Hej Tonny,
Her er citater fra mit første indlæg i denne debat:
Bemærk, at multimedieskatten er 250 kr. om måneden.
Multimedieskatten bogføres som en skattepligtig indtægt.
Lad mig høre, hvorfor du mener, at dette er forkert, og hvordan du mener, at du retter fejlen i dette indlæg.
Jeg har lige henvist til dit tidligere indlæg af 11/3.
Der vel i realiteten også en fejl, når du henviser til "multimedieskatte", idet det rettelig er en "multimediebeskatning".
Jeg kan kun gentage, at multimediebeskatningen er ikke en skat, men derimod et beskatningsgrundlag, som herefter udløser en skat.
Mit fokus ligger netop på problemstillingen. Jeg har hjulpet med en masse gode råd i denne tråd, mens du intet nyt bringer på banen, udover ordkløveri.
Jeg synes du skal finde nogle debatter, hvor du kan bidrage med noget positivt i stedet.
Jeg betvivler ikke, at du har giver mange og også gode råd, men du må da kunne tåle/acceptere en korrektion, når det er faktuelt forkert, det du skriver.
Jeg er da heller ikke tvivl om, at du ganske udmærket forstår min rettelse, men at skal bringe en masse andre forhold ind i tråden, bevirker vel reelt kun at denne tråd nu er blevet afsporet.
Jeg deltager i debatter og tråde, hvor jeg mener og opfatter, at jeg kan bidrage med noget positivt.
M.h.t. stjerner så er jeg ikke pt. bekendt med, at jeg skulle have givet dit mere end den ene. Men du er da altid velkommen til at få en forklaring, ligesom den sidste jeg gav dig, som jeg også har besvaret.
Så for de øvrige herinde, så lad os fortsætte på PB.
Hilsen
Tonny