Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket vs. Trustpilot (A/B Split test)

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvejsel,

Spændende test - og det skal da også siges herfra at vi i e-handelsfonden lige pt. taler om udvikling/løsninge af linket til e-handelsfondens valideringsside.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Og det skal naturligvis siges at alle foreslag er velkommen :-)

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden  

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dirch,

Man kunne sagtens lave noget ala det thawthe gør. http://www.thawte.com/


I nederste venstre hjørne er der en widget som hver dag går ind og tjekker om man stadig er sikret gennem dem. Den kunne så yderligere udbygges med et tidspunkt. Selvfølgelig kan det kopieres, men det ville være et godt første step.

Alternativt kunne man bare lave den lette løsning og sige at der i footeren altid skal være et link.

Et lille logo <a href="kontrolsiden ved e-handelsfonden">Verificer butikkens medlemskab hos e-handelsfonden</a>

Hvis du vil kan jeg lave et forslag til det sidste på mit site og teste om det har nogen betydning.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu et alternativ er som her i nederst venstre hjørne.

http://www.groominglounge.com/

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller som her i nederst venstre hjørne med roll over!

http://www.groominglounge.com/

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lige inde og tjekke din side - super fed og super interessant test.

Har lige en lille ting og det ikke for at være ham den trælse - men på din side står der under "Kundeservice" - "hver dage" vil mene at det skal stå samme altså: "hverdage"

 

En lille ting, men den kan jo også være vigtig;)

 

Go dag!

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hvejsel,

Tak for inputs :-) Jeg sender dem videre i systemet.

Dirch

e-handelsfonden

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dirch:

Hej Hvejsel,

Spændende test - og det skal da også siges herfra at vi i e-handelsfonden lige pt. taler om udvikling/løsninge af linket til e-handelsfondens valideringsside.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Hej Dirch, I er nu altså bare så langsomme ;·) Jeg savner forresten noget mere pr... noget rigtig godt noget - for at få gjort det helt tydeligt for folk hvad e-mærket er. Kunne faktisk godt tænke mig noget tv-reklame ;·)

Og nu jeg er i gang - så kunne det også være rart hvis det blev MEGET nemmere for kunder at kunne gå på jeres hjemmeside - og derfra kunne besøge webshops med e-mærket. Og det skal være virkelig nemt for dem at finde os derinde...

God arbejdslyst :·)

Kh Helle

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Dirch:

Hej Hvejsel,

Spændende test - og det skal da også siges herfra at vi i e-handelsfonden lige pt. taler om udvikling/løsninge af linket til e-handelsfondens valideringsside.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Hej Dirch, I er nu altså bare så langsomme ;·) Jeg savner forresten noget mere pr... noget rigtig godt noget - for at få gjort det helt tydeligt for folk hvad e-mærket er. Kunne faktisk godt tænke mig noget tv-reklame ;·)

Og nu jeg er i gang - så kunne det også være rart hvis det blev MEGET nemmere for kunder at kunne gå på jeres hjemmeside - og derfra kunne besøge webshops med e-mærket. Og det skal være virkelig nemt for dem at finde os derinde...

God arbejdslyst :·)

Kh Helle

Beklager meget helle, kan kun give dig 5 stjerner, du burde have haft min. 20

 

 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed test!

Jeg mærkede faktisk en markant nedgang i ordrer, efter jeg fik Trustpilot på forsiden, og alle undersider, på min shop www.maler-maling.dk

Men tror det har noget at gøre med, at der kun er 6 anmeldelser af siden. Så tænker nye kunder sikkert, at det er dårligt, siden der kun er 6 som har handlet før og givet en anmeldelse.

Alle 6 anmeldere gav 5StarStarStarStarStar men samlet set, gav det kun 4StarStarStarStar
Så derfor så det jo lidt dårligt ud.

Jeg syntes det er svært at få gamle kunder til at give en anmeldelse på Trustpilot. Men mine varer er nok også ret nye nethandelsvarer, for mange.
Det er ikke så almindeligt, at handle maling og træbeskyttelsenettet, endnu. Folk vil gerne ud og mærke varen, og have lidt vejledning osv.

Dbh

Michael Haahr

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)