Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkasso firmaer.. Sikke en omgang sure gnavne mennesker!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Synes lige jeg vil fortælle om en oplevelse jeg havde idag med et inkasso firma jeg skylder penge (kedelig historie)..

Jeg ringede til dem og spurgte om jeg ikke kunne snakke med en, som havde adgang til Journaler etc. for inkasso opkrævelser..

Jeg blev pænt viderestillet, jeg bliver viderestillet til en sur gammel gnaven kvinde, som for det første taler ekstremt utydeligt og resultere i at jeg ved hver anden sætning er nød til at sige "Undskyld, hvad sagde du?".. 

Samtalen fortsætter et par minutter og jeg prøver at få lavet en aftale omkring det.. Det kan så ikke lade sig gøre, da jeg åbenbart skal igennem Politiet / Foged Retten for at lave en afbetalings ordning med dem.. 

Jeg siger mange tak for hjælpen venligt, men før jeg får sagt den sætning færdig, har vedkommende allerede lagt på..

Hvilket jeg synes virker ekstremt uforskammet taget i betragtning af jeg reelt står og skylder dem en del penge..

 

Lidt surt opstød, men havde lige lyst til at høre hvad jeres mening er omkring Inkasso folk er på den måde, eller om det bare var en én gangs oplevelse jeg lige havde med dem..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jürgensen:
Hvilket jeg synes virker ekstremt uforskammet taget i betragtning af jeg reelt står og skylder dem en del penge..

Det synes jeg virker ret komisk... Skulle de snakke pænt til dig - kun pga. du skylder dem en masse penge? Det er da ikke deres fejl, at du skylder dem penge - det er vel din egen fejl? De er jo vel egentlig ligeglad med om de får deres penge lige nu, for de går bare videre med det, hvis ikke du betaler, og så ender det med at ramme dig endnu hårdere - og de tjener mere.

Bevares - der er ingen grund til at man skal snakke dårlig til hinanden.

Jeg håber du får det løst.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv et inkassobureau, så det håber jeg så sandelig ikke alle inkassomedarbejdere er.

Rent fagligt, er din behandling også en dårlig idé. Som inkassobureau har man en række værktøjer, og den "søde" dame har faktisk frataget inkassobureauets kunde èt af dem. Det var dumt af hende!

Der kommer mange henvendelser til et inkassobureau som kan være svære at håndtere, men de burde ikke komme som en overraskelse. Men hvem ved, måske er du den første der foreslår at betale hvad du skylder, - og det har bragt hende ud af fatningen Big Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten88;
Til en hvis grad forstår jeg dig skam godt Morten, at du synes det virker Komisk, det er da mit problem at jeg skylder dem penge, og de kan være røv-ligeglade med det..

Men derfor bør de da ikke snakke så dårligt til mig, fordi jeg SELV henvender mig og GERNE vil betale det jeg skylder.. Så burde de sku da være glade og imødekommende..

 

Michael;
Hun virkede også helt overrasket over at jeg selv ville lave en aftale om at betale de penge som jeg skylder.. Men derefter blev hun bare negativ og sur..

 

Havde igen en oplevelse, dog bare med SEAS NVE, hvor at jeg lavede en PBS aftale med en tidligere medarbejder,og han sagde de blev trukket over PBS automatisk, så tænker jeg jo ikke mere over det.. Indtil jeg igår modtager en rykker fra dem omkring et opkrav..

Jeg ringer til dem og forklarer min sag.. Hende jeg så snakker med det om, virker igen røv sur og udelukker fuldstændigt at det er muligt at rykke bortfaldningen til 28 Februar.. Hun siger at jeg bare kan betale d. 28 Februar når jeg har fået penge.. 

Og hvis jeg så er heldig, så sender de ikke sagen videre til Fogedretten..

 

- Det skal lige siges at jeg lever på SU..

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Jürgensen:

Jeg ringer til dem og forklarer min sag.. Hende jeg så snakker med det om, virker igen røv sur og udelukker fuldstændigt at det er muligt at rykke bortfaldningen til 28 Februar.. Hun siger at jeg bare kan betale d. 28 Februar når jeg har fået penge.. 

