Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Re-branding Network Marketing

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

I et andet indlæg herpå Amino (Forudsigelse: MLM vil dø i 2011)beskrev jeg trenden og forudsigelserne for termen "MLM" som vil udgå - og fokus vil være rettet mod Network Marketing alene - alene af det faktum at MLM efterhånden som begreb er en saga blot, da MLM historisk set har handlet mere om rekruttering end sponsering.

En re-branding af Network Marketing handler så tilgengæld om at få fortalt de rigtige fakta, de rigtige info - og at uddannelse og coaching er alfa og omega. Fremfor jeg skriver side op - og side ned - så har Worre ganske kort beskrevet "re-branding af Network Marketing" i videoen nedenfor...

Mvh.

Lasse Burholt  @  Facebook

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:27

Om man kalder det MLM, NM eller Æbler ændre vel ik det store?

Hvis dem som er en del af gamet ik ændre stil, så vil NM eller Network Marketing, som det åbenbart nu skal hedde, jo bare få samme dårlige ry?
I stedet for at prøve at re-brande sig ud af en skidt situation, så var det måske en bedre ide, at man brugte krafterne på, at lære nye medlemmer rigtigt op, så de ik stadigvæk i 2011, begår de samme begynder fejl, som man har lavet de sidste 20 år...

Just my 5 cents, men god vind Lasse ;D

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:35

Fashion-Seller:

Om man kalder det MLM, NM eller Æbler ændre vel ik det store?

Hvis dem som er en del af gamet ik ændre stil, så vil NM eller Network Marketing, som det åbenbart nu skal hedde, jo bare få samme dårlige ry?
I stedet for at prøve at re-brande sig ud af en skidt situation, så var det måske en bedre ide, at man brugte krafterne på, at lære nye medlemmer rigtigt op, så de ik stadigvæk i 2011, begår de samme begynder fejl, som man har lavet de sidste 20 år...

Just my 5 cents, men god vind Lasse ;D

Dine 5 cents er skam fine - men det du ridser op er netop jeg beskriver, som hele pointen, i såvel dette indlæg - især i form af den korte video med Worre - men ligeså meget i indlægget, linket til indledningsvis - til indlægget "MLM vil dø i 2011!".

Det var så bare mine... ja dine 5 cents tilbage ;-)  

God aften!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:47

Man kan jo håbe at de vilde drømme stopper , vi har jo set mange tråde med drømme sidste den med Brian, jeg tror også vidste skal slå mere igennem, skal der slås mere på produktet i at  skaffe gode MLM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:05

Mikael christiansen:
Man kan jo håbe at de vilde drømme stoppe

Meget apropos... skal du ikke have din signatur ændret... der står man kan finde GRATIS stripper video og billeder på din website... sad jo lige og DRØMTE om at se en stripper - men klikker man på "video & billedgalleri" bliver man blot ledt tilbage til forsiden...

Er det mig der ikke kan læse og finde - eller er din signatur falsk markedsføring for at skabe trafik... ;-)

Man kan ihvertfald sige, at lige da jeg blev kastet tilbage på forsiden, ja lige DER stoppede min vilde drøm... Big Smile

Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:
Man kan jo håbe at de vilde drømme stoppe

Meget apropos... skal du ikke have din signatur ændret... der står man kan finde GRATIS stripper video og billeder på din website... sad jo lige og DRØMTE om at se en stripper - men klikker man på "video & billedgalleri" bliver man blot ledt tilbage til forsiden...

Er det mig der ikke kan læse og finde - eller er din signatur falsk markedsføring for at skabe trafik... ;-)

Man kan ihvertfald sige, at lige da jeg blev kastet tilbage på forsiden, ja lige DER stoppede min vilde drøm... Big Smile

Lasse

Her skulle være en video den kan også ses på denne her side , regner med der kommer flere løbende http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:31

Mikael christiansen:
Her skulle være en video den kan også ses på denne her side , regner med der kommer flere løbende http://www.stripdanmark.dk/stripper-mik.html

Ahhh, ved du nu hvad: Det er da ikke en MIK jeg drømte om - men en MIKKELINE eller sådan... men ok, kan konstatere signaturen er snyd og bedrag... ingen videoer - altså kun ham Mik - og så en melding der hedder "regner med der kommer flere løbende".... 

Den der kaster med sten.... Zip it!

Lasse Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Ahhh, ved du nu hvad: Det er da ikke en MIK jeg drømte om - men en MIKKELINE eller sådan... men ok, kan konstatere signaturen er snyd og bedrag... ingen videoer - altså kun ham Mik - og så en melding der hedder "regner med der kommer flere løbende".... 

Den der kaster med sten.... Zip it!

Lasse Big Smile

skal nok kaste alle her på forummet så du får masser af nøgen damer at se hver dag her på amino.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:46

For mig har det aldrig været et spørgsmål om begreber.

Det er med andre ord ligegyldigt for mig om du vil kalde det network marketing eller Multi-Level Marketing. Det der er din branches problem er de personer, som repræsenterer den udadtil.

De fleste opfører sig som naive lykkeriddere, hvor de fleste forsøger at sælge en drøm istedet for et reelt produkt. Det må du også selv kunne se. Og du må derfor også kunne forstå hvorfor modstanden mod MLM og lignende forretningskoncepter er så stor.

Det virker derfor også meningsløst, at du bruger så meget energi på at forsøge at omvende os, der er skeptiske overfor MLM. Særligt når det ikke er DIG personligt eller lige præcis DIN måde at drive forretning på, som falder os for brystet.

Måske er du i virkeligheden nødt til at adskille dig selv fra din branche, og lade dine resultater og din måde at drive forretning på tale for sig selv. Så vil folk og fæ garanteret, på lang sigt, respektere MLM som enhver anden anstændig forretningsform.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:
Det virker derfor også meningsløst, at du bruger så meget energi på at forsøge at omvende os

Mine "meningsløsheder" begrænser sig til "Network Marketing"-delen på Amino, hvor publikummet i langt videre udstrækning er branchen og branchens kombetanter - og ikke et spørgsmål om at "omvende" dig eller de mange andre der aktivt deler en masse ulyksaligheder i netop denne kategori på Amino.

Eksempelvis bruger jeg jo ingen energi på at bevæge mig ind på eks. "dit" område her på Amino.dk - for det vil være meningsløst at dele de mange ulyksaligheder der osse findes i din branche - og alle andre brancher.

MEN... der er lagt op til en dialog med de mange i min branche som ønsker at gå ind i en sund dialog - nu i dette tilfælde om "re-branding".

Det jeg har som et sekundært mål er selvfølgelig osse (og det kan jeg ikke snige mig udenom) er, at øge respekten for - og SYNLIGHEDEN af - de mange GODE historier. Historier som jeg selv er med til at skabe og vil skabe.

Lasse Burholt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)