Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har sat mig et mål

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Rosenlund:

Rigtig godt :)

For lige at springe lidt væk fra tråden. I kan nok høre at vil jeg i gang med en ny side!
Jeg har fundet et navn til min næste side, og den opretter jeg snarest, men .com domænet er taget, dog ikke DK.

Hvad betyder det i forhold til mig. Ændre det min situation på nogen som helst måde, at jeg bruger .dk domænet?

Det kommer an på, om det er et kendt varemærke. Send mig en PB med navnet, så skal jeg nok give dig et ordentligt svar, uden at andre snupper domænet fra dig Smile

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:34

Henvender du dig til danskere og skriver på dansk er et .dk domæne og en server stående i Danmark det bedste.

Henvender du dig til f.eks. USA og skriver på engelsk er .com og en server stående i USA det bedste.

Handler det om varemærker i navnet så skal det altid undgås, ellers risikere du at miste domænet senere og måske får du en stor bøde oven i.

Ja, det fremgik ikke at dit spørgsmål hvad din situation er, derfor dette svar Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 01:39

Jeg tror måske du skal passe på med at sætte mål mange år ud i fremtiden. I stedet synes jeg du skulle prøve at nå fx 2000 hver måned om et halvt års tid :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 08:03

Tak switch.

Kristoffer Hjerrild:

Jeg tror måske du skal passe på med at sætte mål mange år ud i fremtiden. I stedet synes jeg du skulle prøve at nå fx 2000 hver måned om et halvt års tid :)

Ja det er en god idé, men også vigtigt at jeg beholder min nuværende mål, for det vil alligevel give det samme i sidste ende, med lidt hovedregning.
- Men jeg kan godt se det, hvis jeg nu "tror" at jeg er godt på vej om et halvt år med 500,- pr. måned. Så kan det lige pluslig komme som en overraskelse for mig hvor kort tid der er tilbage.
Hvis det var det du mente. Eller hvad :) 

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:19

Synes det er fedt at du sætter dig et mål, og offentligør det - det er en god måde at forpligte sig selv til at arbejde hårdt hen mod et mål! Når det er sagt, så syntes jeg at du burde sætte tidsfristen til et års tid, og så sætte målet for månedlig indtjening ned. På den måde er det nemmere at motivere dig selv, da målet hele tiden er indenfor rækkevidde, og ikke lang tid ude i fremtiden.

Når vi nu er ved emnet, så synes ejg at du skal læse lidt af artiklerne på. www.smartpassiveincome.com. Pat, som driver bloggen, startede for et par år siden fra scratch i branchen, og har opnået stor succes på kort tid. Konceptet i hans blog er gode og brugbare artikler, der for det meste bunder i eksempler fra hans egne projekter, hvilke man kan læse ALT om på han side.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:18

Havregrynskugler vil aldrig nogensinde kunne komme i nærheden af dit mål :-). Siden er stort set kun aktiv i december måned - men så eksplodere det også (op i mod +500 unikke / dagligt).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:07

TheisM:

Synes det er fedt at du sætter dig et mål, og offentligør det - det er en god måde at forpligte sig selv til at arbejde hårdt hen mod et mål! Når det er sagt, så syntes jeg at du burde sætte tidsfristen til et års tid, og så sætte målet for månedlig indtjening ned. På den måde er det nemmere at motivere dig selv, da målet hele tiden er indenfor rækkevidde, og ikke lang tid ude i fremtiden.

Når vi nu er ved emnet, så synes ejg at du skal læse lidt af artiklerne på. www.smartpassiveincome.com. Pat, som driver bloggen, startede for et par år siden fra scratch i branchen, og har opnået stor succes på kort tid. Konceptet i hans blog er gode og brugbare artikler, der for det meste bunder i eksempler fra hans egne projekter, hvilke man kan læse ALT om på han side.

Det er rigtigt. Så vil jeg sætte et nyt mål til inden d. 01.Januar. Og i øvrigt nogle rigtigt gode artikler på bloggen. Dem skal jeg læse fra ende til anden.

IOOS Internet ApS:

Havregrynskugler vil aldrig nogensinde kunne komme i nærheden af dit mål :-). Siden er stort set kun aktiv i december måned - men så eksplodere det også (op i mod +500 unikke / dagligt).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Okay :) Synes bestemt også at dine niche sider er ret gode. Man kan sige, så længe de tjener sig selv hjem er det jo kun godt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:18

Tak. Så længe de kan give mig en anstændig timeløn så er jeg tilfreds. Det skal jo både drive den tid jeg bruger på de etablerede sider, men også en del af den tid jeg bruger på nye sider. Selvom at sådan en opskrift side ikke giver meget, så er der rigtig meget trafik til dem, og det er nemt at levere det folk søger (opskrifter)... så jeg har 9 andre sider på vej f.eks citronfromage , så vil jeg forsøge at bruge dem som reklameplads for mine andre sider.

Det andet jeg arbejder med er pristjenester, hvor mobiltoppen er på vej. Den trejde afdeling er mine leksikon sider, og selvom de ikke ser ud af meget så er der godt nok lagt mange timer i i f.eks tv-leksikonet . Det sidste er de klassike niche sider som havefræser .

Med spredte sider / tjenester, som også gør hinanden sæson neutrale, skaber en stabil indtægt. Det der med ikke at have alle æg i samme kurv.

Nå det var lidt udenoms snak :-)...  Jeg vil gerne give dig et par fifs, men det er nok bedst at tage den over mail: info@ioosinternet.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

jeg synes bare du skal knokle der ud ad og lave verdens bedste hjemmeside , spare ikke på krudtet der findes 1000 vis måder du få links på og få nye ideer hverdag til nye tekster

her en tråd med et par tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside , det er et evigheds arbejde søgeord optimering så knokler der ud ad http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 08:28

Mikael christiansen:

jeg synes bare du skal knokle der ud ad og lave verdens bedste hjemmeside , spare ikke på krudtet der findes 1000 vis måder du få links på og få nye ideer hverdag til nye tekster

her en tråd med et par tips hvordan du kan videre formidle din hjemmeside , det er et evigheds arbejde søgeord optimering så knokler der ud ad http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

Super, tak skal du ha :) Jeg er gået i gang med en ny side allerede som nok vil være oppe i løbet af weekenden/næste uge. :)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)