En af mine gode kunder har en webshop, der sælger kompatible blækpatroner til priser, der er lavere end InkClubs. Faktisk har han de laveste priser i landet på ihvertfald 90% af produkterne (kilde: edbpriser.dk). Der er ca. 350 produkter, en leveringstid på 1-2 hverdage og butikken tager imod Dankort. Hjemmesidens adresse er: www.kompat.dk Jeg vil lige for en god ordens skyld nævne, at de priser, der står på patronerne, skal tillægges ekspeditionsgebyr på 17 kr. for blækpatroner, og 50 kr. for laserpatroner. Det er pr. patron, så en patron til 2 kr. koster altså 19 kr. (mens en patron hos InkClub til 0 kr. koster 49 kr.) Det er ikke lige min kop te med den måde at skrive priser på, men det er altså sådan, det er. Til gengæld er der hverken fragtgebyr eller dankortgebyr. med venlig hilsen Kristian Melchior Echwald |
Skal lige se om jeg har forstået det rigtigt. Hvis jeg vælger 10 stk, der koster 23kr pr stk. betaler jeg altså 400kr for dem i alt? Eller er det kun for den første jeg betaler 17kr, så det bliver 247kr i alt? For er det de 400kr bliver de godt nok MEGET dyrer end hos mange andre shops på nettet.
Du kan lige sige til ejeren af shoppen, at det ville hjælpe meget, hvis man så den fulde pris i kurven inden man gik igang med, at udfylde alle felterne til forsendelsen.
Du kan lige sige til ejeren af shoppen, at det ville hjælpe meget, hvis man så den fulde pris i kurven inden man gik igang med, at udfylde alle felterne til forsendelsen.