Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har sat mig et mål

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen kære Amino'er

Jeg skriver videre på denne tråd for at bevare min målsætning, så andre også kan følge med.

Jeg har netop lagt en ny side op med online lånnettet.
- Den er dog ikke indexeret af google endnu, og der mangler en del indhold.

Jeg kunne meget godt tænke mig lidt feedback på siden og designet m.m.

Hvad tror i sådan en side vil kunne indbringe om måneden? Jeg har lige sat en AdWords kampagne på også.

http://laankontanter.dk

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:38

Rigtig pæn side

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:45

Held og lykke, det skal nok gå dig godt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

8.500 kr/måned er klart realistisk - hvis du vel at mærke har gjort dig klart, hvad du vil tjene pengene på. Er det på reklamer, salg af bøger om lystfiskeri, lystfisker-souvenir-ting, kalendere med billeder af fangster? Jeg vil sige, at der er masser mulighed for at nå op på 8.500 kr.

Kiggede på hjemmesiden. Det ser fint ud. Har nogle kommentarer.

Jeg bruger Google Chrome, og der kommer en vandret scrollbar, men når jeg scroller ud til højre, er der faktisk bare et tomt felt til højre for højre-kolonnen.

Pænt banner. Jeg synes, det er velvalgt. Du kan godt holde fast i det, men prøv om du ikke kan få det lavet i en bedre kvalitet, når hvis du zoomer ind, ligner det umiskendeligt et banner, du har lavet i MS Paint og gemt som en jpg-fil. Det samme gælder nogle af reklamerne i midter-sektionen.

Venstre-kolonnen vil jeg foreslå dig at lave en anelse bredere, for nogle af linjerne under Fangst-rapporter går over 2 linjer, så det bliver svært at læse. Se screen-shot'et herunder.

Øverst i menu-linjen har du til højre indsat en dato. Jeg vil foreslå, at det står på dansk som den øvrige hjemmeside.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 21:05

Poul Madsen:

8.500 kr/måned er klart realistisk - hvis du vel at mærke har gjort dig klart, hvad du vil tjene pengene på. Er det på reklamer, salg af bøger om lystfiskeri, lystfisker-souvenir-ting, kalendere med billeder af fangster? Jeg vil sige, at der er masser mulighed for at nå op på 8.500 kr.

Kiggede på hjemmesiden. Det ser fint ud. Har nogle kommentarer.

Jeg bruger Google Chrome, og der kommer en vandret scrollbar, men når jeg scroller ud til højre, er der faktisk bare et tomt felt til højre for højre-kolonnen.

Pænt banner. Jeg synes, det er velvalgt. Du kan godt holde fast i det, men prøv om du ikke kan få det lavet i en bedre kvalitet, når hvis du zoomer ind, ligner det umiskendeligt et banner, du har lavet i MS Paint og gemt som en jpg-fil. Det samme gælder nogle af reklamerne i midter-sektionen.

Venstre-kolonnen vil jeg foreslå dig at lave en anelse bredere, for nogle af linjerne under Fangst-rapporter går over 2 linjer, så det bliver svært at læse. Se screen-shot'et herunder.

Øverst i menu-linjen har du til højre indsat en dato. Jeg vil foreslå, at det står på dansk som den øvrige hjemmeside.

Mange tak Poul, det vil jeg helt klart se nærmere på, det er noget der skal rettes :)

Jeg tænkte nu mere på http://laankontanter.dk

da fiskerapport er en lille "hygge side" Jeg arbejder vidre med et par nye projekter og lader den stå stille et stykke tid endnu :)

Men jeg har fuldt fokus på laankontanter.dk

Hvad synes du om den?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13

Nårh, dén, undskyld, jeg misforstod.

Laankontanter.dk er da pæn. Sober. Anstændig. Tilforladelig... men også lidt kedelig, for det er udelukkende reklamer, man ser. Der er intet andet, ingen blogs, artikler... jo, der ER artiker, men disse er et appendix. Dem tror jeg, du skal opprioritere, så du bruger lidt reklame-plads på forsinde - en annonce eller to - på at annoncere artikler.

Jeg ved ikke, om der er noget med lån og kurser, for hvis der er, kan du også have aktuelle kurser og rentesatser med - aner ikke, om sådan noget overhovedet er aktuelt. En artikel i form af et interview med enten en låntager eller en udlåner, ville jeg kraftigt overveje for at gøre hjemmesiden mere personlig og gøre den varieret.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:56

Poul Madsen:

Nårh, dén, undskyld, jeg misforstod.

