Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mærket vs. Trustpilot (A/B Split test)

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Ja man kan jo altid gøre det bedre, det vil jeg ikke fornægte, Derfor er jeg også glad for at få nogle konkrete bud på udfordringen vedr. linket. :-)

Tak for dine forslag, kan se at et af dem er vi pt igang med.

Mvh.

Dirch Svenningsen

e-handelsfonden

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg tilbage med lidt yderligere på testen.

Er pt. ved at teste e-mærket vs. trustpilot igen. Denne gang tester jeg dog på shopping carten. Målet med testen er at formindske det frafald vi har på sitet fra indkøbskurven til vores registreringsside. Det gør vi ved at placere et trustpilot banner jeg selv har designet i toppen. Den har et statement og så en opsamling af hvor mange stjerner vi har, og hvor mange anmeldelser. Dette bliver testet over for e-mærket sammen med to andre trust statements. Så det er altså denne gang ikke en regulær e-mærket imod trustpilot.

Indtil videre tegner der sig et klart billede af at Trustpilot her performer rigtigt godt. Og at e-mærket ikke har nogen positiv virkning her. Der tegner sig et billede af at jeg kan få cirka 10% flere af mine kunder igennem checkout forløbet. Det er rigtigt rigtigt mange flere. Resultatet er endnu ikke statistisk validt, og jeg har et par steder hvor jeg skal ind og have fjernet nogle outliers som visual website optimizer har fået lavet.

Jeg regner med at kunne afslutte testen inden for 1-3 uger, og skal nok poste igen.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke specielt stærk i analytics, jeg bruger det kun til let gennemgang af diverse.

Jeg er ved at lave en lignende test, og synes det kunne være interessant at få ordresummen med i testen. Hvordan har du gjort det?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt analytics. Du skal opsætte e-handelstracking. Det nemmeste er at google det.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har enhandelstracking på, men hvordan ved du at dem der har set det ene har købt for flere penge end dem der har set det andet?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger visual website optimizer, så kan det sættes op ved at add en ekstra linje kode til din tracking kode.

http://visualwebsiteoptimizer.com/split-testing-blog/say-hello-to-google-analytics-plugin-for-visual-website-optimizer/

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser cool ud, ved du om man skal købe adgang til deres service for at bruge det plugin de bliver nævnt på den side?

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dohh, jeg fik ikke lige læst det ordentligt. Jeg bruger googles website optimizer, så jeg må nok selv igang med at lede efter en løsning :)

Tak for dit svar :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,


Til google website optimizer findes der også  nogle muligheder.

Her you go :-) http://www.google.com/support/websiteoptimizer/bin/answer.py?hl=en&answer=77075

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 5 ud af 7 (62 indlæg)