Og hvis jeg så er heldig, så sender de ikke sagen videre til Fogedretten..

Jeg kan stadig ikke se problemet. Det er vel stadig dig der har bestilt varen, og dit ansvar at den betales? De er i deres gode ret til at sende rykkere, og har man dagligt problemer med dårlige betalere forstår jeg godt den lidt stramme tone. Tro mig - de har hørt ALLE undskyldningerne før.

Mads Jürgensen:
- Det skal lige siges at jeg lever på SU..

Hvad har det med noget at gøre? Du må jo lade være med at bruge nogle penge du ikke har. Jeg lever selv på SU og det fungerer fint. Jeg har aldrig haft en sag til inkasso. Bevares, jeg har da fået en enkelt rykker eller 2 for glemte regninger og fakturaer, men fejlen har været helt min egen og jeg har selvfølgelig betalt det jeg skylder.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det gode ved at være på Amino, - her betaler alle alt til tiden.

Jeg har et inkassobureau fordi jeg har et mobilnetværk der henvender sig til unge. Her betaler ikke alle til tiden, hvis jeg skal sige det sådan.

Måske skulle man lave et Aminotilbud Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle behandler alle godt en god oplevelse giver gode kunder dem der ikke har betalt skal dog stadigvæk føle sig velkomme så dem behandler man også godt ,

Da alle ved en dårlig behandlet siger det videre derved inkasso ansvar at være venlig da de , nu er som firmaet ud ad til , derved klag til firmaet du har handlet hos , denne behandlig er ingen mennesker værdigt 

vis man ikke behandler folk rimeligt , er der kun en ting gøre vis firmaet ikke skal ødelægge sit image ud ad til at give rabat til dig som kunden , for ved den behandling af dig vil du altid huske , derved er det inkasso ansvar at gøre sit arbejde så både firmaet der inddriver penge får dem igen og de dem der inddriver ikke skader dette firmaets image ud ad til som sket med dig .

Dog mener jeg det er inkasso firmaets ansvar de betaler , dette tab ikke firmaet , for firmaet der har betalt et inkasso virksomhed regner med de arbejder på facon hvor man behandler alle mennesker venligt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jürgensen:

Synes lige jeg vil fortælle om en oplevelse jeg havde idag med et inkasso firma jeg skylder penge (kedelig historie)..

Det må være et inkassofirma, der har glemt at sende deres medarbejdere på kursus..

Jeg har tidligere siddet i en stilling, hvor vi skulle ringe og rykke for betaling, og have den telefoniske kontakt til dem der røg til inkasso.

Det er godt nok 11 - 12 år siden, men det første (og nærmest eneste) vi lærte, var hvordan vores vores opførsel havde effekt. Og der blev brugt meget tid på at sikre, at vi forstod at vi skulle tale venligt, imødekommende og hvordan vi "lod kunden bestemme", hvordan sagen blev bragt hurtigst muligt ud af verden. 

Det var effektivt. Og rent psykologisk har det en effekt, da de fleste har det dårligt hvis de ikke overholder den aftale de selv har foreslået, og det samtidig er sket med en person/firma som har vist sympati med dem og deres situation.

Der er selvfølgelig nogle der er helt udenfor rækkevide, men der tager man så andre metoder i brug :o)

Derfor kan jeg sgu godt forstå hvis du bliver lidt irriteret over sådan en behandling, selvom det selvfølgelig er din egen skyld at du er i situationen.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

bare husk at få navnet på medarbejderen. Hvis vedkommende så har behandlet dig virkelig dårligt uden grund, så kan du altid videreformidle det til hendes chef eller firmaet på anden måde (og tro mig, det vil firmaet/chefen MEGET GERNE vide mere om).

På den måde kan du måske også være med til indirekte at sørge for at vedkommende enten behandler fremtidige debitorer pænt, eller slet ikke får lov at tale med flere ;)

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det unormalt for dig at betale tilbage siden at du er forundret over at du ikke bliver behandlet som en engel nå du så vælger at betale tilbage?

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)