Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forundret over stor blogeffekt!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En dag i efterårsferien begyndte vi pludselig at få en masse ordrer fra private kunder.. de købte alle sammen 1 eller 2 bundter af disse æsker; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=13&id=111&getString=page%3D12%26ct%3D45

Vi gik og undrede os over det - sådan et par gange i ugen der efter var der private som købte.. og normalt for vi stort set kun ordrer fra virksomheder. Hvis private køber er det som regel boblekuverter og lign., f.eks. hvis de sender ting via qxl, trendsales osv. Så vi kunne ikke regne ud, hvorfor der pludselig kom alle de bestillinger..

Men så fik vi en mail fra en som skrev, at han havde vist vores æsker på hans blog.. lige her:
http://bungalow5.wordpress.com/2010/11/04/garderobe-opbevaring/

Han spurgte om vi ville sponsorere lidt flere æsker, for så ville han lave nogle flere fotos - det gjorde vi selvfølgelig. Og det kom der dette indlæg ud af; http://bungalow5.dk/?p=6075

Og nu har det spredt sig som ringe i vandet - i dag fik vi 5 ordrer på det, i fredags 7 og samlet den sidste uges tid (hvor folk har vinterferie og tid til den slags) har vi fået over 20..
Og der kommer flere tråde rundt omkring på nettet, hvor folk anbefaler netop disse kasser, og kopierer ideen.. se fx her;
http://www.velvetsnow.dk/?p=2756
http://dindebat.dk/bolig/718624-dit-seneste-kob-til-boligen-ii-168.html

Er dybt forundret over, at en blog kan have så stor effekt!

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 18:35

Dejligt at se hvor effektiv at blog verdenen er.... Det er jo også en super god ide at bruge kasserne på den måde. Jeg ved da at jeg skal prøve at overbevise min kæreste om det også.

Jeg er selv med i en blog portal også, og det er enormt hvad vi oplever af trafik ind i mellem. Så du har helt ret i at man ikke skal undervurdere effekten af at blive omtalt på de rigtige blogs.

Simon

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:57

Hvor er det fedt :) Blogs kan være et super effektivt værktøj hvis man bruger det rigtigt :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København (*)
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:09

Jeg har også før oplevet, at en blog som skrev om et af mine produkter, resulterede i 2000 besøg indenfor ca. 2 dage. Normalt var der ca. 500 besøg på en hel måned! ... og det blogindlæg som produktet blev nævnt på, nævnte mit produkt som det sidste af 10 produkter. Dvs. hvor mange besøg mon de andre 9 produkter havde fået fra det blogindlæg?

Jeg får endda stadig besøgende fra det gamle blogindlæg, lang, lang tid efter. Hele 600 fra de sidste 31 dage, ifølge Google Analytics. Det er faktisk stadigvæk den største trafikkilde til det produkt, og det er nok snart et år siden det blogindlæg blev postet.

Endorsements fra de "rigtige" mennesker kan gøre en kæmpe forskel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:16

Rigtig fine salgstal set ud fra at bloggen ikke er kendt (jeg har aldrig hørt om den?).
Super lækkert for jer! 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:32

Andreas Linde:
Rigtig fine salgstal set ud fra at bloggen ikke er kendt (jeg har aldrig hørt om den?).
Super lækkert for jer! 

Jeg havde heller ikke hørt om Bungalow bloggen, men velvetsnow.dk er nu kendt nok, i hvert fald som modeblog.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:21

Jeg må indrømme, at jeg ikke havde hørt om nogen af dem - men er ikke den store bloglæser.

For en måned siden ringede en der skriver for et boligblad og spurgte om hun måtte få nogle andre varer som prøver til at lave noget kreativ til deres magasin - så nu er jeg da spændt på, om det giver lige så meget! det udkommer inden længe.

Tror jeg skal til at følge med i nogle blogs - måske nogen af dem som laver kreative ting og foreslå nogle varer til dem de kan blogge om og evt sende dem gratis prøver. Er der nogen som har erfaring med at gøre det?!

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:26

Superfedt. Tillykke med det Big Smile

Jeg studsede over et par af kommentarerne på nogle af blog'sene - mindst to af kommentarerne gik på om prisen var 57 kroner pr. styk eller pr. bundt, så måske skulle du gøre det lidt tydligere på netop den vare.

Der er jo garanteret andre der kommer i tvivl også - og så kan de jo hurtigt være væk uden at købe noget.

mvh

Jan

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 22:41

Tillykke med det.

Det er da noget af en anderledes og uventet ? kundegruppe du har fået Smile

Hold os endelig opdateret med udviklingen.

Dbh. Chris
Dæmpbar 12v LED spot 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Meget af det I nævner arbejder vi, BzzPilot, dagligt med.

Det stærkeste redskab inden for markedsføring er gennem word of mouth - her i jeres eksempel, bliver det vist på en rigtig fin måde.

Håber I får en masse mere god reklame!

/Chris

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)