Laankontanter.dk er da pæn. Sober. Anstændig. Tilforladelig... men også lidt kedelig, for det er udelukkende reklamer, man ser. Der er intet andet, ingen blogs, artikler... jo, der ER artiker, men disse er et appendix. Dem tror jeg, du skal opprioritere, så du bruger lidt reklame-plads på forsinde - en annonce eller to - på at annoncere artikler.

Jeg ved ikke, om der er noget med lån og kurser, for hvis der er, kan du også have aktuelle kurser og rentesatser med - aner ikke, om sådan noget overhovedet er aktuelt. En artikel i form af et interview med enten en låntager eller en udlåner, ville jeg kraftigt overveje for at gøre hjemmesiden mere personlig og gøre den varieret.

Det kan jeg godt se :)

Jeg har valgt at bevæge mig ud på "låne markedet" hvor der i forvejen er rigtig mange aktører på banen, men fælles for mange, er deres sider intetsigende. De emmer af hurtige penge til hjemmeside ejeren. (generaliseret)

Derfor kommer der netop også meget mere værdindhold på siden, da det helt klart er der jeg vil vægte, og vækste ;) Så bliver http://laankontanter.dk måske et godt site hvor jeg kan lægge en godt budget for AdWords m.m.

Rigtig mange tak for kritikken, det er altid rart at få lidt andre øjne på siden.

Er der måske en anden affiliate gut, der kan fortælle hvad de tjener på deres side. f.eks. med lån hvis sådan en haves.

God aften.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:25

Hej Mads

Fin side, kan du afsløre hvor meget tid du har brugt på at lave den? hvad er dit web udvikler niveau? jeg spørger fordi jeg går med lignende ideer (ikke lån) men har svært ved at gennemskue hvor lang tid man bruger på hver enkelt site.

Hvor mange sites bør man have, for at kunne opretholde en fornuftig indtjening,  hvad er realistisk at kunne vedligeholde? 

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:38

CheapArt.dk:

Hej Mads

Fin side, kan du afsløre hvor meget tid du har brugt på at lave den? hvad er dit web udvikler niveau? jeg spørger fordi jeg går med lignende ideer (ikke lån) men har svært ved at gennemskue hvor lang tid man bruger på hver enkelt site.

Hvor mange sites bør man have, for at kunne opretholde en fornuftig indtjening,  hvad er realistisk at kunne vedligeholde? 

Tak :)

Jeg brugte et par timer om dagen i en uges tid. så 14-20 timer i alt tror jeg. Mit webudvikler niveau synes jeg er fint. Jeg kan arbejde med html, css, js, og php. Det sådan set lidt af det grundlæggende. Hvor lang tid man bruger på hver side er intet problem kodningsmæssigt, da det kun er copy-paste.Så det er indholdet der tager det meste tid.

For mit vedkommende gæller det om at jeg er opdateret om mine kampagner på siden, opdateret omkring min markedsføring dvs. AdWords, Analytics og lign. Hvis min side køre fornuftigt om 1 mdr's tid. regner jeg med at bruge 1 times tid hver weekend, meeen jeg ved at jeg ikke kan lade hver med at side og holde øje hver dag. Det er også et spørgsmål om hvor mange projekter jeg kører med ved siden af.

Jeg regner med at jeg kan skabe mig en god solid indkomst over 8.500,- kr. i alt pr. måned. Så ligger jeg omkring de 100.000 om året. Vedligeholdelse bliver når jeg har tid, for det er det her jeg interessere mig for nu, og jeg ved at jeg ikke kan lade hver. Men tror 1 times tid om dagen måske mindre ville kunne gøre det på længere sigt. (Jeg er jo stadigvæk ny affiliate)

http://laankontanter.dk håber jeg ville kunne give mig en så stor indtjening at jeg kan lægge et indskud på et nyt projekt der nok skal puttes lidt penge i. Det må tiden vise.

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund
http://laankontanter.dk

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 00:35

Synes det er en rigtig god idé du har gang i.

Men kan du virkelig skabe indtjening på den låne side du har? :-)

Spørger af ren nysgerrighed, da jeg selv sidder og fedter med diverse affiliate (ikke lån, men mere generelt)

Mvh. Mathias

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)