Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HOLD KÆFT jeg glæder mig til imorgen! FCK-CFC

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville dog til en hver tid takke ja til en VIP-boks! :P

..det skal lige siges at jeg ikke er fodbold-fanatiker efter 10 års 1. division...

Juusu here and Juusu there..

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:04

Simon Gade :

Det bliver en så fed kamp!! Det bliver en 1-1, så der er lidt spænding til returkampen også Big Smile.. Forza FC

FCK scorer ALDRIG på Stamford Bridge!!!!No

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dommeren:

FCK scorer ALDRIG på Stamford Bridge!!!!No

Altså bortset fra sidste gang FCK var på Stamford Bridge ;-) Jeg husker da tydeligt, jeg jublede temmelig voldsomt, da Goldbæk knaldede den i kassen... Så indtil videre kan du skrive at FCK scorer ALTID på Stamford Bridge...!

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:10

Mads:
Altså bortset fra sidste gang FCK var på Stamford Bridge ;-) Jeg husker da tydeligt, jeg jublede temmelig voldsomt, da Goldbæk knaldede den i kassen... Så indtil videre kan du skrive at FCK scorer ALTID på Stamford Bridge...!

Faktisk kan vi gå så langt og sige, at FCK aldrig har tabt på Stamford Bridge. Ligesom vi altid vinder på Amsterdam Arena :o)

Håber bare deres stewards og "højtalerstemme" slapper mere af end sidst. Der sker sgu nok ikke noget ved at vi står op og ser fodbold. Men desværre er det nok bare blevet værre siden sidst. nu må man i hvert fald ikke ryge derinde længere.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:25

igang:

Faktisk kan vi gå så langt og sige, at FCK aldrig har tabt på Stamford Bridge. Ligesom vi altid vinder på Amsterdam Arena :o)

Statistik kan bruges til mange fantastiske ting ;-)

igang:

Håber bare deres stewards og "højtalerstemme" slapper mere af end sidst. Der sker sgu nok ikke noget ved at vi står op og ser fodbold. Men desværre er det nok bare blevet værre siden sidst. nu må man i hvert fald ikke ryge derinde længere.

Der bliver nok ikke slappere kontrol end sidst, men så må vi jo bare synge:

"Stand up if you hate Man U" nogle flere gange - så får man sjovt nok lov til at stå op :-) Og Chelsea-supporterne rejser sig også op... 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:26

Jimi Hove:

FCK i kvartfinalen, og så møde Real Madrid. Så skal N`Doye nok slukke for Mourinho`s 9 år uden nederlag på hjemmebane.

Vi vinder hele lortet

Elsker din optimisme

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 21:49

Det er gode minder med Goldbæk scoring på Stamford Bridge Big Smile

De skal nok lave en pind derovre også, men hvis de kunne lave en snæver 1-0 sejr imorgen, kunne det da være lige efter bogen ;-)

Skulle have været i Parken og se den imorgen, men kammeraten kunne kun skaffe to billetter istedet for 3, damn!!!

Tager på det store lærred istedet for.. God kamp til alle Amino'erne :-)

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:00

1 - 0 til FCK og 0 - 3 til FCK på udebane med garanti! ellers løber jeg nøgen rundt på Rådhuspladsen!

(Okay, måske ikke nøgen... eller på Rådhuspladsen..., men jeg tager i hvert fald et par runder omkring sofaen med tøj på.) Big Smile

Kommer snart...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 22:12
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:59

Min bedste kammerats kones fødsel bliver sat igang imorgen. Han var med i Parken og se de 3 gruppekampe og er virkelig i et dilemma nu.

Børn kan man altid sætte i verden, men se FCK banke Chelsea, det er once in a lifetime Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)