Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd i togene med alder!?

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,2 stjerner givet af 22 person

Tænkte på at her snart skal jeg med tog for første gang (Ja jeg er old school XD) og jeg synes det er lidt dyrt. Jeg er 17 år, og synes da godt jeg let kan gå for en på 15! Så mit spørgsmål er: Kan man vise en vens sygesikringsbevis som er 15, eller kontrollere de ikke det med mindre det er helt vildt åbenlyst at man ikke er 15? :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:33

Jeg tror ikke du får hjælp på Amino til at bryde loven, men invester i et DSB Wildcard og få billige billetter helt lovligt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 10 person

Nej, du har sikkert ret. Men hårde tider kræver hårde metoder! :)

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 03:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Ifølge din profil er du 18 år, og d. 25. januar overvejede du at købe dig en Porsche.

Hvis du insisterer på at deltage i et voksent forum, forventes det at du udviser noget mere modenhed end der kræves i folkeskolen.

Amino går den forkerte vej..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:41

Nicolai :

Nej, du har sikkert ret. Men hårde tider kræver hårde metoder! :)

Fed moral... Så andre må os gerne snyde dig eller stjæle fra dig, så længe det er hårde tider for dem?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 06:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 08:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Syntes helt klart at din instilling til verdenen er forvrænget. Det er ligesom dem som maler grafiti på DSB togene, de kan ikke se problemet før det er deres ting der bliver malet på.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai :
Tænkte på at her snart skal jeg med tog for første gang (Ja jeg er old school XD) og jeg synes det er lidt dyrt. Jeg er 17 år, og synes da godt jeg let kan gå for en på 15! Så mit spørgsmål er: Kan man vise en vens sygesikringsbevis som er 15, eller kontrollere de ikke det med mindre det er helt vildt åbenlyst at man ikke er 15? :)

Kan du ikke sætte et nyhedsbrev op, så kan man tilmelde sig og se når / hvis du åbner et firma.
Så kan hele Amino komme forbi og stjæle fra dig, det er trods alt hårde tider.....
Find et andet forum til sådan nogle emner, de er ikke velkomne her.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 09:10

Som folk har svaret, så er Amino ikke det bedste sted med sådan et spørgsmål.

Men for alligevel at svarer på dit spørgsmål, så tjekker kontrollører hvis de er det mindste i tvivl, og bliver du taget i at bruge en vens sygesikringskort, så bliver det dømt som dokumentforfalskning, og selvom du "bare" har lånt hans kort, så er det en alvorlig kategori, med alvorlige straffe.. :-)

Så købt hellere et Wildcard, der får du alligevel priserne til børnepriser. Og det kan sku' godt betale sig, allerede på kort sigt!

Vh

Casper Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Jeg vælger at betragte det som en joke fra trådstarter... (eller måske rettere, håber!)

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)