Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter eller rettere sagt ikke.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:
Jeg er tildels enig :). Men det kan vi evt. bruge rigtig mange aftener til at diskutere hehe.

Mads din opgave faktisk simpelt. Bare hold fast. Jeg var lige som dig, men det var mine venner ikke. Derfor blev opbakningen mindre i de første par år. Derfor startede jeg en masse små projekter for endelig at få opbakningen på bare et af dem. Derfor blev mange projekter halv færdige, som egentlig var synd, da der var flere gode ideer bag :).

Du har utroligt mange ledige timer pt. Så kæmp og hold fast i et projekt. En dreng med de tanker i sådan en tidlig alder, skal nok slå igennem på et tidspunkt. Husk martin startede 9(?) projekter som gik konkurs inden jubii. Tænk hvis du kan have dine største fejl fejl inden du fyldt tyve. Så lykkes det !

Jeg synes også, at Mads skal holde fast.

Lige en ting med det der, du nævnte med passion: Ofte er det fyrens passion, der bliver den fælles passion. Man ser ikke lig så ofte det modsatte, selv om det selvfølgelig forekommer. Min mor havde hest på Albertslund Rideskole i mange år. Min far engagerede sig og blev først kasserer, senere formand for klubben, så de havde en fælles passion.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:33

Fut i fejemøjet' var!

Nogle der kan komme med projekter så :)? Ideer til dem altså hvis i forstår :)?

- Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Mads:
Nogle der kan komme med projekter så :)? Ideer til dem altså hvis i forstår :)?

Vidste ikke, at det var projekter, du efterlyste.

Men, Mads, du kom jo selv med en glimrende ide: En dating-site!

Jeg går ud fra, at de, der findes, er for dem over 15-16 år. Hvad med den første del af teenagerne; dem fra 12 til 15 år? De har jo lige så stor berettigelse. Man kunne jo osse bare søge venner/pennevenner.

Men jeg går ud fra, at sådanne sites allerede findes, er det rigtigt?

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 19:43

Hej Mads

Dejligt at se en 13 årige med sådan en god energi inden for iværksætteri. :)

Det minder om mig selv da jeg var 13 - 14 år. Der begyndte jeg også at interessere mig for iværksætteri og det startede med at, jeg spurgte mig far; om ikke at åbne en restaurant var en god ide. haha sjovt at tænke tilbage på :D

Nu bliver jeg 17 år til maj 2011 og kan kun sige at i mit tilfælde har interessen inden for iværksætteri kun vokset og det gøre det stadig ;)

Men skal siges igen at interessen for andre ting, har fået med væk for iværksætteri i nogle perioder som f.eks. IT er jeg god til og fik en træng til at uddanne mig som Multi Medie Designer. Så være forbedret på at alt kan ændre sig, selv for mig, der skal læse iværksætteri efter sommerferien :) men håber dog ikke det gør, med den interesse jeg nu har :D

Hold ved dine drømme Mads og lad intet forhindre dig i at forfølge dem :)

Igen skønt at se en med en interesse som 13 årige og igen du minder mig om mig selv dengang. ( Lyder som om jeg er gammel, syntes ) :D

Men hold ud og forfølg dine drømmen :)

Held og Lykke i fremtiden.

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:48

Datingsite haha!

Ej, det vil jo ikke være relevant for 12 til 15 årige at finde sin kæreste. De er i det hele taget ikke gamle nok jo :)!

-----------------------------

Nice one Kristian!

Tak for opbakningen!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Det er jo for Fa'en det, de skal LÆRE! De skal lære at flirte. Det finder de nok ud af selv, men en dating-site vil hjælpe dem, fordi site'n hjælper dem med et lille skub.

Det er ligesom til bal: Der står 2 rækker; den ene med damer, den anden med herrer. Men når musikken starter, er der nogen der bliver stående som lammede, fordi de ikke tør træde frem. De har brug for at kærligt spark bagi.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nah! Vi kommer sku bare ud i noget med nogle pædofile! Kan sku lige se det for mig!

Lille lise kommer hen til sin date på strøget. Der står hun så i lidt tid, mens hun kigger sig rundt! Pludselig kommer der en mand og griber fat i hende og trækker hende med. BANG SLAM, det er er sku pædofili! 

Har du ikke andre ideer Poul!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Mads:

Nah! Vi kommer sku bare ud i noget med nogle pædofile! Kan sku lige se det for mig!

Lille lise kommer hen til sin date på strøget. Der står hun så i lidt tid, mens hun kigger sig rundt! Pludselig kommer der en mand og griber fat i hende og trækker hende med. BANG SLAM, det er er sku pædofili! 

Har du ikke andre ideer Poul!

Det var ikke lige sådanne nogle tanker, jeg fik...

Så kan du da bare lave en max aldersgrænse på 15 år.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:13

Kan du skrive hvad du mente med det. Men det med en max aldersgrænde på 15 , så er der altid nogle der vil snyde :)!

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 20:16

Hvad interessere du dig for?
Det er lidt lettere at hjælpe dig, hvis du giver os lidt information! ;-)

Mvh

David Bograd 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)