Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter eller rettere sagt ikke.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere.

Som sagt som mange nok godt ved så er jeg 13 år. 13 år som er blevet efterfulgt af mange forskellige ting! Først det ene firma, så ville man være Mærsk og ja nu står jeg her og virker dybt seriøs!

Jeg ved mange vil sige man ikke kan sætte sit præg på en 13 årig, og det der med tilliden. Men det er det jeg engang her efter min konfirmation vil gøre! Jeg vil ha mange til at se at unge iværksættere også kan noget! Ved ikke hvad, men først og fremmest vil jeg starte en blog, og så rykke videre frem! 

Alle de der selvbiografier man kan få om alle mulige kendte danskere og deres liv NYDER jeg og læse. Fornyelig har jeg f.eks. læst Stine Bosse - Det Handler om at tude. Milliardær klubben. Og jeg kan blive ved kan jeg! Det jeg ser i disse bøger er at jeg kan lære noget fra dem af, og om hvordan de har opnået det de har idag. Derfor er det en stor ære at få lov til at læse dem. Syntes efter alle de bøger jeg læser er der en person som har inspireret mig meget. Stine Bosse. Hvorfor? Det er fordi hun kan det hun kan, hun fortæller det på en god måde i bogen vil jeg sige! Men nok om det? Tror i der kan være mulighed for at jeg kunne skabe ''virksomheden''? Jeg vil kæmpe mig frem til det mål jeg altid har drømt om, og det er jeg absolut fast besluttet om!

Det der med at organisere sig.. Det er nok ikke lige mig! Jeg kan godt lide det roder lidt (Hehe). Men efter som det er sagt er jeg nu os meget omhyggelig. Jeg kan f.eks. ikke bare sidde ned og glo på ingenting! Jeg skal ha gang i et eller andet, så hvis der f.eks. ligger nogle bøger min far har læst ( Han kan os selv godt lide selvbiografier ) kan jeg så selv gå igang!

Det er skønt! Men så kommer det sjove.. Min mor og far fandt så ud af at jeg har siddet og debateret om firma, og lign.. Så drillede de mig en lille smule med det, men de indså så os at det var fedt jeg virkelig turde, eller hvad man kalder det.

Har selv været avisbud, og kan ligeså godt sige.. Det er virkelig ikke mig. Men bare at kunne ha sin mobil telefon og en mail, det er noget der rykker efter min mening! At kunde skaffe glade kunder har altid været min drøm!

Ved ikke rigtigt, men ja :)

- Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads:
Fornyelig har jeg f.eks. læst Stine Bosse - Det Handler om at tude.

Jeg går ud fra, at du mener turde, ikke? Det bruger du selv længere nede.

Mads:
Men så kommer det sjove.. Min mor og far fandt så ud af at jeg har siddet og debateret om firma, og lign.. Så drillede de mig en lille smule med det, men de indså så os at det var fedt jeg virkelig turde, eller hvad man kalder det.

Mads, jeg synes, du skal holde fast ved din drøm, simpelthen! Men lige en ting: Hvis du er 13, så vær forberedt på, at dine interesser hurtigt kan ændre sig. Og så, hvis de ikke allerede er der nu, så kommer der nok noget, der hedder piger, kvinder og damer. Og DET kan altså være rimeligt distraherende! Der er sgu' ikke noget, der kan spolere en mands drømme så meget, som en drømme-steg kan!

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:39

Haha Poul! Jo der sku vidst helst have stået Turde!

Men damer, dem har jeg da nok af *GRINER* :)

Men syntes bare at det interessere mig så meget at jeg nærmest ikke kan lade vær med at tænke på det :)

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:40

Hej Mads

Hvor er du sød! Ej - ved godt det ikke er det man vil høre når man er 13, men jeg kan simpelthen ikke andet end at smile når jeg læser dit indlæg. Sikke en dejlig energi Smile

Hvis jeg skal give dig et råd, så må det være at tage det stille og roligt. (Det er nok heller ikke det man vil høre når man er 13) hehe. Men nogle gange brænder man så meget for at "blive til noget", at man overser en masse andre ting i livet. Gode ideer har det lidt som kærlighed: De/den kommer når du mindst venter det".

