http://www.telenor.dk/Images/2884_Telenor_Pris_Vilk%20m%20Smart-aftale_tcm69-108059.pdf På denne side står der tydeligt at man ved køb af tlf. skal betale en oprettelsesafgift på 249 kr. så det synes jeg ikke er så svært at finde, tog mig under 2 min. Hvad angår det simkort du snakker om, så er det ikke det køb af mobil betyder, det er en samlet del af prisen for abonnementet de første 6 mdr. Så vilkårerne er ikke gemt, man skal ønske at læse det hele igennem, oprettelsesafgiften på de 249 kr. er kun på, når man køber en ny mobil. Hvad angår at der bliver lavet et ekstra simkort, så er det en proces der er et led i rådgivningen, selvfølgelig skal kunden have det med, hvis det bliver oprettet, så de konkrete eksempler vil jeg gerne have i en PB til mig, så jeg kan gå videre med dette, for det er selvfølgelig ikke i orden! Jeg kan ikke følge dit eksempel med vildledning af kunderne, når det er så let at læse materialet igennem og der ikke skjules noget der, det er mere et spørgsmål om man gider eller ej!!! Mvh Carsten |
Tak fordi mange gode og hjælpsomme svar! Dejligt med Amino ;)
Går ind og snakker med dem på mandag og hører hvad de har at sige ;)