med lige præcis det og en Affiliate side er jo et arbejde for nogle! og jo mere folkene bag siderne tjener, ja desto flere penge ryger afsted.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Generelt forsøger man som affiliate vel at ramme nogen af de populære søgninger, og møve sig ind imellem den der betaler for et lead, og den der søger.

Ved at placere et antal affiliatesites på en SERP for eksempelvis "hvordan hjælper man japan" formindsker man jo chancen for at brugeren lander direkte på de sider der sender nødhjælp afsted. I stedet skal en affiliate så have eksempelvis 100 kr af det beløb der ellers ville gå til nødlidende.

Hvis nu affiliaten gik nye veje og fik "frisk" trafik ind var det en anden snak, men normalt bruger man jo bare de samme kanaler som annoncørerne, og konkurrerer direkte med dem - det påfører nødhjælpsorganisationerne en ekstra udgift.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:46

Spørgsmålet er jo om der ikke også ville blive skabet flere sites, med indirekte relevans, og via disse vil endnu flere danskere (som ellers ville have forholdt sig passivt), gøre et eller andet aktivt, i forhold til problemet/katastrofen?

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 21:59

Jeg synes helt klart det er i orden at have bannere og i det hele taget køre affiliate på sådan en katastrofe, - men med måde.

Jeg synes ikke at man skal lave en ren affiliate side som lidt emmer af at tjene penge på det.
- I stedet skulle man skifte sit banner på sit nuværende website, Facebook gruppe osv. ud et stykke tid. evt. kunne man sagtens donere sin egen indtjening til nødhjælpsorganisationer. 

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:05

Men hvorfor ikke, handler det ikke bare om at nogle mennesker skal have noget hjælp asap,og så må vi ligge vores moralske og etiske begreber lidt til side, for hvilke kampagner vi kan 'tillade' os at køre.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:29

IOOS Internet ApS:

Men hvorfor ikke, handler det ikke bare om at nogle mennesker skal have noget hjælp asap,og så må vi ligge vores moralske og etiske begreber lidt til side, for hvilke kampagner vi kan 'tillade' os at køre.

Jo det er også rigtigt nok. Begge dele er selvfølgelig også gode for sagen, så det er kun op til den enkelte selv hvad man har lyst til :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:52

IOOS Internet ApS:

Ja, bild du bare dig selv dét ind hele vejen til banken! :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 01:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
BZR:

Synes det er ret usmageligt, at diskutere det her lige nu. Hjælp Japan hvis I har lyst til det, men lad være med at gøre det for pengenes skyld. Eller, det kan I godt, men jeg synes det er usmageligt, at skilte med det herinde.

Det ser virkelig voldsomt ud, og jeg vil hellere udtrykke min dybeste medfølelse med både ofre og pårørende til dem, der er berørt af katastrofen.

Det er så sandt som det er sagt!
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:38

BZR:

Synes det er ret usmageligt, at diskutere det her lige nu. Hjælp Japan hvis I har lyst til det, men lad være med at gøre det for pengenes skyld. Eller, det kan I godt, men jeg synes det er usmageligt, at skilte med det herinde.

Det ser virkelig voldsomt ud, og jeg vil hellere udtrykke min dybeste medfølelse med både ofre og pårørende til dem, der er berørt af katastrofen.

SÅ enig. Det er usmageligt.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)