Hej Casper, tak for svaret!
Der er dog et par små ting. Først og fremmest ville jeg nok fjerne 'web site', da man jo er inde på den.
Point taken ;-)
Derudover så ville jeg også tilføje noget omkring priser. Man får et indtryk af at du er dygtig, men det skal jo også hænge sammen med prisen (både den ene og den anden vej).
Ja det er kunne godt være jeg skulle oprette en side med noget pris-halløj. Det er bare umuligt at give en estimeret pris på et system eller en backend, da opgavens omfang kan variere så utroligt meget. Et loginsystem er jo ikke bare et loginsystem. Det kan indeholde brugergrupper, diverse administrationstilladelser/moderatortilladelser. Hvem skal styre disse? Hvis det skal styres dynamisk er det jo en større omgang en hvis der på forhånd er defineret de forskellige grupper så de kan hardcodes. Men det kan jo også være jeg skal gøre lidt mere opmærksom på at folk skal kontakte mig for at få en pris/diskussion om projektet/kravspecifikation og at det ikke er bindende når man trykker på den frygtede "Afsend"-knap. Så løser jeg også det du siger med en kæmpe kontaktknap ;-)
Overvej også lige om det er smart at have dit eget site på som reference (TabletRank).
Ja det tror jeg også lige jeg overvejer en ekstra gang.
---------------------------------------------
jeg ville ligge det i CMS eller lavet det på måde så kunne blogge - nyheder mange ud om mig selv for jeg regner med man udvikler sig
titlen ville jeg lave længere gerne med webdesign tilbydes i titlen derbed ses du lidt på google jeg mener denne her titlen <title>Mathias Bak - Webudvikling</title> husk udnyt gerne alle 67 tegn
Desuden ved huske alt SEO og lave lidt grafik på siden viser du hvad du og ved bloggen kan du desuden også vise noget viden og få flere kunder
Referencer husk skriv lidt længere alt hvad du udviklet ved denne side
husk gerne give dine billeder titler og tags derved findes dine Referencer i google billedet søgning
vis gerne du kan lave en kontaktformular på dette du viser lidt du hvad kan og du er lettere at kontakte
Tak for dit svar Mikael.
Jeg har også selv tænkt i retninger af en lille blog hvor jeg kan dele lidt viden ud og forklare diverse ting. Det kommer nok også til at blive sådan i fremtiden. Det bliver dog ikke i et CMS. Først skulle den bare lige op og stå.
Mht. SEO er jeg klar over at der er mange steder der kan optimeres, men jeg har vurderet at det ikke er tid til at gå i gang med det endnu. Jeg tror også en blog ville fungere rigtig godt i SEO øjemed.
Til jer andre, tak for de rosende ord. Det lader da til at jeg har ramt nogenlunde rigtigt ;-)