Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag ved honorar-lønnet arbejde

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

MvH

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Tonny Skov Pedersen:

Martin E. Jensen:
Bemærk, at multimedieskatten er en månedlig skat på 250 kr., og ikke en årlig skat på 3000 kr.

Ikke helt korrektStick out tongue

Multimediebeskatningen andrager pr. år kr. 3.000,00, som beskattes med den aktuelle trækprocent.

Beløbet opgøres pr. måned med 1/12 af kr. 3.000,00, ialt kr. 250,00/måned til beskatning.

Tonny

Hvor er det lige, at du bringer noget nyt på banen?

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 11:16

Martin E. Jensen:
Bemærk, at multimedieskatten er en månedlig skat på 250 kr., og ikke en årlig skat på 3000 kr.

Tonny Skov Pedersen:

Ikke helt korrektStick out tongue

Martin E. Jensen:

Hvor er det lige, at du bringer noget nyt på banen?

Martin - Du skriver en månedlig skat - Det er et månedligt beløb til beskatningSurprise

Der er dog en væsentlig forskel, eller.....

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Hej.

Der er ingen tvivl om, at Tonnys svar er korrekt.

MvH

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:17

Tonny Skov Pedersen:

Martin - Du skriver en månedlig skat - Det er et månedligt beløb til beskatningSurprise

Tonny

Hvis du læser hele tråden, så vil du opdage, at jeg ikke er uenig med dig.

Jeg kan ikke se noget positivt i, hvad du ønsker at opnå med dit ordkløveri.

Derudover er det utroligt, at jeg aldrig modtager andet end 1-stjerner fra dig og Peter Revisor i jeres bedømmelser af mine indlæg. Jeg har endnu ikke opnået en positiv vurdering fra jer endnu, til trods for alle de gode indlæg jeg laver på Amino.

I burde fokusere på at hjælpe folk i stedet for.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin E. Jensen:

Tonny Skov Pedersen:

Tonny

Hvis du læser hele tråden, så vil du opdage, at jeg ikke er uenig med dig.

Jeg kan ikke se noget positivt i, hvad du ønsker at opnå med dit ordkløveri.

Derudover er det utroligt, at jeg aldrig modtager andet end 1-stjerner fra dig og Peter Revisor i jeres bedømmelser af mine indlæg. Jeg har endnu ikke opnået en positiv vurdering fra jer endnu, til trods for alle de gode indlæg jeg laver på Amino.

I burde fokusere på at hjælpe folk i stedet for.

Martin

Det kunne da være du skulle fortsætte din weekend, så du kan forstå en velment rettelse af en fejl.

Jeg kan desværre ikke følge dig med begrebet ordkløveri, når det nu er sådan, at der en væsentlig forskel på en skat og et beskatningsgrundlag. Dette var iøvrigt også det eneste, jeg pointeredeHmm

Derudover har jeg kun 1 gang givet dig 1-stjerne, som jeg iøvrigt allerede har redegjort for på PB.

Jeg kan da også læse, at du har et meget stort "ego", hvilket også er fint nok, men du må da kunne tåle en mindre korrektion, når du nu skriver noget som er forkert. Jeg bedømmer ikke andres indlæg, men når det er en faktuel fejl, mener jeg det er i alles interesse, at denne bliver korrigeret/oplyst korrekt. Hvis du mod forventning stadig fastholder det tidligere indlæg omkring Multimediebeskatningen, så fremfør dine argumenter, så vi kan forholde os til det, eller i modsat fald må du acceptere rettelsen.

Derfor kan jeg da kun anbefale, at du stopper med dine udfald mod andre, og netop fokuserer på den egentlige problemstilling.

Tonny

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:29

Hej Tonny,

Her er citater fra mit første indlæg i denne debat:

Martin E. Jensen:

Bemærk, at multimedieskatten er 250 kr. om måneden.

Martin E. Jensen:

Multimedieskatten bogføres som en skattepligtig indtægt.

Lad mig høre, hvorfor du mener, at dette er forkert, og hvordan du mener, at du retter fejlen i dette indlæg.

