8.500 kr/måned er klart realistisk - hvis du vel at mærke har gjort dig klart, hvad du vil tjene pengene på. Er det på reklamer, salg af bøger om lystfiskeri, lystfisker-souvenir-ting, kalendere med billeder af fangster? Jeg vil sige, at der er masser mulighed for at nå op på 8.500 kr.
Kiggede på hjemmesiden. Det ser fint ud. Har nogle kommentarer.
Jeg bruger Google Chrome, og der kommer en vandret scrollbar, men når jeg scroller ud til højre, er der faktisk bare et tomt felt til højre for højre-kolonnen.
Pænt banner. Jeg synes, det er velvalgt. Du kan godt holde fast i det, men prøv om du ikke kan få det lavet i en bedre kvalitet, når hvis du zoomer ind, ligner det umiskendeligt et banner, du har lavet i MS Paint og gemt som en jpg-fil. Det samme gælder nogle af reklamerne i midter-sektionen.
Venstre-kolonnen vil jeg foreslå dig at lave en anelse bredere, for nogle af linjerne under Fangst-rapporter går over 2 linjer, så det bliver svært at læse. Se screen-shot'et herunder.
Øverst i menu-linjen har du til højre indsat en dato. Jeg vil foreslå, at det står på dansk som den øvrige hjemmeside.