Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger vs. praktisk erfaring?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser rigtig meget og bestiller også bunker hjem af gangen, men jeg hader tunge bøger og er meget til hands on typerne, så jeg bruger en del tid på at sortere fra inden jeg bestiller, samt finde de billigste priser.

Man behøver ikke kun at købe - kig efter anmeldelser eller lån på biblioteket, så kan man vurdere om det er en titel, der er et must i reolen. Der findes jo også rigtig meget kedelig, tung og af og til ubrugelig litteratur på området.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:30
8 timer om dagen..det er godt nok dedikeret : )

Det lyder som en suveræn hjemmeside, den skal helt afgjort tjekkes ud! Jeg har ikke selv erfaring med lydbøger - hvordan er stilen?..er det bare monotom oplæsning fra en bog, fra side 1 og frem, eller hvordan er det skruet sammen?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Hej Jesper

Nu har jeg ikke rørt en bog siden 1994.

Så nej læser ikke om hvad andre laver, og egentligt så kan man ikke bruge det til noget. For min personlighed er anderledes, min omgangskreds er anderledes og så er mine økonomiske muligheder anderledes.

Så derfor er det ligegyldigt hvad man læser. Det kan ikke bruges. Og bruger man bare lidt menneskeligt fornuft, så vil man komme rigtig langt.

/Kenneth

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:59

Jesper, der er en lydprøve ved hver bog.

Ja, der er jo det der med tid. Det er med tidsprioritering kommer Steve Covey (som allerede er nævnt) med de 7 vaner vist en del ind på. Den bog har jeg tit hørt godt om. Jeg har aldrig følt jeg lige havde tid til netop den :-D Jeg kan se de har den på Audible - så det var da en mulighed. Lydbøger giver jo lige en den tid ekstra, da man kan høre det mens man foretager sig noget praktisk.

"Awaken  the Giant Within" med Anthony Robbins kommer dog først. Der er det i øvrigt hamself der fortæller. Jeg kan ikke anbefale at høre på ham lige inden man skal i seng - hellere mens man er lidt træt og har brug for at kvikke lidt op.

Jeg kan se der man også kan købe lydbog med Dr. Wayne Dyer. Han har inspireret mig med en del visdom og humor. Er dog ikke begejstret for når han begynder med at ens tanker kan styre hvad der sker i Universet, men det filtrerer jeg så bare fra. 

Det var så mere ovre i personlig udvikling, men det er jo mindst lige så vigtigt som forretningsstrategi. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:38
Tror jeg har pløjet det meste igennem Covey har skrevet - det er ret spændende.

Har godt hørt om den med Anthony Robbins dér, det kan godt være at jeg skulle prøve at bestille den. Er vist nødt til at stå af med den sidste dér - når det bliver alt for svævende så taber jeg lidt interessen : )

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:42

Kiggede lige på lydbogen med Anthony Robbins. Det er desværre kun en stærkt forkortet version på kun 1,5 time. Så vil jeg hellere læse bogen, der i øvrigt er rimeligt stor. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:04

Jesper Ekmann:
8 timer om dagen..det er godt nok dedikeret : )

Det lyder som en suveræn hjemmeside, den skal helt afgjort tjekkes ud! Jeg har ikke selv erfaring med lydbøger - hvordan er stilen?..er det bare monotom oplæsning fra en bog, fra side 1 og frem, eller hvordan er det skruet sammen?

Lige nu lærer jeg om at Sælg, da jeg skal være en sælger snart :-)

Audible har nogen prøver :-)

Tjek det ud!

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Phillip,

mht salg så er ham her værd at tjekke ud. Er på hans mailingliste og har hørt nogen gratis webinars (der selvfølgelig er for at sælge hans programmer). Hvis jeg skulle beskæftige mig med salg, ville jeg helt sikkert læse hans bog. 

http://www.chetholmes.com/

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:24

Jesper Ekmann:
Jeg har ikke selv erfaring med lydbøger - hvordan er stilen?..er det bare monotom oplæsning fra en bog, fra side 1 og frem, eller hvordan er det skruet sammen?

Hej igen Jesper.

Mine personlige erfaringer med lydbøger er rigtig gode, især når du skal have tiden udnyttet i bilen - så kan du lige så godt køre noget P.U. på cd'en istedet for reklameradio...

Kan anbefale bl.a. "The Slight Edge" som lydbog, har hørt den adskillige gange. Også det meste af Tony Robbins' materiale på cd til bilen - han er meget energisk at høre på.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 09:04

Gita Street:

Phillip,

mht salg så er ham her værd at tjekke ud. Er på hans mailingliste og har hørt nogen gratis webinars (der selvfølgelig er for at sælge hans programmer). Hvis jeg skulle beskæftige mig med salg, ville jeg helt sikkert læse hans bog. 

http://www.chetholmes.com/

PERFEKT!

Mange tak Gita!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)