Tag det roligt og lad dit kreative sind udvikle sig uden du forstyrre det for meget. Husk på alle de andre ting livet også har at byde på og vær glad for, at du har så mange år at nyde det i.

Du vil give mig ret om 100 år Stick out tongue

Du virker kvik - det skal nok gå!

Charlotte

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:46

Kvik og kvik altså ^^!

Jo selvfølgelig er der også andre ting i livet der skal nydes og udnyttes :) Det er jeg fuldstændig klar over, men bare når jeg kommer hjem fra skole kan jeg ikke lade være med at bruge lidt ekstra tid på at tænke over tingene, og så glemmer jeg sådan set alt muligt andet og ender med at få en smule skæld ud fordi jeg ikke havde gjort det jeg har lovet derhjemme. Men jeg ser det som en opbakning lige at få det der skæld ud Haha :)! Og desuden så er jeg meget eftertænksom, så mange ting kan godt ændre sig for mig, men sådan er det jo :)! Det jeg mener er at først har jeg den ene ide og så den anden. Har så også nu fastbesluttet mig at jeg vil tage udgangspunkt i en ting fremover :)!

- Mads

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:46

Kvik og kvik altså ^^!

Jo selvfølgelig er der også andre ting i livet der skal nydes og udnyttes :) Det er jeg fuldstændig klar over, men bare når jeg kommer hjem fra skole kan jeg ikke lade være med at bruge lidt ekstra tid på at tænke over tingene, og så glemmer jeg sådan set alt muligt andet og ender med at få en smule skæld ud fordi jeg ikke havde gjort det jeg har lovet derhjemme. Men jeg ser det som en opbakning lige at få det der skæld ud Haha :)! Og desuden så er jeg meget eftertænksom, så mange ting kan godt ændre sig for mig, men sådan er det jo :)! Det jeg mener er at først har jeg den ene ide og så den anden. Har så også nu fastbesluttet mig at jeg vil tage udgangspunkt i en ting fremover :)!

- Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

CharlotteR:
Hvis jeg skal give dig et råd, så må det være at tage det stille og roligt.

Hva' mener du? Jeg mener at have læst et sted, at du i hvert fald ikke kan sidde stille... :-)

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:59

Ja ja Poul, men derfor kan man da godt være klog på andres vegne ik´

Ej, jeg tror bare jeg har været der hvor Mads er nu, men jeg er da blevet bedre til at styre tankemyldret og går det helt galt drøner jeg rundt med støvsugeren eller rider et par heste hehe.

Ellers er hypnose en god ting hvis tankerne stiger helt til Mars. Det virker for mig!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:00

Hvorfor sætter du dig ikke på alle avisruterne i byen og står for kontakten/etableringen af bude? Det gjorde P. Diddy i sin tid 8)!

Ellers find ud af, hvordan du kan tilbyde virksomheder noget :-) Lær at programmere, lær et fremmedsprog eller lignende.

Forstår din frustration, startede selv i det små som 16årig - Man bliver ikke taget voldsomt seriøst i et stort advokatfirma, før man åbner munden og fortæller.

Uden at kende din interesser, så er det klart nemmest at komme igang med affiliatemarketing.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:43

Jeg kan se du skriver godt plus du interesserer dig for at læse bøger og iværksætteri. Der er sandsynligvis også andre ting du kan blogge om - ellers dukker der nok noget op.

Dengang jeg var i den alder var der ingen blogs, men jeg kunne til gengæld sende artikler til dameblade og tjene penge via den vej. 

Måske ligefrem hvordan man tackler de evt nye interesser Poul mener kan dukke op. Med gamle interesser og kundskaber er der jo også nogen der så finder på nye idéer til at kombinere det nye med det gamle. Nogen begynder måske at interessere sig for spil - og så kan de bruge det til at skrive anmeldelser af disse, samt være inspiret til at lære at programmere nye.

Der er nu heller ikke noget i vejen for at fokusere på sine mål og undlade at komme på afveje af for mange fristelser. Selv er jeg eksempelvis vild med is - spiser det kun engang imellem. Det gælder, for mig, om at finde en balance man er glad for.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)