Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forudsigelse: MLM vil dø i 2011

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Overskriften har i den grad en negativ klang, men forudsigelserne vil, at MLM vil dø i 2011. Men inden de kritiske Amino-røster klapper i deres små hænder og siger "Hvad sagde vi!" - så er det så absolut ikke industrien der dør.

Det er er TERMEN "MLM" der vil lide døden i 2011 - og godt for det - personligt har jeg hadet de tre ord "MLM" længe - og hele branchen emmer osse af samme tendens, det er derfor fokus går på at bruge "Network Marketing" som den rette term eller går over i at beskrive forretningskoncepterne som "Relation Marketing" - hvilket i den grad osse er langt mere beskrivende.

Samtidig trækker det mod trenden, at coaching i langt, langt større udstrækning gør sig gældende i de ledende selskaber - da træning, undervisning, motivation og inspiration er en uhyre vigtig kilde til succes - men osse at holde fast i de partnere man har.

Network Marketing handler om relationer. Ganske enkelt. Det handler ikke længere blot om at rekruttere hovedløst til højre og venstre. Ikke i 2011!

Forudsigelsen at termen "MLM" vil forsvinde, har som sagt længe været under opsejling - og coaching er implementeret i alle seriøse selskaber.

">Ed Ludbrook fortæller mere om "Predictions for 2011: MLM will die!" her

Kort opsummeret, beskriver Ed:

- Webinars

- Facebook

- Coaching

- MLM will die!

- Leadership

Lasse Burholt @ Facebook

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:50

God indlæg.

Network Marketing har altid handlet om relationer. Hvis du ser på, hvem der har succes indenfor branchen, og her mener jeg vedvarende succes, så er det netop dem, der har fattet hele grundprincippet i Network Marketing, nemlig opbygnung af relationer, inspiration og motivation, etc.

Hovedløst rekrutering til højre og venstre, som du kalder det, er ligesom at pisse i bukserne, det varmer dejligt i starten, men bliver hurtig til en iskold fornemmelse.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er vidst meget godt for jeres branche at det skifter navn, man fornemmer hurtigt at der er mange negative associationer forbundet med navnet MLM. Men jeg synes også umiddelbart Network Marketing lyder som en fornuftigere term end MLM

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:34

Another day (and name), same story

Det har i de fleste selskaber været kaldt NM i 10 år og gælder stadig om at rekruttere.

Industrien dør helt sikkert ikke, den sidste idiot er jo heller ikke født endnu.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:52

ExportInnovation:

Det har i de fleste selskaber været kaldt NM i 10 år og gælder stadig om at rekruttere.

Du har ret - rekruttering er ekstremt vigtigt. Bare spørg Mercuri Urval.

I MLM/NM/DS handler det dog om at få omsat nogen produkter. 

Sig endelig til, hvis du vil have flere fakta - i stedet for den 10 år gamle viden du render rundt med. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

Jeg tror ikke det døder ud , så lang tid folk har drømme om luksus dyrere biler , store huse , kæmpe fjernsyn

mennesket er grådigt og sådan er det , tænker meget selv på sine egne behov første og har set sidste år  omkring  20 amino.dk  bruger startet ud med de vilde løfter og de forsætter selvfølgelige med deres forretning for så lang tid mennesket kan manipuleres og tænker kun på penge ser alle mennesker kr tegen for sådan er mennesket .

jeg selv gjort min erfaing i mit liv og troet på folk og brugt over 200.000 kr på folk der havde tale gaven og kunne fremvis det ene efter det andet så man kan manipuleres til at skyde en formue i deres projekt som viser bare efterfølgende man får ikke penge ud ad det med sikke en tale gave nogle mennesker har

Der er forskel på MLM og sådan forsætter det tror jeg i 2011

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 06:30

Allan I:

ExportInnovation:

Du har ret - rekruttering er ekstremt vigtigt. Bare spørg Mercuri Urval.

I MLM/NM/DS handler det dog om at få omsat nogen produkter. 

Sig endelig til, hvis du vil have flere fakta - i stedet for den 10 år gamle viden du render rundt med. Smile

Det handler ikke om at REKRUTTERE, men at SPONSERE - og det er ganske rigtigt at "Network Marketing" er brugt som term sideløbende med MLM længe - men hele pointen, hele trenden peger i retning af at MLM oftere/oftest/altid forbindes med at REKRUTTERE og ikke SPONSERE.

Der er verden til forskel - træning, coaching, relationer er det eneste her holder på den lange bane - og det skifte har været igang længe - men fokus herpå bliver endnu større.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:22

Hvad med at sige ''provisionslønnet'' er der stemning for det? 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:29

Keld_J:

Yes - Den er købt!

Måske: Provisionslønnet, med mulighed for måneds-bonus...? Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:58

Keld_J:

Der glippede jeg lige konteksten..... 

Provisionslønnet er jo en del af afregningsformen - men så allligevel lidt på afveje, da termen som regel betegnes "bonus"... men med risiko for at trække Allan I, Stripper-Michael og LR-Martin ud i en lang fight på hvem der sagde hvad - og der misforstår hvem - så jo, jo, lad os da bare bruge provisionslønnet...

Men, hvor kom den lige fra, Keld?

Lasse Burholt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)