Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk Bankkonto

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

 

Hvordan får man en tysk bankkonto- og kan I anbefale nogle bestemte banker i Tyskland?

 

Jeg er i gang med at udvide min forretning til det tyske marked, og derfor har jeg brug for en tysk bankkonto til at modtage betaling fra kunderne.

Det skal dog siges at min egen bank ikke kan hjælpe mig. (Da de kun er interesseret i store virksomheder).

Og det må gerne være en bank tæt på den danske grænse og som ikke er for dyr med gebyer osv. :)

 

Takker for jeres svar!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener du kan tage over grænsen med dit pas, og så åbne en konto. Nok en god ide at ringe først til den bank du vil besøge, og lige tjekke af med dem.

Hvilken grænse er det du tænker på - i jylland eller med færgen?

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor får du ikke bare en Euro konto i en dansk bank. Så længe tyskerne betaler via en SEPA overførsel koster det dem ikke mere end hvis de skulle overføre til en anden konto  Tyskland.

Vær iøvrigt omærksom på Tyske banker tager sig betalt for alt hvad de laver (læs mange gebyrer).

Mvh

Ravn

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Intet problem at få konto/netbank mm Sydbank Flensborg

 

mvh

monse

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Monse:

Intet problem at få konto/netbank mm Sydbank Flensborg

Men i disse morderne tider er der nogen grund til at have en konto i Tyskland, når det kan klares med en euro konto i Danmark.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Monse:

Intet problem at få konto/netbank mm Sydbank Flensborg

Men i disse morderne tider er der nogen grund til at have en konto i Tyskland, når det kan klares med en euro konto i Danmark.

 

Mvh

Ravn

Grunden er vel, at der kan være forskel i tid fra overførsel fra Tyskland EUR-konto til Dansk EUR-konto, i forhold til overførsel fra Tyskland EUR-konto til Tyskland EUR-konto

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

El-manden:

Grunden er vel, at der kan være forskel i tid fra overførsel fra Tyskland EUR-konto til Dansk EUR-konto, i forhold til overførsel fra Tyskland EUR-konto til Tyskland EUR-konto

Det er ganske rigtigt at der vil gå lidt flere dage før man kan se pengene på sin konto, men kan man leve med det er det jo langt billigere end at have en konto i Tyskland. 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

El-manden:

Grunden er vel, at der kan være forskel i tid fra overførsel fra Tyskland EUR-konto til Dansk EUR-konto, i forhold til overførsel fra Tyskland EUR-konto til Tyskland EUR-konto

Det er ganske rigtigt at der vil gå lidt flere dage før man kan se pengene på sin konto, men kan man leve med det er det jo langt billigere end at have en konto i Tyskland. 

Mvh

Ravn

 

Så må man håbe, at virksomheden ikke lever af dag-til-dag nethandel, og afsender varerne efter modtagelse af bank-indbetalingen.

Jeg mener, at jeg betaler 1800 NOK/år for at have konto i den norske Fokusbank gennem Danskebank.

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har boet i Flensborg. Jeg var rigtig glad for Unionbank. Alle talte dansk og det var en god service.

Det er i øvrigt intet problem, at få oprettet en tysk konto.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

El-manden:
Så må man håbe, at virksomheden ikke lever af dag-til-dag nethandel, og afsender varerne efter modtagelse af bank-indbetalingen.

Nu er det jo ikke nødvendigvis alle firmaer i denne verden der har med nethandel at gøre!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)