Hvilken smartphone har du, der kører på hvilket system?
Hvilket system til din smartphone har du?
iPhone OS (53,6%)
Android (36,2%)
Andet (2,9%)
Har ikke en smartphone (7,2%)
Totalt antal stemmer: 69
Jeg vil være rigtig glad for, hvis du lige hurtigt gad at forklare nedenfor, hvad du overhovedet bruger din mobil/smartphone til udover at ringe og skrive SMS'er. Surfer du på nettet? Downloader/bruger du applikationer?
Jeg bruger min iPhone 4 til: - Mail (både privat og erhverv) - Kalender (dejlig nem sync med Google Calendar) - Apps (især nyhedsapps) - Surfer på nettet
Jeg bruger min telefon til ALT.... Den er min forlængede arm når jeg er ude (til min kones store utilfredshed) og så laver jeg også programmer til den.
Lige nu er jeg ved at lave et sms program der skal kunne hjælpe med at få sms prisen til udlandet ned i et leje hvor man vil betale for det. Denne laver jeg lige nu til iPhone men skal porteres til Android og Windows Mobile 6.5 og Windows Phone 7
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
jeg er nok i mindretal og gammeldags...men jeg bruger Blackberry fordi den har et dejlig keyboard naar man skal skrive en mail hhv. skrive paa skype...
Jeg har en HTC Legend. Den er rootet med en beta-version af Android 2.3.
Jeg bruger den alt for meget. Sufer for 2-300 MB om måneden, bruger den som musikafspiller, busbillet, i skolen, ved computeren - det er nærmest min kæreste.
André @ Det er godt nok iOS, men bortset fra det, er vi enige. Systemet er uhyggeligt brugervenligt og intuitivt, især for nye brugere, og til min store fortrydelse kan Android ikke følge helt med endnu.
Jeg bruger en Nokia e52. Det er en lækker telefon. Jeg hader mobiler med touchscreen. Det er simpelthen så upraktisk. Derudover er en hvid Nokia e52 lækker! :=)