Kan kun sige det samme, det med seer stemmerne gik til hende med hønse påklædnings dukkerne var lidt de samme som nogle folk valgte at stemme master fatman videre i vild med dans, man stemmer "for sjov" ;)
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Jeg troede også det handlede om at have en god forretningsidé, men det var åbentbart ikke nok, det skulle også være nyskabende enkelt og originalt (det er jo hele 3 ting).
Men det virkede som om at de der kun havde en idé og ikke var "ole opfinder" de havde ikke en chance, mens de der havde opfundet/udviklet noget havde en langt bedre chance.
Så programmet burde måske havde heddet "danmarks bedste opfindelse"....
Jeg troede også det handlede om at have en god forretningsidé, men det var åbentbart ikke nok, det skulle også være nyskabende enkelt og originalt (det er jo hele 3 ting).
Men det virkede som om at de der kun havde en idé og ikke var ''ole opfinder'' de havde ikke en chance, mens de der havde opfundet/udviklet noget havde en langt bedre chance.
Så programmet burde måske havde heddet ''danmarks bedste opfindelse''....
Eller er det bare mig ?
Så du ikke programmet ??
at skære noget ud i træ og så kalde det et dyr med tøj.. hvor meget opfindelse er det over det?.. og ham med nøglerne,, ja det var da os kun en forretningside..
Udmærket start på noget, som kunne gå hen og blive god underholdning, mine 13- og 11-årige drenge tog parti for (konditingen) og imod (hønse-Anette), og så er alt jo lige, som det skulle være. De er jo en væsentlig del af målgruppen, de halvstore børn, som styrer de små hjem.
Da programmet startede, kaldte den 13-årige på mig: "Mor, ham jeg deler skrifttype med er i fjernsynet" - og det er rigtigt - ud over barnets blog, hvor han bruger en forudvalgt skrift, foregår alt i Comic Sans, som vi jo kender alt for godt her fra Amino...
Det må have været råt at sidde der og afvise folk efter 3 minutter - lad os håbe, at den bedste vinder..
Dethar ihvertfald aldrig været nogen brillialt idé! Og ham med "dating side med messenger" - pisse godt at de lige fangede Martins ansigtsudtryk der.. Skal vi ikke antage, at Martin tænkte: "Sådan er det jo alle steder??"
Og ham med klaphatten.. Ja - spøjs fætter.. Danmarks bedste idé? Næppe!
Jeg må lige kommentere på "nøglemandens" tale til seerne også: Verdens bedste idé ligefrem? Mon ikke nøglen i sig selv var en bedre opfindelse?
Derimod er jeg vild med idéerne omkring vanddæmningen og vandrensning, og som det ser ud nu, håber jeg de vinder.. Det er sgu absurd, hvis hønemor render med præmien!!
at skære noget ud i træ og så kalde det et dyr med tøj.. hvor meget opfindelse er det over det?.. og ham med nøglerne,, ja det var da os kun en forretningside..
Det var netop min pointe
Der blev lagt op til en god idé, men det var som om forretningsidé ikke talte med.
Det er rigtigt, at "ide"-begrebet bestemt ikke handler om forretningsidé - det var meget produktorienteret alt sammen. Jeg overvejede et splitsekund at gå til audition, fordi jeg har en rigtig god idé, men jeg kan da se nu, at jeg var faldet helt igennem, så det var godt, at jeg fulgte min intiution og blev væk.
Men som det tidligere er nævnt i tråden, så er det jo primetime-TV med de begrænsninger det nu giver, og det er da betydeligt sjovere med alle de inspirerede sjæle end alle de livsstilsprogrammer, de ellers disker op med på begge de førende danske TV-kanaler.