En dag i efterårsferien begyndte vi pludselig at få en masse ordrer fra private kunder.. de købte alle sammen 1 eller 2 bundter af disse æsker; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=111&getString=page%3D12%26ct%3D45 Vi gik og undrede os over det - sådan et par gange i ugen der efter var der private som købte.. og normalt for vi stort set kun ordrer fra virksomheder. Hvis private køber er det som regel boblekuverter og lign., f.eks. hvis de sender ting via qxl, trendsales osv. Så vi kunne ikke regne ud, hvorfor der pludselig kom alle de bestillinger.. Men så fik vi en mail fra en som skrev, at han havde vist vores æsker på hans blog.. lige her:
Og nu har det spredt sig som ringe i vandet - i dag fik vi 5 ordrer på det, i fredags 7 og samlet den sidste uges tid (hvor folk har vinterferie og tid til den slags) har vi fået over 20.. Er dybt forundret over, at en blog kan have så stor effekt! |
Dejligt at se hvor effektiv at blog verdenen er.... Det er jo også en super god ide at bruge kasserne på den måde. Jeg ved da at jeg skal prøve at overbevise min kæreste om det også.
Jeg er selv med i en blog portal også, og det er enormt hvad vi oplever af trafik ind i mellem. Så du har helt ret i at man ikke skal undervurdere effekten af at blive omtalt på de rigtige blogs.
Simon