|
Jeps det var sgu i vinkel ... dog lidt skuffet over de klip, ville sgu hellere have set lidt flere ideer blive prænsenteret. Dating-siden var også lige i øjet :-p Også fedt at gå fra lave noget så simpelt som en klaphat til en 3D verden der skal blive en tv-progam samt en revne i væggen man kan snige sig ud af ... |
Danmarks Bedste Ide starter i aften
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
|
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
|
Hej allesammen. Jeg mangler godt den SUPER gode idé - der var ingen jeg faldt ned af stolen over. Oppustelig garage ? Han har nok set for meget Discovery hvor den vises jævnligt med to audier inden i Vand til at holde vand tilbage ? Mon ikke de blot flyder væk ? Der er en grund til at sand bruges når det har en tungere vægtfylde (ellers ville sandet flyde ovenpå vandet.....) Men underholdning er det da - jeg håber de næste udsendelser går mere på videreudvikling af idéerne ??? Med venlig hilsen - René R. Nygaard |
|
Break''n shake er da en fed ting, Den indpakningen skal eks. marabou bare have på deres chokolade fra start. Den med bekæmp vand med vand klodser er os en fed ting, hvis det virker. Lige en ide fra min ideliste Kom med dine opfindelser site - skrevet : jan 2006 - En hjemmeside hvor folk kan skrive deres opfindelser som de ikke selv kan få i gang. Problem kan være at en vil tage ideen og lave patent på det men det er jo bedre en det går til spilde. |
|
Dato: 20-02-2007 21:02:16 Forfatter: René R. Nygaard Vand til at holde vand tilbage ? Mon ikke de blot flyder væk ? Der er en grund til at sand bruges når det har en tungere vægtfylde (ellers ville sandet flyde ovenpå vandet.....) Jeg tror at ideen er at fylde vand i dæmningen, så den bliver højere end det oversvømmenden vand (ellers ville den vel ikke have nogen effekt). I dette tilfælde vil den vandfyldte dæmning veje mere end det vand den fortrænger. og vil blive liggende helt stabilt. -Faktisk en ret god ide, idet råvaren er lige ved hånden. |
Compack pluk og pak lagerhotel
Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager
|
Jeg er godt nok ikke imponeret over ideerne, men ja ja, tøj til høns.. det bliver da sikkert et hit i børnehaven..NOT, og en dating side, med indbygget msn.. jaa hvad er et chat room?? |
|
Den måde de fik Thorborgs ansigtsudtryk med var fremragende. Det alene var nok til at jeg tænder igen næste Tirsdag. Men sig mig lige en gang. Ham med klaphatten. Han lød mest af alt som en plattenslager, som prøvede at tage gas på det hele. Hvis det er tilfældet så er det ihvertfald god gas. |
|
Jeg forstår ikke konceptet med et tv-program kl. 20 efterfulgt af andre programmer, hvorefter man så kan få slutningen på programmet :-) Vedr. dæmningen, så forstiller jeg mig da også at de vil flyde væk. Ganske vist vil en pressenning + vand, veje en smule mere end blot vand, men vel ikke nok til at holde store vandmasser inde? Meget sjovt underholdningprogram. Jeg tror godt at seerne kan gennemskue, at det er underholdning og ikke nødvendigvis er et billede af dansk iværksætteri anno 2007. |
|
|
|
Bliv gratis medlem