4-1 til FCK jeg tvivler ikke på FCK vinder mindste med 3 mål eller mere
Du jo ikke rask
smider tøjet for pigerne som stripper så jeg er en lille smule crazy , det kræver lidt mod
Det er rigtigt.... men det er helt ok for min skyld at du drømmer :P
jeg tænker også mere vis cheerlander piger drømmer om dem at de smider tøjet og FCK lige får et par mål for danske piger ser god ud det kan CFC ikke stå for
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg håber bare at der er spænding til udekampen, da jeg tager til London og ser den :-) På to dage hvor alt går op i en højere enhed, så kan FCK være med - men det bliver mere end svært....
Jeg glæder mig dog til at råbe: '400 millioner - spildte kroner' efter Torres, som vi råbte '10 millioner - spildte kroner' efter Erik Bo Andersen i sin tid :-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Jeg kan godt forstå at man også holder med udenlandske hold, men man må sku' lige holde med det eneste danske hold der nogen sinde er kommet så langt! :D:D
Hvis i vil spille på kampen, så tror jeg at under 2,5 mål er et ganske glimrende bud. FCK har endnu ikke tabt på hjemmebane i Champions League, og kampene mod de store hold har en tendens til at blive tætte affærer uden så mange mål.