En hurtig hovedregning (selvom det er svært på det her tidspunkt Med forbehold for hvilken by og hvor befærdet der evt. måtte være der, så lyder det en smule for dyrt. Du kan evt. besøge http://www.lokalebors.dk og sammenligne med andre lignende lejemål. Held og lykke med det. |
Malene:Så Anders!!! Det må du ikke skrive. Jeg har virkelig brug for alt den støtte jeg kan få nu. Jeg tror virkelig på det.
Folk spare på alt andet før end de spare på udstyr til deres børn.
Jeg forsøger at regne på det, men det er enormt svært at finde "de rigtige tal" så længe jeg hverken har købt eller solgt noget endnu. Jeg har kun huslejen på 9000 plus forbrug at gå efter. Synes du det hele lyder helt hen i hegnet?
Det kan godt ske at mit svar ikke falder i god jord, men jeg prøver sådan set at få dig til at regne på tingene før du kaster dig ud i dem.
Det kan være nok så hyggelig en drøm at lave en tøjbutik i en lille by og så satse på at alle i byen kommer og køber tøj der.
Men et er drømme og teori, noget andet er de benhårde fakta der betyder at rigtig mange butikker der starter på den måde lukker og slukker med et træls underskud efter ganske kort tid.
Hvor mange indbyggere er der i din by?
Hvad er den gennemsnitlige avance på dine varer?
Hvad er dine åbningstider?
Er det nemt at parkere ved din butik?