Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HOLD KÆFT jeg glæder mig til imorgen! FCK-CFC

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

okay så :-s ...

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 23:16

Mikael christiansen:

Vis din kommentar ikke var kun for at håne FCK , så er det bare sådan du taler og skriver normalt når du snakker med andre mennesker , det får du ikke venner af, efter min mening kun meget dårlige uvenner

Nej det var nu ikke for at håne fck.. Har intet i mod Fck, de skal  bare ikke vinde over chelsea :)....

fordi jeg ikke er god til er udtrykke mig på skrift, har da intet med hvordan jeg taler til folk på??? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:33

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Vis din kommentar ikke var kun for at håne FCK , så er det bare sådan du taler og skriver normalt når du snakker med andre mennesker , det får du ikke venner af, efter min mening kun meget dårlige uvenner

Nej det var nu ikke for at håne fck.. Har intet i mod Fck, de skal  bare ikke vinde over chelsea :)....

fordi jeg ikke er god til er udtrykke mig på skrift, har da intet med hvordan jeg taler til folk på??? 

Ja - det skulle du måske tænke på...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:37

Neeeeej-da:

Ahhh ok så jeg håner ligefrem Fck????.... du er godt nok i weekendhumør :)...

Små mennesker holder med stor hold???... Hmmm forstår ikke????.

Ved sgu ikke lige hvor stor Chelsea var da træneren var Glen Hoddle??

Ja - i mine øjne håner du FCK.

Du svarede ikke på om du skulle på stadion, men du er måske sofafan...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 23:45

Så sorry da Mr....

Blaaaah...

Ja jeg skal over og se den why?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 23:45

Mads:

`

Hvad skal jeg tænke på?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 00:00

Neeeeej-da:

Mads:

`

Hvad skal jeg tænke på?

Det bliver sidste gang jeg fodrer troll'en.... Men fedt brugernavn du har - dejligt at du tør stå frem... Eller noget...

Du skal måske tænke lidt mere over hvad du skriver, hvis du ikke er god til at udtrykke dig skriftligt. Det lyder ikke til at du har styr på hvad du sender afsted, når du skriver hurtigt. Og det bør du måske tænke over. For du havde da ikke styr på hvilke signaler du sendte i dit første indlæg.

Over and out - ihvertfald til 'Neeeeej-da' i denne debat. Hvis nogen har noget relevant, som jeg mener noget om, så skal jeg nok kommentere det :-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 00:02

Mads:

Det bliver sidste gang jeg fodrer troll'en.... Men fedt brugernavn du har - dejligt at du tør stå frem... Eller noget...

Du skal måske tænke lidt mere over hvad du skriver, hvis du ikke er god til at udtrykke dig skriftligt. Det lyder ikke til at du har styr på hvad du sender afsted, når du skriver hurtigt. Og det bør du måske tænke over. For du havde da ikke styr på hvilke signaler du sendte i dit første indlæg.

Over and out - ihvertfald til 'Neeeeej-da' i denne debat. Hvis nogen har noget relevant, som jeg mener noget om, så skal jeg nok kommentere det :-)

Helt ok Mads... :-s....haha...

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)