Overskriften har i den grad en negativ klang, men forudsigelserne vil, at MLM vil dø i 2011. Men inden de kritiske Amino-røster klapper i deres små hænder og siger "Hvad sagde vi!" - så er det så absolut ikke industrien der dør. Det er er TERMEN "MLM" der vil lide døden i 2011 - og godt for det - personligt har jeg hadet de tre ord "MLM" længe - og hele branchen emmer osse af samme tendens, det er derfor fokus går på at bruge "Network Marketing" som den rette term eller går over i at beskrive forretningskoncepterne som "Relation Marketing" - hvilket i den grad osse er langt mere beskrivende. Samtidig trækker det mod trenden, at coaching i langt, langt større udstrækning gør sig gældende i de ledende selskaber - da træning, undervisning, motivation og inspiration er en uhyre vigtig kilde til succes - men osse at holde fast i de partnere man har. Network Marketing handler om relationer. Ganske enkelt. Det handler ikke længere blot om at rekruttere hovedløst til højre og venstre. Ikke i 2011! Forudsigelsen at termen "MLM" vil forsvinde, har som sagt længe været under opsejling - og coaching er implementeret i alle seriøse selskaber. ">Ed Ludbrook fortæller mere om "Predictions for 2011: MLM will die!" her Kort opsummeret, beskriver Ed: - Webinars - Coaching - MLM will die! - Leadership
Lasse Burholt @ Facebook |
God indlæg.
Network Marketing har altid handlet om relationer. Hvis du ser på, hvem der har succes indenfor branchen, og her mener jeg vedvarende succes, så er det netop dem, der har fattet hele grundprincippet i Network Marketing, nemlig opbygnung af relationer, inspiration og motivation, etc.
Hovedløst rekrutering til højre og venstre, som du kalder det, er ligesom at pisse i bukserne, det varmer dejligt i starten, men bliver hurtig til en iskold fornemmelse.
Mvh.
Michael