Som jeg ser det, så er det nøjagtigt det samme du skriver. Vi er altså enige, som jeg ser det.

Din deltagelse i denne tråd bringer derfor intet nyt på banen.

Som PLUS-bruger kan jeg se hvem som giver mig stjerner, og dit udsagn om, at du kun har givet 1 negativ stjerne er ikke rigtig - altså med mindre der er fejl på den oversigt, som Amino viser for mig.

Derimod har jeg aldrig modtaget en positiv vurdering fra dig, til trods for at jeg har skrevet mere end 1000 indlæg med rigtig mange gode råd her på Amino.

Hvorfor du føler trang til at føre denne negative indstilling overfor mig kan jeg kun gisne om.

Tonny Skov Pedersen:

Derfor kan jeg da kun anbefale, at du stopper med dine udfald mod andre, og netop fokuserer på den egentlige problemstilling.

Kan jeg svare dig andet end: "I lige måde"?

Mit fokus ligger netop på problemstillingen. Jeg har hjulpet med en masse gode råd i denne tråd, mens du intet nyt bringer på banen, udover ordkløveri.

Jeg synes du skal finde nogle debatter, hvor du kan bidrage med noget positivt i stedet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:37

Martin E. Jensen:

cookie2000:

Eller bogfører man blot regningerne og trækker de 3000 kr fra fra starten - bliver vel uklart, og hvem siger første kvartal er 3000 kr?

Hej igen

Kan vi i det mindste blive enige om, at dette indlæg fra den 11/3 er forkert.

Tonny

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:49

Martin E. Jensen:

Hej Tonny,

Her er citater fra mit første indlæg i denne debat:

Martin E. Jensen:

Bemærk, at multimedieskatten er 250 kr. om måneden.

Martin E. Jensen:

Multimedieskatten bogføres som en skattepligtig indtægt.

Lad mig høre, hvorfor du mener, at dette er forkert, og hvordan du mener, at du retter fejlen i dette indlæg.

Jeg har lige henvist til dit tidligere indlæg af 11/3.

Der vel i realiteten også en fejl, når du henviser til "multimedieskatte", idet det rettelig er en "multimediebeskatning".

Jeg kan kun gentage, at multimediebeskatningen er ikke en skat, men derimod et beskatningsgrundlag, som herefter udløser en skat.

Martin E. Jensen:

Mit fokus ligger netop på problemstillingen. Jeg har hjulpet med en masse gode råd i denne tråd, mens du intet nyt bringer på banen, udover ordkløveri.

Jeg synes du skal finde nogle debatter, hvor du kan bidrage med noget positivt i stedet.

Jeg betvivler ikke, at du har giver mange og også gode råd, men du må da kunne tåle/acceptere en korrektion, når det er faktuelt forkert, det du skriver.

Jeg er da heller ikke tvivl om, at du ganske udmærket forstår min rettelse, men at skal bringe en masse andre forhold ind i tråden, bevirker vel reelt kun at denne tråd nu er blevet afsporet.

Jeg deltager i debatter og tråde, hvor jeg mener og opfatter, at jeg kan bidrage med noget positivt.

M.h.t. stjerner så er jeg ikke pt. bekendt med, at jeg skulle have givet dit mere end den ene. Men du er da altid velkommen til at få en forklaring, ligesom den sidste jeg gav dig, som jeg også har besvaret.

Så for de øvrige herinde, så lad os fortsætte på PB.

Hilsen

Tonny

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:52

Hej Tonny,

Når jeg læser dit indlæg, kan jeg forstå, at du er enig med mig i ovenstående.

Dejligt, at vi er enige Yes

Som svar på dit spørgsmål, er vi også enige om, at hvis du skærer lige nøjagtig dén sætning ud af hele debatten og stiller den op, som en selvstændig sætning, så vil udsagnet i sætningen ikke være korrekt.

Men sætningen er jo netop skrevet som led i debatten, og bør derfor læses i en sammenhæng med resten af debatten.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)