Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indtjening på webbutik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Hvad skal man ca kunne tjene på sin webbutik om dagen for det løber rundt?

Jeg har brug for en nogenlunde indtjening for at kunne se om det kan løbe rundt.

Rikke

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:21

RikkeP:

Hej Alle

Jeg har brug for en nogenlunde indtjening for at kunne se om det kan løbe rundt.

Rikke

Umuligt at svare på.

4 * X * X = ?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:24

Hvad skal du have i løn før skat for at din verden løber rundt og er sjov at være i?

I så fald har du sådan cirka tallet du skal have i overskud pr. måned efter alle de faste udgifter i shoppen er betalt...

Så kan du selv regne baglæns..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:30

RikkeP:

Hej Alle

Rikke

Hej Rikke.

Det kommer an på om du mener at det bare lige skal kunne løbe rundt, ved siden af dit faste arbejde, eller om du skal kunne leve af shoppen fuldt ud!?

Efter de faste udgifter er betalt, skal der vel være nok til din løn. Altså det som du kunne leve for i et normalt job, og helst noget mere også. Der skal også være til uforudsete ting.

Men det kommer an på SÅ mange ting, så det er umuligt for os andre udefrakommende, at svare på, når vi ikke kende din økonomiske situation, eller udgifter og avance og mange andre ting, som spiller ind.

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Hej

Det er da meget svært at svare på. Er det noget du skal leve af, eller er det hobby, hvor du ikke er afhængig af en fast indtægt for at kunne betale dine udgifter?

Der er omkostninger forbundet med etablering, og løbende udgifter i forhold til driften. Du må være noget med specifik :-)

Dbh

Benny 

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:31

Hej Rikke

Du spørg måske lidt åbent!

Der er mange ting som skal regnes ind for at du ved hvad du skal omsætte for at det kan løbe rundt.

Jeg vil forslå dig at trykke her og læse lidt om budgetter og så prøve at sætte dine egne tal ind.

http://www.startvaekst.dk/Budgetter

Du vil blive overrasket over hvor meget hjælp der er på starvækst!

//Kim Holm

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:39

De månedlige udgifter på webshoppen mindre end < den månedlige avance på webshoppen

Ex. din shop koster kr. 999 kr. om måneden at drifte:

Så skal du du sælge så mange varer at din avance (din månedlige omsætning, minus vareringkøb, fragt, tid brugt og alle andre udgifter) den måned - er mere end kr. 999.-

I grove træk Big Smile

Frimar

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:48

Hej Alle

Jeg kan godt se mit spørgsmål er lidt åben!!

hvordan kan jeg forklare det bedre.....

det er udelukkende på hobbyplan.

jeg har kikket lidt på nogle eksempeler, men der er ikke lige noget der kunne være tilsvarende det jeg gerne vil sælge, der kan være 0 kunder en dag og 5 kunder dagen efter, så det er meget forskælligt.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:52

RikkeP:

Hej Alle

Jeg kan godt se mit spørgsmål er lidt åben!!

hvordan kan jeg forklare det bedre.....

det er udelukkende på hobbyplan.

jeg har kikket lidt på nogle eksempeler, men der er ikke lige noget der kunne være tilsvarende det jeg gerne vil sælge, der kan være 0 kunder en dag og 5 kunder dagen efter, så det er meget forskælligt.

Sådan er branchen du opnår ikke et niveau som stabilisere sig på 200 kunder rent hver dag.

Spørgsmålet er, hvor mange kunder skal du have i gennemsnit for at dække dine udgifter?
Avance - Udgifter = Overskud/Minus

Hvad er din avance?
Hvad er den forventede trafik?
Hvad er den forventede konvertering?
Osv.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 13:00

Jeg vil mene at du som minimum skal have det i løn som du ligger i det. Gerne mere for at din virksomhed skal være sund. Derved skal du vel have det i overskud hver måned.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)