Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk Bankkonto

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du om man kan oprette en konto i Union Bank som bosiddende i Danmark? Og hvad koster det at have en konto? (evt. gebyrer ?)

 

 

Ja, jeg er i gang med en webshop til det tyske marked, og som i sikkert ved, så benytter tyskerne sig mest af Bank Overførelse, og hvis de skal overføre pengene til en dansk konto med SWIFT og IBAN er det for komplicerede end hvis det er en tysk konto.

 

 

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex-B:

Ved du om man kan oprette en konto i Union Bank som bosiddende i Danmark? Og hvad koster det at have en konto? (evt. gebyrer ?)

Det kan du sagtens... Gebyrene afhænger af, hvilke services du vælger... Mener vi betaler 10-20 euro om måneden i gebyre for firmakontoen inkl overførselsudgifter mm. Men vi har os mange udenlandsoverførsler...

Alex-B:

Ja, jeg er i gang med en webshop til det tyske marked, og som i sikkert ved, så benytter tyskerne sig mest af Bank Overførelse, og hvis de skal overføre pengene til en dansk konto med SWIFT og IBAN er det for komplicerede end hvis det er en tysk konto.

De benytter i ligeså høj grad Paypa, Efterkrav og På Faktura...

Læs evt denne guide om hvordan du kommer ind på det tyske marked ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også været rigtig glad for Unionbank. De snakker også dansk hvis det er vigtigt for dig :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Venligst send en personlig besked med dit Tlf så vil jeg ringe dig op - er bosat i Tyskland gennem 5 år
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Sydbank Flensburg tager ikke nystartede virksomheder og det vil du jo være hvis du starter virksomhed i Tydkland. Bedste bud for dig vil være Union Bank eller Nospa !! VR Bank er også en mulighed
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

kandetpasse:
Sydbank Flensburg tager ikke nystartede virksomheder og det vil du jo være hvis du starter virksomhed i Tydkland. Bedste bud for dig vil være Union Bank eller Nospa !! VR Bank er også en mulighed

Du kan sagtens oprette en firma konto i Sydbank ;D
Det kan godt være, at de ik vil yde lån eller tage nogen risiko på nye kunder, men de åbner nu gerne en firmakonto, hvor de ingen risiko har...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem Sydbank !!!. Har lige haft en kæmpe diskussion med dem omkring at åbne en erhvervskonto. Det ville de KUN hvis jeg overførte alle mine bankforbindelse til dem?? Ja jeg troede også det var løgn, for har fået det samme at vide af alle vores samarbejdspartner, der mente at de klart var samarbejdsvillige så længe de tjente penge på det. Men Nej, sådan er verden altså ikke lige hos dem. Har navnet på deres erhvervsdame, der skar det ud i pap for mig, da jeg var sikker på jeg hørte forkert.....

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have bank hvor de også snakker dansk kan du overveje union bank eller sydbank

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

TAk, det vil vi prøve.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Nordic Logistic Solutions GmbH Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej , jeg vil klart foreslå UNION BANK i Flensburg... der er til at tale med...

MIn erfaring siger mig at Sydbank generelt kun vil tage kunder som har et GMBH i Tyskland eller er kunder i Sydbank i Danmark...

Men vi har UNION BANK i Flensburg og vi kun gode erfaringer med dem....

Held og lykke.

Jesper

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)