Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag ved honorar-lønnet arbejde

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin.

Mig bekendt har jeg kun givet dig en stjerne 1 gang, hvor du faktuelt svarede forkert.

Etableringskonto/Iværksætterordningen er ikke fortabt, når den ikke er anvendt 31/12.

Du ved selv, hvilken tråd jeg henviser til...og du har ikke reageret på den, idet du er

klar over, at du svarede 100% forkert.

MvH

Peter 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:05

Og som svar på dit næste indlæg:

Tonny Skov Pedersen:

Jeg er da heller ikke tvivl om, at du ganske udmærket forstår min rettelse, men at skal bringe en masse andre forhold ind i tråden, bevirker vel reelt kun at denne tråd nu er blevet afsporet.

Som jeg ser det, så har vi hele tiden været enige.

Den egentlige afsporing kom først efter dit indlæg, hvor man godt kan se, at du ved, at du er ude i ordkløveri. Lad mig lige vise dig det nedenfor:

Tonny Skov Pedersen:

Martin E. Jensen:
Bemærk, at multimedieskatten er en månedlig skat på 250 kr., og ikke en årlig skat på 3000 kr.

Ikke helt korrektStick out tongue

Multimediebeskatningen andrager pr. år kr. 3.000,00, som beskattes med den aktuelle trækprocent.

Beløbet opgøres pr. måned med 1/12 af kr. 3.000,00, ialt kr. 250,00/måned til beskatning.

Tonny

Jeg tror, at du hele tiden har vidst, at vi var enige, men du ønskede bare at tage dette ordkløveri.

Tonny Skov Pedersen:

Så for de øvrige herinde, så lad os fortsætte på PB.

Du er altid velkommen til at skrive.

Jeg føler vi er enige, og der er derfor ikke så meget mere at snakke om.

Jeg kan derudover også sagtens tilgive dig dine negative stjerner, og føler ikke et behov for at uddele negativ karma til dig af den årsag.

Så lad os mødes med positiv indstilling i de kommende debatter. Det tror jeg faktisk at Aminos brugere, og vi selv får mest ud af.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:13

Martin E. Jensen:

Du er altid velkommen til at skrive.

Jeg føler vi er enige, og der er derfor ikke så meget mere at snakke om.

Jeg kan derudover også sagtens tilgive dig dine negative stjerner, og føler ikke et behov for at uddele negativ karma til dig af den årsag.

Så lad os mødes med positiv indstilling i de kommende debatter. Det tror jeg faktisk at Aminos brugere, og vi selv får mest ud af.

Det tager jeg som en accept af, at du er enig i Multimediebeskatningen, ordkløveri eller ej.

Jeg er normalt også altid positiv, hvilket jeg også altid har været overfor dig, så det kan jeg kun tilslutte mig.

M.h.t. stjerner så er det en anden problemstilling, som jeg kun anvender sjældent ligesom jeg følgelig checker dem jeg får, herunder hvem der har givet dem. Negative stjerner giver følgelig anledning til en vurdering af, hvorfor dette er sket og hvem der i givet fald har givet dem.

Så slut herfra i denne tråd.

God weekend Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:23

Tonny Skov Pedersen:

Det tager jeg som en accept af, at du er enig i Multimediebeskatningen, ordkløveri eller ej.

Jeg er normalt også altid positiv, hvilket jeg også altid har været overfor dig, så det kan jeg kun tilslutte mig.

M.h.t. stjerner så er det en anden problemstilling, som jeg kun anvender sjældent ligesom jeg følgelig checker dem jeg får, herunder hvem der har givet dem. Negative stjerner giver følgelig anledning til en vurdering af, hvorfor dette er sket og hvem der i givet fald har givet dem.

Så slut herfra i denne tråd.

God weekend Martin

Hej Tonny,

Som sagt tidligere, så tror jeg aldrig vi har været uenige om multimedieskatten.

Vedr. stjerner på Amino, så uddeler jeg personligt kun positiv karma, og giver ofte bogholdere og revisorer (mine konkurrenter) på Amino 5-stjerner for gode indlæg, også uden at jeg selv skriver i tråden.

God weekend til dig, også! Yes

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:32

Peter - Revisor:

Mig bekendt har jeg kun givet dig en stjerne 1 gang, hvor du faktuelt svarede forkert.

Etableringskonto/Iværksætterordningen er ikke fortabt, når den ikke er anvendt 31/12.

Du ved selv, hvilken tråd jeg henviser til...og du har ikke reageret på den, idet du er

klar over, at du svarede 100% forkert. 

Hej Peter,

Du skal selvfølgelig have et svar på dit indlæg i den nævnte tråd. Lad os holde det til den relevante tråd - eller evt. via PM.

Jeg vender tilbage.

God weekend!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin...vil godt lige her pointere. at det ikke er mig..men dig, der bringer stjerner på

bane, som jeg personligt ikke går særlig højt op i.

Men når du bevæger dig ind på et område, som du tilsyneladende ikke har styr på,

og svarer 100% fejl...., så reagerer jeg altså, desuagtet, om du kan lide det eller ej.

I praksis ville dit svar ikke kunne bruges til noget som helst.

Der er faktisk ikke mere at tale om vedrørende dette.

God weekend herfra.

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Peter,

Lad os tage den via PM, eller i den relevante tråd.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin E. Jensen:

Peter,

Lad os tage den via PM, eller i den relevante tråd.

YesYesYes

Bare dog nogle flere kunne lære at ordre privat mundhuggeri via PM.

God weekend

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib...det er ikke mig, der har bragt stjerner på banen offentligt...det er Martin.

Så dine saksning og 3 kloer er formålsløst.

MvH

Peter 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Nej det med stjernerne er vel Aminos koncept og ide.

Og uanset er der fri point og ytringsfrihed herinde ?

Folk hyler op når de får 1 stjerne uanset om det er med kommentarer eller uden. Dog hører man aldrig noget når det drejer sig om 5 stjerner.

Og fortsat synes jeg at alt for mange tråde ødelægges af personlige kæpheste. Og spørgeren og trådstarter fik vel også svar på sit spørgsmål ? både omkring størrelse/beløb, afskrivningsberettiget eller ej, som jo netop var det vigtigste for spørger.

Når så tingene går ned i pendanteri og mundhuggeri, om den ene nu skulle have brugt den eller den formulering.

Det næste er vel om der i denne eller denne sætning skal være komma, eller det er en indskudt sætning.

Det var et "revisions"/skattespørgsmål spørgsmål og ikke et tekst forfatter bidrag.

Når besvarelsen er afleveret og til trådstarters fulde tilfredshed, ødelægges det kun af det efterfølgende, som du ivrigt selv deltog i, på forøvrigt for mig at læse en arrogant måde, der var hovedårsagen til min stillingtagen.

Denne har du jo efterfølgende også kvitteret for ved at kaste 1 stjerne efter mig.

Så det med at ikke gå op i stjernerne herinde holder vist ikke helt ?

Imellem tiden har jeg via pm haft en dialog med Tonny.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk/referencer

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)