Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige blækpatroner

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
>> Kristian Melchior Echwald

Priserne ved kompat.dk var jo ikke så billige synes jeg. Ikke en gang hvis man kun vil købe enkelte patroner.

>> maximal_dk

Vedr. lhdesign.dk , ikke særlig nemt at finde patroner til en særlig printer på den side, og de var heller ikke billige.

Jeg har købt af Blækkongen / HenLo Tec, og der får jeg virkelig billigt blæk til min Cannon Pixma IP 3000.

Der er det nemt at finde den rette patron, efter printer-fabrikat og modell, og som sidste check får man også patron-navnet og blækmængde at referere til. Også nemt at finde patron-kits til visse printere.

Til min Cannon Pixma IP 3000 kan jeg få 5 patroner (2 sorte 28 ml og en i vær farve á 15 ml, c/m/y), kompatibelt blæk for 42 kr + 26 kr fragt, eller original blæk for 350 kr + 65 kr fragt (moms indregnet).

Hurtig leverance, oftest indenfor 2-3 dage, pæn regning med 16% tysk moms angivet. Og det kompatible blæk virker i stort som det originale. Jeg har smidt nogen enkelt som ikke ville køre. Når det er så billigt kan det knapt betale sig at reklamere.

// SweDude

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige kommentere på denne gamle tråd da jeg ikke har været aktivAmino længe.

Min partner og jeg er indehaver af 2 fysiske butikker med navn Blæk & Print. Man behøver altså ikke at bekymre sig om en evt. returret for noget købt over nettet. Man kommer bare ind i butikken og får selvfølgelig sine penge igen hvis der er nogle problemer.

Det er klart at der findes netbutikker som er billigere end os, men til gengæld garanterer vi at vi kun genfylder patronerne med det bedste der findes på markedet.

Det koster cirka det halve at få genfyldt sin patron (laser eller blæk) i forhold til en original og hvis man som firma har en større portion tilbyder vi gratis afhentning og levering.

Vi er beliggende på Store Kongensgade 54 og Vesterbrogade 144 og kan kontaktes på 33129712 og 25644311 og vores hjemmeside kommer snart op og køre på www.blaekogprint.dk

Og lad mig tilsidt lige afklare noget folk ofte misforstår. Din printer mister ikke sin garanti eller du mister ikke din reklamationsret hvis du bruger uoriginale forbrugsstofer i din printer. Kun hvis det ved en evt. reperation skulle vise sig, at det er de uoriginale forbrugsstoffers skyld at din printer er gået i stykker vil producenten nægte at reparere.

Og da dårligt blæk/toner som hovedregel kun resulterer i dårlige/uholdbare udskrifter er det stort set aldrig tilfældet.

Som det nævnes tidligere ville det jo være umuligt at drive forretning hvis man konstant fik klagesager på halsen.

Vi har genfyldt adskillige tusinde blækpatroner og personligt har jeg haft 2 sager hvor genfyldningen kunne formodes at have noget med printerens malfunktion at gøre. I det ene tilfælde var det i forbindelse med en laserprinters firmware der ikke ville godkende en udskiftet chip på kassetten.

Her valgte vi så at betale for en reperation

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)